Wat je even kwijt wil #20

Ik lig in bed een workout video te kijken terwijl ik wacht tot mn pizza klaar is. Als ik niet fit word weet ik het ook niet meer.

33 likes

Heb zo’n zin om uit te gaan vanavond. Net schoongemaakt dus ik ga zo koken, een wijntje inschenken voor mezelf en genieten van de “pre-party”, het douchen en opmaken enzo
Ik denk dat ik alleen ga maar boeien, zin om te dansen
Ook echt blij dat ik gisteravond en vandaag niet de stad in ben geweest, anders had ik nou geen zin meer gehad in vanavond

9 likes

Opgelost! Hij doet het akoestisch​:heart::heart::heart::heart:

13 likes

Heeft iemand hier een google home assistant + phillips hue verlichting?

Ik!

Vind je het fijn? Kun je ook voordat je thuis bent de lichten al aan maken?

Mijn vriend is de techneut die het gefixt heeft en wij hebben alles ook in de home app van iphone staan waardoor het allemaal op afstand aan kan. De google home vind ik soms wel irritant, hij begint af en toe uit zichzelf te praten als er iets op tv gezegd wordt. Vind het allemaal eigenlijk niet het geld waard maar ik hecht dan ook weinig waarde aan dit soort “gadgets”.

Ik ben gesloopt. Groot deel van de dag langs kleedjes gestruind. Maar de kinderen hebben leuk nieuw speelgoed, boeken en (verkleed) kleren gescoord. Ik heb ook carrot cake gemaakt. Ik zou nu al best naar bed kunnen.

7 likes

Misschien wil je dit ongevraagde advies niet.

Ik heb het Ikea systeem dat ik via Google home op mijn telefoon bedien, werkt goed en stukken goedkoper dan Philips.

1 like

Ik vind koningsdag echt niks aan. Heb dan ook geen fomo vandaag haha. Wel met mijn vriend hier in het dorp even een rondje rommelmarkt gedaan, waar we na 5 min door zijn gelopen naar de bakker voor een broodje, oranje tompoucen (???) hebben gehaald en weer in onze pyjama op de bank zijn geploft haha. Morgen nog lekker zo’n dagje!

Maandag naar Tilburg met een vriendin. Iemand nog tips voor leuke (vegan) eettentjes? Of leuke winkels? Of andere leuke dingen haha?

1 like

Wat doe jij nou

9 likes

De groene chef (www.degroenechef.nl) vind ik erg leuk. Loop even door de nieuwe spoorzone. Daar zitten veel leuke restaurants enz.
Winkels zijn vrij standaard in de hoofdstraat. Maar als je meer richting de zijstraten gaat, daar zitten ook veel leuke kleine winkeltjes (in het “dwaalgebied”).

2 likes

Mint & Pepper is wel een leuk kledingwinkeltje

1 like

Ik was net in de AH (ben zelf Belg) en het was ook de hele tijd Nederlandse muziek :joy:
Ik vond het wel leuk want zo heb ik al dansend mijn boodschappen gedaan!

3 likes

Wij hebben dit ook. Met de app van Philips kan je instellen dat de lampen aangaan als je bijna thuis bent, dan moet je wel de locatie aanzetten op je telefoon.

Weet altijd precies wanneer mijn vriend thuiskomt want dan veranderen de kleur van de lampen.

Lampen aan en uitzetten gaat heel makkelijk met de Google assistant.

2 likes

Ik denk dat ik gisteren iets gek gedaan heb bij het squatten want nu heb ik lage rugpijn en hierdoor loop ik ook gek :disappointed_relieved:

Is volgens mij echt de eerste keer dat ik Amalia zo lang/‘uitgebreid’ zie praten. Vind het wel leuk om te zien haha. Wel erg kak (wat ook logisch is :stuck_out_tongue:)

Ze is pas 15 lees ik net, ik had 17 in mijn hoofd :o_o:

17 likes

Hahah ja klopt

2 likes

ga er maar aan staan op je 15e

9 likes

Volgens mij heeft zij wel iets van een media training gehad en is de media ook wel gewent denk ik. Het is niet dat ze nou iets uitzondelijks doet. En volgens mij wou ze er ook heel graag staan. Neemt niet weg dat het een leuk meisje is en ze het goed doet maar echt bijzonder is het niet.

1 like