Wat je even kwijt wil #20

Ik heb straks een familieverjaardag en we gaan gourmetten en aan de ene kant heb ik er zin in want eten :heart_eyes: en aan de andere kant niet want sociaal doen :-1:t2:

Hahaha ja naast koningin is ‘t ook gewoon ‘n moeder die d’r kind lichtelijk voor schut zet (valt wel mee maar je snapt wat ik bedoel denk ik).

27 likes

Ik word de laatste tijd zo achtervolgd door spijt. En dan geen spijt van dingen die ik nog goed kan maken, maar spijt van onomkeerbare dingen. En vooral omdat het vaak om geheimen gaat … en ik wil het heel graag geheimen houden, maar dat heb ik niet alléén in de hand. M’n dagen bestaan echt grotendeels uit het piekeren hierover en ik word er geeeek van ???
Het gaat ook om dingen van 5 jaar geleden en 2 jaar geleden en nu plots zit het 24/7 in m’n hoofd. Heel vaag allemaal maar moet het even kwijt.

3 likes

@Karl_Lagerfeld ik heb de Ikea lampen, de base van Ikea en een Google home. Dit werkt allemaal perfect op elkaar. Ook buiten de Wi-Fi kan ik de lampen bedienen (mijn man ook… die vind het nogal grappig om vanuit Portugal in eens de lampen te laten knipperen).

6 likes

Ik heb dit momenteel ook… Dat schuldgevoel is zo fucking kut maar omdat je je mond moet houden kan je er niks mee.

Hier heb je dus ook niet zoveel aan, behalve dat ik het herken & met je meeleef

1 like

Pffffffff er is heel veel geduld voor nodig om boodschappen bij de Lidl te doen. Ik sta standaard 10 min te wachten bij de kassa…

2 likes

Het is ook altijd druk bij de lidl. Maakt ook niet uit op wat voor een dag je gaat er staan aaaaltijd mensen in de weg.

2 likes

Ik erger mij er vooral aan dat het stukje na de kassa, waar je boodschappen terecht komen na het scannen, zo kort is. Voel mij dan zo opgejaagd bij het inpakken van de boodschappen. :sweat_smile: Weet niet of het alleen de vestigingen is waar ik geweest ben maar ik vind het zo onpraktisch, want uiteindelijk staat de caissière dan maar te wachten tot er ruimte vrijkomt om de rest van de spullen te scannen.

9 likes

Is alles gelukt met verhuizen @Madrid ?

1 like

Hahaha ja dat vind ik echt mooi haha.

Wat is een heerlijk zondagsrecept waar je geen oven voor nodig hebt?

Ik heb 25km gefietst en moet nog 7 tot ik thuis ben maar ik was zo moe dat ik maar in een bushokje ben gaan zitten haha met een knalrode kop. Lekker even uitrusten.

12 likes

Ik ben vanochtend keihard met mn hoofd tegen een ijzeren paal aan geknald en nu heb ik ook nog een bult op mn hoofd. Ik had niet moeten gaan werken vandaag :sweat_smile:

Shakshuka met geitenkaas
Risotto
pasta ravioli

1 like

Ik heb nog steeds een kater :grimacing: zelfs nu denk ik nog steeds “ik drink nooit meer”

3 likes

Ahhhw heb een vriendinnetje dat muziek maakt. En nu stuurt ze me een aantal liedjes “Voor mijn nummer 1 fan” haha zo lief. Ook 1 voor onze manager die vader word echt snoezig.

5 likes

Iemand ervaring met postcrossing? Ik heb nog heel veel kaarten dus misschien wil ik het eens proberen

2 likes

Ik voel me altijd plaatsvervangend trots als mensen Harry Potter lezen in de trein.

20 likes

Snap ik! Maar gelukkig is nu het einde in zicht toch? En kunnen jullie vanavond voor het eerst in jullie nieuwe huis slapen?

1 like

Ik heb dat een tijdje gedaan. Heel leuk!

1 like