Wat je even kwijt wil #20

Is alles gelukt met verhuizen @Madrid ?

1 like

Hahaha ja dat vind ik echt mooi haha.

Wat is een heerlijk zondagsrecept waar je geen oven voor nodig hebt?

Ik heb 25km gefietst en moet nog 7 tot ik thuis ben maar ik was zo moe dat ik maar in een bushokje ben gaan zitten haha met een knalrode kop. Lekker even uitrusten.

12 likes

Ik ben vanochtend keihard met mn hoofd tegen een ijzeren paal aan geknald en nu heb ik ook nog een bult op mn hoofd. Ik had niet moeten gaan werken vandaag :sweat_smile:

Shakshuka met geitenkaas
Risotto
pasta ravioli

1 like

Ik heb nog steeds een kater :grimacing: zelfs nu denk ik nog steeds ā€œik drink nooit meerā€

3 likes

Ahhhw heb een vriendinnetje dat muziek maakt. En nu stuurt ze me een aantal liedjes ā€œVoor mijn nummer 1 fanā€ haha zo lief. Ook 1 voor onze manager die vader word echt snoezig.

5 likes

Iemand ervaring met postcrossing? Ik heb nog heel veel kaarten dus misschien wil ik het eens proberen

2 likes

Ik voel me altijd plaatsvervangend trots als mensen Harry Potter lezen in de trein.

20 likes

Snap ik! Maar gelukkig is nu het einde in zicht toch? En kunnen jullie vanavond voor het eerst in jullie nieuwe huis slapen?

1 like

Ik heb dat een tijdje gedaan. Heel leuk!

1 like

Snacks halen voor de tussentijd!

Ik glimlach altijd extreem vriendelijk naar die mensen ja!

@Solee Risotto!

@Printemps dan ga ik het maar gewoon eens doen! Ik hou van nieuwe kaarten haha

2 likes

Dat zijn niet mijn soort dieren. Denk dat ik gewoon moet accepteren dat het nu niet handig is om een huisdier te doen.

@Indolence Haha nee geen vogel!
Liefst zou ik zo een beest door het huis zien hoppen, maar denk dat het en drama wordt met kabels.

8 likes

Ik wil m’n kamer een beetje verbouwen en nog een nieuw kastje kopen… maar ik ben bang dat het lelijk word en ik daarna alles weer terug moet schuiven… twijfeltwijfel

Volgens mij heb je ook speciale katten die een bepaalde niet verharende vacht hebben en waarvoor je ook niet allergisch voor kunt zijn.

1 like

Ik heb gisteren met mijn konijn een girlsnight gehouden, omdat mijn vriend personeelsfeest had. Samen op de bank gelegen, film gekeken en aardbeien gegeten.

49 likes

Ja ik heb dat een tijdje gedaan. Vond t super leuk! Ook gewoon tof om ā€œleukeā€ post te krijgen. Ik had bv aangegeven dat ik t leuk zou vinden om mensen hun favoriete recept te krijgen. Allemaal recepten uit allerlei landen😁

3 likes