Ik wil zo graag een huisdier voor wat meer leven en gezelligheid in huis. Maar ik heb echt een hekel aan de haren en viezigheid.
En een goudvis oid vind ik ook weer zo zielig.
Ik wil zo graag een huisdier voor wat meer leven en gezelligheid in huis. Maar ik heb echt een hekel aan de haren en viezigheid.
En een goudvis oid vind ik ook weer zo zielig.
Koop een huisdier en een robotstofzuiger
Haha robot heb ik al. Wil echt iets van een konijntje of kat in huis, maar die haren komen overal.
Ik heb gisteravond een nieuwe stofzuiger besteld, en ben er nu al gelukkig mee Ik hoop dat ik 'm vandaag nog op kan halen bij de winkel
Heb zoân zin om te stofzuigen nu
Ja klopt haha, ik dacht dat het wel mee zou vallen totdat mân kat dus ook echt al in huis was. Doei schoon appartement.
Maar moet zeggen dat de robotstofzuiger wel een groot verschil maakt
Die geeft huidsmeer af op meubelsâŠ
Ik ben vandaag jarig en voel me ineens zo âvolwassenâ
Ik ga al mijn vrienden de hele dag kinderachtige gifjes sturen
Heb een fietsroute uitgestippeld van 33 km maar heb geen energie om uit bed te komen en echt te gaan. Maar ik moet er eigenlijk van profiteren dat het droog is
Omg op mezelf. Ik had vanochtend yoga en was om half 11 terug, en mijn vriend lag toen nog op bed. Ik kwam er bij liggen, en toen hij om 11 uur ging ontbijten bleef ik ânog even liggenâ want het was zo fijn warm in bed. Word ik net om 1 uur wakker? Gewoon nog even 2 uur liggen slapen midden op de dag. Nouja, ik zal het wel nodig gehad hebben denk ik
Hahaha ik kan het niet laten om I want to break free te gaan zingen tijdens het stofzuigen en doordat ik dat zo vaak doe is het nu helemaal een gewoonte geworden en begin ik dat zonder er over na te denken direct te zingen als ik de stofzuiger aanzet.
Ik denk dat mijn buren soms ook wel denken van Jaaaa nu weten we het wel Violoncello
Er is hier een mega schattige geleidehond op mijn werk en ik wil hem zo graag knuffelen want hij is zo lieeeef. Maar dat mag niet staat op zijn tuigje.
Heerlijk
Gefeliciteerd!!
Ik heb mij ook schuldig gevoeld over de aankoop maar heb geen seconde spijt gehad en gebruik de koptelefoon bijna iedere dag. Zo fijn in het openbaar vervoer, na een lange dag werken, voor meditaties of om muziek te luisteren tijdens bijvoorbeeld het stofzuigen. Hoop dat het schuldgevoel snel wegzakt, je zal er zeker rust en plezier aan beleven!
Ik kijk nu al uit naar het 1 jarig bestaan van dit forum want ik hoop dat we dan weer allemaal leuke feitjes krijgen, cijfers/statistieken van het forum, vind dat zo leuk om te lezen
Niet schuldig voelen. Treat yo self
Hahahaha! Geweldigâ:joy: ik zing m ook vaak en dan zie ik mn vriend echt weer kijken van: ânee he heb je haar weer met dr Queenâ:woozy_face:â. Love Freddie
Heb net bericht van Media markt, hij ligt klaar!
Ja, het maakt zoveel verschil! Kan gewoon relaxed muziek luisteren of een podcast. Maakt sowieso alle huishoudelijke taken beter te verduren, het geluid gaat gewoon met je mee als je door huis rondloopt haha.
Vandaag de hele dag wasjes draaien. ( Ik en kleding uit zoeken. " Oh hey een shirt die ik al 500 jaar niet meer heb gedragen die moet mee")
En morgen alles strijken en koffer inpakken.