Ik lig al de hele dag op de bank. Nutteloze youtube filmpjes gekeken en een boek gelezen.
Geslaagde koningsdag! Kreeg wel een beetje fomo van sommige IG stories maar alsnog blij met mijn keuze om lekker thuis te blijven.
Ik lig al de hele dag op de bank. Nutteloze youtube filmpjes gekeken en een boek gelezen.
Geslaagde koningsdag! Kreeg wel een beetje fomo van sommige IG stories maar alsnog blij met mijn keuze om lekker thuis te blijven.
Haha ja idd, zo zie je dat ze ook een gewone familie zijn.
Ik vond het wel stom dat ze bij een ander programma (EenVandaag geloof ik) dit gingen analyseren. Een of andere vrouw zei ja wow maxima haar Nederlands is niet goed is en ze is onverstaanbaar. Dus wel knap van Amalia ze heeft wel een goed accent. Eeeeeh wat???
Ja ik zat ook met een diepe frons ernaar te luisteren Ze meende het ook bloedserieus haha
Heb het nog even teruggezocht. Toen ze zei ‘en maxima spreekt nog steeds eeeeeeh…’
Zag je jaap jongbloed ook echt zo kijken van ojee wat gaat ze nou weer zeggen
Die zie ik er dan weer niet in moet ik zeggen, haha
Ludo in de tv kantine
Hahaha dat is wel echt cool! Ik woon een beetje afgelegen en donker dus gaat me vooral om dat de lampen aan zijn voor ik thuis kom.
Weet je misschien hoe dat heet? Kan het zo even niet vinden op de site!
Ja siri verstaat mij heel vaak niet dus die wil ik er liever buiten houden
Tradfri.
Kun je ook instellen dat het om een bepaalde tijd aan gaat. Of via Google home aan doen.
Kan ook als wake up light.
Ze hebben ook stekkers e.d. bij mij zot de tv daarop aangesloten.
Voor mij was het echt omdat het goedkoper is dan Philips.
Komt zeker door het accent
Ja ze haat limburgers
Kan je tompoucen een dag bewaren?
In de koelkast, kan toch wel?
Ik heb echt een topdag gehad
En ik was heel bang dat het helemaal kut zou worden maar het heeft echt top uitgepakt
Je kan ook een Hue bridge kopen en daar door elkaar Hue en Tradfri-lampen op aansluiten (maar dan weer niet makkelijk Tradfri-dimmers/afstandsbedieningen/bewegingssensoren en dergelijke), van Hue heb je veel meer soorten lampen (als je ook een ledstrip of een spotje met kleuren of weet ik het wat zou willen), maar als je alleen witte normale lampen hebt kom je met Tradfri alleen ook prima uit.
Ik stond net in de bus tussen mijn ex en een exscharrel in. Was echt leuk. Zag ook 3 oude tinderdates op het festival waar ik was.
Na al dat bier en herriemuziek zit ik superzen met een dekentje op de bank Bob Ross te kijken. Hij is echt de OG ASMR, Mascha weet niks
Ben al twee uur wakker en kan niet meer slapen WTF IS DIT