Wat je even kwijt wil #20

Ja siri verstaat mij heel vaak niet dus die wil ik er liever buiten houden :weary:

2 likes

Tradfri.

Kun je ook instellen dat het om een bepaalde tijd aan gaat. Of via Google home aan doen.
Kan ook als wake up light.
Ze hebben ook stekkers e.d. bij mij zot de tv daarop aangesloten.

Voor mij was het echt omdat het goedkoper is dan Philips.

Komt zeker door het accent

Ja ze haat limburgers

2 likes

Kan je tompoucen een dag bewaren?

In de koelkast, kan toch wel?

1 like

Is vooral niet goed voor de room :stuck_out_tongue: Maar in de koelkast gaat prima @schorem!

1 like

Ik heb echt een topdag gehad :smiling_face_with_three_hearts:
En ik was heel bang dat het helemaal kut zou worden maar het heeft echt top uitgepakt

12 likes

Je kan ook een Hue bridge kopen en daar door elkaar Hue en Tradfri-lampen op aansluiten (maar dan weer niet makkelijk Tradfri-dimmers/afstandsbedieningen/bewegingssensoren en dergelijke), van Hue heb je veel meer soorten lampen (als je ook een ledstrip of een spotje met kleuren of weet ik het wat zou willen), maar als je alleen witte normale lampen hebt kom je met Tradfri alleen ook prima uit.

Ik stond net in de bus tussen mijn ex en een exscharrel in. Was echt leuk. Zag ook 3 oude tinderdates op het festival waar ik was.

13 likes

Na al dat bier en herriemuziek zit ik superzen met een dekentje op de bank Bob Ross te kijken. Hij is echt de OG ASMR, Mascha weet niks

8 likes

Ben al twee uur wakker en kan niet meer slapen WTF IS DIT

Ah ik heb zo lekker lang geslapen en hoef vanmiddag om 3 uur pas weer wat

1 like

Nu alweer wakker. Maar logische sliep al rond 2300 :slight_smile:

Ik vind dat verstrengeld slapen toch zo irritant, ga nou eens weg met die ellenlange arm van je, vervolgens gaat ook nog eens zijn alarm af vroeg terwijl we niet hoeven op te staan en word ik daar natuurlijk als eerst wakker van en z’n lichaam is veel te heet. Als in letterlijk te heet, lijkt wel 50 graden. Gelukkig snurkt ie niet maar ben geĆÆrriteerd :triumph:. Ik was net een tijdje ā€œverlostā€ van regelmatig samen slapen. Ik vind het 50 procent leuk en de andere 50 procent heel KUT.

11 likes

Super kut geslapen (of eigenlijk helemaal niƩt) en onderweg naar werk nu. Gewoon huilon.

37 likes

Ja volgens mij kookt ie zometeen over. Ik slaap graag op mijn buik en hij draait me steeds op m’n zij om zo lepeltje lepeltje te slapen terwijl ik al heb aangegeven van nee niet doen maar hij doet dat in z’n slaap. Oh man hoe moeten dat als ik zou samenwonen. :’) .

1 like

Ik heb 3 weken geleden aan twee leraren gevraagd of ze een aanbevelingsformulier voor de universiteit kunnen invullen voor me en dat wilden ze beide graag doen. Binnen drie dagen was het ene formulier al binnen en de andere leraar zei toen: ik heb het formulier net gemaild maar ik denk dat er iets is misgegaan dus zou je het even kunnen checken?? Nou ze hadden inderdaad niets ontvangen, dus heb gevraagd of hij het nogmaals zou kunnen verzenden.

2 weken en 3 mails later en gewoon nooit meer iets van gehoord ?! Ik heb hem op Facebook dus heb hem ook wat via Messenger gestuurd (dacht dat er misschien wat mis was gegaan met de e-mails ofzo) maar hij heeft het gelezen en wederom reageert hij niet. Ik vind dit zo asociaal. Heb een paar keer gezegd dat als het niet gaat lukken het ook geen probleem is maar dat hij het dan gewoon eventjes moet laten weten zodat ik iemand anders kan vinden… maar nee hoor, helemaal niks.

Nu moet ik last-minute iemand anders gaan zoeken en het is meivakantie dus ik heb echt stress. Ugh. Snap hem echt niet… mailen dat het niet gaat lukken duurt gewoon maar 5 seconden :confused:

Ja ik hoef geen disco lampen! ik had alleen gelezen dat je de ikea lampen niet kan bedienen op afstand als je niet binnen je wifi bereik bent en dat kan bij hue wel en dat is de reden dat ik dit soort verlichting wil

Dat kan wel als je het aan Google home koppelt.
Via de Ikea app zelf niet.