Ik heb een kinder kookboek van Mulan.
Ik heb nu ruim twee jaar een Mirena spiraal omdat ik hoopte minder zwaar ongesteld te worden. Helaas was het nog steeds drama iedere maand. Gister bedacht ik mij dat ik al 3 maanden niet ongesteld was geworden
Maar helaas, vannacht wakker gelegen met buikpijn en nu weer ongesteld. Ik hoop dat het in ieder geval minder pijnlijk gaat worden vanaf nu.
Ik heb gisteren een groot gedeelte van mijn Koningsdag gespendeerd, met het kijken van reviews en scenes van fucked up dieren animatie films. Het begon met waterschapsheuvel, toen kwam ik uit op een film die plague dogs heette en het plot van die film raakte me echt in mijn ziel. Zo ontzettend grimmig. Vervolgens zag ik een review van âfelidaeâ, wat ook echt een fucked up film was over katten. En nu ben ik getraumatiseerd, het was een goede Koningsdag joh
Dit heb ik de laatste tijd ook! En dan besef ik me dat ik naar de wc moet, maar het lukt me dan niet om echt wakker te worden ofzo?
Als je Tradfri lampen aan een Hue bridge koppelt zou dat wel gewoon moeten gaan. Volgens mij valt het prijsverschil tussen een Tradfri-bridge en een Hue-bridge ook wel mee, en dan hou je wel meer opties open voor de toekomst, mocht je dat willen.
Ik heb geen Google Home of iets in die richting, dus of het daarmee ook zou gaan weet ik niet.
Ik begin woensdag met een nieuwe baan en vind het nu al zo spannend. Het is over 2 dagen al
Annuleren. Naar kringloop ronde tafeltjes zoeken en verven zoals op de foto.
Gisterenavond (lees nacht) tot veeel te laat met vriendinnen afgesproken, was heel gezellig
Nu ben ik brak, haha. Was het wel waard
Mân kat heeft vannacht mân iPad kapot laten vallen, en ik ben er verdrietiger over dan ik persoonlijk zou willen.
Kan je het niet via de verzekering spelen?
Ik ben echt zo lui dit weekendâŠ
Ja doe ik ook, maar daar gaan een paar dagen over. Ik gebruik mijn iPad als boek, tv en laptop, ben er toch afhankelijker van dan ik dachtâŠ
Ik wil zo graag een huisdier voor wat meer leven en gezelligheid in huis. Maar ik heb echt een hekel aan de haren en viezigheid.
En een goudvis oid vind ik ook weer zo zielig.
Koop een huisdier en een robotstofzuiger
Haha robot heb ik al. Wil echt iets van een konijntje of kat in huis, maar die haren komen overal.
Ik heb gisteravond een nieuwe stofzuiger besteld, en ben er nu al gelukkig mee Ik hoop dat ik 'm vandaag nog op kan halen bij de winkel
Heb zoân zin om te stofzuigen nu
Ja klopt haha, ik dacht dat het wel mee zou vallen totdat mân kat dus ook echt al in huis was. Doei schoon appartement.
Maar moet zeggen dat de robotstofzuiger wel een groot verschil maakt
Die geeft huidsmeer af op meubelsâŠ
Ik ben vandaag jarig en voel me ineens zo âvolwassenâ
Ik ga al mijn vrienden de hele dag kinderachtige gifjes sturen
Heb een fietsroute uitgestippeld van 33 km maar heb geen energie om uit bed te komen en echt te gaan. Maar ik moet er eigenlijk van profiteren dat het droog is