Hahaha ik vind het echt grappig dat maxima haar onderbreekt en begint over die briefjes die ze had gemaakt om voor te bereiden op de quiz. Denk echt dat die kids wel opgroeien in een chill gezin dat gewoon ‘lekker normaal’ doet.
Mijn vriend is al de hele dag naar een festival. Ik voelde me neerslachtig vandaag, dus ben gewoon thuis, hij bood nog aan om ook thuis te blijven bij mij maar hij moet gewoon lekker gaan. Maar vind het dan wel vervelend dat hij de hele dag nog niet geappt heeft
Ik vond max eerlijk gezegd ook de enige die normaal deed tijdens dat interview. Willem en Amalia voerden echt een toneelstukje op
Ik vind het bij WA altijd een beetje moeilijk inschatten of het een act is want hij lijkt mij privé ook een beetje een stijfjes en ongemakkelijk persoon haha
Ik denk altijd ohja hij praat helrmaal niet zo Haags als bij lucky tv…
Ik keek net op WhatsApp naar de lieve berichtjes die m’n vriend in het begin stuurde. Werd ik eerst blij van en nu megaverdrietig want hij doet dat eigenlijk nooit meer. Voel me zo kinderachtig en rupsje nooit genoeg, maar ik word er onzeker van
Het hoort er vast bij, we zijn bijna 6 maanden samen dus het is logisch dat die hormonen van het begin weg zijn. Maar ik kan daar zo slecht mee omgaan.
ik vind het wel knap. als 15 jarig meisje zo in de spotlight staan, wetende dat iedereen een mening heeft over alles wat je in het openbaar doet. en de wetenschap dat je straks een publieke functie gaat bekleden waar je niet om hebt gevraagd. ik vind dat ze het bijzonder goed doet, en volgens mij heeft ze er ook best plezier in.
Wauw ik lees net in de NOS app een bericht over verloop van Koningsdag. Staat daar een foto/still uit video. Die burgemeester van Amersfoort lijkt (daar iig) echt precies op Jacques d’Ancona joh.
(Of moet dit in ik voel me oud want wie weet überhaupt wie dat is)
Ik moet morgen een lang stuk met de trein en heb zin om lekkers te kopen voor onderweg.
Wat is jullie lievelingseten dat te koop is op een groot treinstation? Mag zoet en hartig zijn
Haha ik weet het wel hoor! Van de mini playback show toch? Maar ja misschien vind je mij wel oud
Dat zou ik ook wel lusten nu
Had hetzelfde probleem
De verse triple chocolate koeken van de AH to go en voor drinken de warme chocolademelk van de Kiosk
Zeker niet oud. Ik zou eerder zeggen jeugdgenoot
Ik was er vorige week (maar dan met alleen tulpen) en ik heb er heerlijk de toerist uitgehangen hahaha
Hillegom!
Goed gedaan en veel plezier
Ah ja shit. Wil je perse plukken? Anders misschien een bollenveld in de buurt en op de terugweg tulpjes van de boer meenemen
Wie had ook alweer ene date met een vrouwelijke docent/onderzoeker met de trouwring? Ben benieuwd naar de update
Volgens mij stond tie vandaag in het opbiecht topic!