Ik heb net een patatje oorlog en een kaassouffle gegeten, dat was meteen het hoogtepunt van mijn dag.
Ik liep net langs een feesttent met allemaal feestende mensen en drinken dat je zo kon pakken. Vroeg me heel even af wat er zou zijn gebeurd als ik die tent was binnengelopen en ook wat te drinken had gepakt en daar was blijven hangen.
Of de rivierkreeft die oprukt…
Hoezo blijveb hangen. 2 a 4 (ligt aan je horeca skills) drankjes mee nemen en doorrr
Ik word echt gelukkig van een schoon en opgeruimd huis
Ik had net ineens een klein gaatje in een lievelingsshirt onder mijn oksel. Kon wel janken. Daarna heb ik hem als de succesvolle adult die ik ben dichtgenaaid en zie je er amper nog wat van.
Klein hobbeltje wel, maar ach, onder mijn oksel.
Mijn horecaskills zijn non existent en mijn sociale vaardigheden zijn op vakantie.
Deze oma heeft het 3 uur volgehouden in de stad, compleet koud geworden en tering erge buikpijn van de snackbar dus nu in bed
Wat is fomo?
Fear of missing out
In de zin van: angst om iets leuks te missen?
Jaa
Ik heb net als avondeten roombroodjes en onderstaande veredelde soesjes gegeten. Was echt zo vies lekker maar zit wel vol
Uhw, ik snap em…
Dat is mij niet bekend, wel van vroeger maar sinds ik een kind heb is dat niet meer aan de orde.
We staan hiet vet gezellig op de Vismarkt in Groningen te wachten op Nielson. Is er een focking idioot die een bierfles het podium opgooit en de mixtafel van Nielson sloopt, waardoor ze niets kunnen. Echt wtf…
Ja echt zo aso! de organisatie heeft hem/haar verzocht zich te melden.
JOMO, joy of missing out.
Heerlijk, ben ook zó blij met mijn bankhangdag.
Ik zou vandaag naar de stad gaan maar lig al de hele dag meeeega brak in bed. Tot zover mijn koningsdag