Maar als je het word.
Dit heb ik ook ja, zo stom 
Ik krijg bijna €700 terug van mijn Gas Water Licht. Ik had een bijdrage omdat het mijn eerste jaar was en ik ben enorm warmbloedig. Zoveel had ik niet verwacht!
Waarschijnlijk omdat je baarmoeder denkt : GOOI ALLES ERUIT THE SEEDS ARE COMMIIIING.
Net een stukje van de nationale reistest gezien omdat ik dreamschool wil kijken maar man man man totaal geen chemie tussen geraldine en die jongen. Geen idee hoe hij heet maar het was gewoon een soort van ongemakkelijk…
Hij is van Klokhuis en ik denk dit z’n eerste
-ongemakkelijke- show was.
Neeee zijn die fijne er helemaal uit, dacht omdat ik bij een mini Hema was, ze niet kon vinden. Wat een slecht nieuws 
Ik heb morgen vrij gekregen zodat ik geen 8 dagen achter elkaar werk. Helemaal blij dat ik tijd heb om mijn beddengoed te verschonen en mijn haar te wassen.
Die ladder resist panty’s van de primark zijn echt super kort. Ik heb geen lange benen en na 3 stappen zetten hangt het kruis al op mijn knieën. Zo kut. Sorry, geen tip voor alternatief.
Echt een saaie laatste aflevering van dream school. Jammer, had er meer van verwacht
2 is lelijk in het echt, imho. Ik vond ze heel plastic ogen en best lomp (ben vrij fors dus an sich genoeg mens om de schoen te counteren)
Collega heeft 3 en die staan haar wel echt leuk!
1: no, mooi blauw but just no
Blegh moet zo werken. Echt geen zin in…
Je kan niet zomaar je stopweek vervroegen en daarbij nog beschermd zijn. Of gaat het niet om echt anti-conceptie? Zo wel; dan moet je altijd minimaal 3 weken de pil hebben geslikt.
Hij doet ook 3 op reis toch? Of lijken zij toevallig op elkaat
Klopt ja! Wist al niet wat hij bij BNN deed, maar was ik ff vergeten
Vandaag logeer ik bij mijn nieuwe bazin (1e werkdag) ivm de werktijden. Nu zit ik stiekem helemaal achterin de tuin mijn"slaap" jointje te roken.
Nu voel ik me net weer een 18 jarige stiekeme blower.
@Evi-lena niet direct van toepassing op je vraag, maar ik kreeg na 1,5 jaar+ de pil slikken ook steeds last van doorbraakbloedingen. Kwam volgens de huisarts omdat je slijmvlieslaag dan te dun is geworden door de pil. Ik vond die doorbraakbloedingen erg vervelend en werd op een gegeven moment supervaak ongesteld, dus kon toen kiezen uit drie maanden stoppen met de pil of een zwaardere pil nemen. Ben inmiddels aan de prikpil en heb nergens last meer van. Geen idee of je hier iets aan hebt maar dat kan dus de reden zijn van doorbraakbloedingen
Ik heb vanavond mijn internet verwijderd van mijn telefoon…vraag niet hoe. Ik ben er nu weer, alleen ik krijg geen adresbalk meer in mijn scherm.
Echt…hoe heeft het kunnen gebeuren??
@ellegirltalk, lief dat je meedenkt. Ik heb bedacht dat ik dat wat jij zegt ga doen inderdaad. Ik ga zo lang mogelijk door met deze strip en stop dan 3 pillen eerder dan dat ik zou stoppen zonder dat weekendje weg. Ik hoop maar dat mijn lichaam die 3 pillen niet al te veel mist en gewoon ongesteld wordt.
@vitaminwater, ik lees inderdaad overal dat de pil dan te licht zou zijn. Ik zal het nog even in de haten houden en anders inderdaad naar de ha gaan
Zwaardere pil vond ik wel heftig trouwens, kreeg wel dikke tieten maar moest overal om janken.