Ah ik heb zo lekker lang geslapen en hoef vanmiddag om 3 uur pas weer wat
Nu alweer wakker. Maar logische sliep al rond 2300
Ik vind dat verstrengeld slapen toch zo irritant, ga nou eens weg met die ellenlange arm van je, vervolgens gaat ook nog eens zijn alarm af vroeg terwijl we niet hoeven op te staan en word ik daar natuurlijk als eerst wakker van en zān lichaam is veel te heet. Als in letterlijk te heet, lijkt wel 50 graden. Gelukkig snurkt ie niet maar ben geĆÆrriteerd . Ik was net een tijdje āverlostā van regelmatig samen slapen. Ik vind het 50 procent leuk en de andere 50 procent heel KUT.
Ja volgens mij kookt ie zometeen over. Ik slaap graag op mijn buik en hij draait me steeds op mān zij om zo lepeltje lepeltje te slapen terwijl ik al heb aangegeven van nee niet doen maar hij doet dat in zān slaap. Oh man hoe moeten dat als ik zou samenwonen. :ā) .
Ik heb 3 weken geleden aan twee leraren gevraagd of ze een aanbevelingsformulier voor de universiteit kunnen invullen voor me en dat wilden ze beide graag doen. Binnen drie dagen was het ene formulier al binnen en de andere leraar zei toen: ik heb het formulier net gemaild maar ik denk dat er iets is misgegaan dus zou je het even kunnen checken?? Nou ze hadden inderdaad niets ontvangen, dus heb gevraagd of hij het nogmaals zou kunnen verzenden.
2 weken en 3 mails later en gewoon nooit meer iets van gehoord ?! Ik heb hem op Facebook dus heb hem ook wat via Messenger gestuurd (dacht dat er misschien wat mis was gegaan met de e-mails ofzo) maar hij heeft het gelezen en wederom reageert hij niet. Ik vind dit zo asociaal. Heb een paar keer gezegd dat als het niet gaat lukken het ook geen probleem is maar dat hij het dan gewoon eventjes moet laten weten zodat ik iemand anders kan vinden⦠maar nee hoor, helemaal niks.
Nu moet ik last-minute iemand anders gaan zoeken en het is meivakantie dus ik heb echt stress. Ugh. Snap hem echt niet⦠mailen dat het niet gaat lukken duurt gewoon maar 5 seconden
Ja ik hoef geen disco lampen! ik had alleen gelezen dat je de ikea lampen niet kan bedienen op afstand als je niet binnen je wifi bereik bent en dat kan bij hue wel en dat is de reden dat ik dit soort verlichting wil
Dat kan wel als je het aan Google home koppelt.
Via de Ikea app zelf niet.
Ik heb een kinder kookboek van Mulan.
Ik heb nu ruim twee jaar een Mirena spiraal omdat ik hoopte minder zwaar ongesteld te worden. Helaas was het nog steeds drama iedere maand. Gister bedacht ik mij dat ik al 3 maanden niet ongesteld was geworden
Maar helaas, vannacht wakker gelegen met buikpijn en nu weer ongesteld. Ik hoop dat het in ieder geval minder pijnlijk gaat worden vanaf nu.
Ik heb gisteren een groot gedeelte van mijn Koningsdag gespendeerd, met het kijken van reviews en scenes van fucked up dieren animatie films. Het begon met waterschapsheuvel, toen kwam ik uit op een film die plague dogs heette en het plot van die film raakte me echt in mijn ziel. Zo ontzettend grimmig. Vervolgens zag ik een review van āfelidaeā, wat ook echt een fucked up film was over katten. En nu ben ik getraumatiseerd, het was een goede Koningsdag joh
Dit heb ik de laatste tijd ook! En dan besef ik me dat ik naar de wc moet, maar het lukt me dan niet om echt wakker te worden ofzo?
Als je Tradfri lampen aan een Hue bridge koppelt zou dat wel gewoon moeten gaan. Volgens mij valt het prijsverschil tussen een Tradfri-bridge en een Hue-bridge ook wel mee, en dan hou je wel meer opties open voor de toekomst, mocht je dat willen.
Ik heb geen Google Home of iets in die richting, dus of het daarmee ook zou gaan weet ik niet.
Ik begin woensdag met een nieuwe baan en vind het nu al zo spannend. Het is over 2 dagen al
Annuleren. Naar kringloop ronde tafeltjes zoeken en verven zoals op de foto.
Gisterenavond (lees nacht) tot veeel te laat met vriendinnen afgesproken, was heel gezellig
Nu ben ik brak, haha. Was het wel waard
Mān kat heeft vannacht mān iPad kapot laten vallen, en ik ben er verdrietiger over dan ik persoonlijk zou willen.
Kan je het niet via de verzekering spelen?
Ik ben echt zo lui dit weekendā¦
Ja doe ik ook, maar daar gaan een paar dagen over. Ik gebruik mijn iPad als boek, tv en laptop, ben er toch afhankelijker van dan ik dachtā¦