@Lentex @Chesirecat Thanks lieve meiden <3 Afgelopen twee jaar best wel vaak diep in de put gezeten en gedacht dat ik er nooit uitkwam en dan is dit zo fijn. Ook al lukt het niet, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.
Ik vind het echt superfijn dat mijn vader minder werkt en daardoor meer tijd kan investeren in praten met mij. Het is sowieso een hele toegewijde vader maar vroeger was hij de deur al uit voordat wij naar school gingen en vaak ook pas rond 22u thuis als wij al in bed lagen. Maar nu hij wat meer tijd heeft lijkt het alsof we dat kunnen inhalen en daar ben ik echt heel blij mee want ik kan met mijn moeder wat minder goed over problemen praten. Mijn vader gebruikt dus alleen te pas en te onpas woorden wat ik (en ik denk ook de gemiddelde mens) niet zo goed ken, en dan stiekem Google ik dat. Hij is ook gewend om tegen grote groepen mensen te praten en zijn stem is daarom altijd heel HARD. Maar hij is wel de laatste die dat doet om âbelangrijkâ over te komen maar net zei hij weer âbadinerendâ. En ik dacht, jaaaa godsamme ik kan weer gaan googlen hoor. Maar ik ben blij dat hij nu na tig jaar er iets meer voor mij kan zijn dan in mijn kindertijd en jeugd. Word er bijna ontroerd van.
Wat mooi en fijn om te lezen! Je schrijft ook zo lief over hem <3
Ik heb een beetje hetzelfde met mijn vader, pas sinds een paar jaar een goede band. Omdat hij er vroeger gewoon te weinig was en kon zijn.
Oh en ik vind het zo grappig dat je die woorden dan moet googlen haha
Ik voel me helemaal niet lekker. Gelukkig zit de helft van de dag er al op. Wil me echt niet ziekmelden in de derde week van mn nieuwe baan, dus hopelijk zet t niet door naar een echte keelontstekingâŠ
Zo even mn koffer wegen ben altijd bang dat het te zwaar is. Moet op de terug weg wel een andere inpak manier doen want op deze manier kan ik niks meer shoppen haha.
Wat een vreselijke klote dag is dit
Een collega wordt wrs vandaag ontslagen dus zaterdag was zn laatste dienst. En ik ben echt een beetje heartbroken. Hij is een mega fuckboy, altijd aantrekken afstoten, kan me zo drie weken negeren en dan weer helemaal sjansen en leuk doen. Dus om die reden hebben we alleen nog maar gezoend, verder niks. Maar nu hij weg gaat kan ik alleen nog maar denken aan seks met hem
Ik heb me aangemeld voor een extra vak. Nu blijkt dat ik een betoog moet schrijven, deze moet verdedigen en elke les moet voorbereiden. Vind het niet helemaal eerlijk dat ze hier niks over hebben gezegd voordat ik me heb aangemeld. Het zouden enkel extra hoorcolleges zijn voor verdieping. Ben er nu veel meer tijd aan kwijt⊠en dat ook nog eens in mijn vakantie. Wat zouden jullie doen?
Ik zou kijken of ik het vak dan nog wel interessant genoeg zou vinden voor de moeite die het gaat kosten en desnoods alsnog afmelden.
Ja hij is ook gewoon echt een hele lieve man. Als wij al 's avonds in bed lagen kwam hij standaard nog naar mân slaapkamer en dan kregen we een kus of aai over de bol haha. Meestal werd ik daar niet van wakker maar heel soms wel en dan zei ik heel blij âpapaaaa papa! â en dan aaide hij net zo lang over mân hoofd totdat ik weer in slaap viel. Dit gebeurde echt nog op de leeftijd van 9/10 jaar ofzo. Wat fijn dat je een goede band hebt met jouw vader! Merk toch nu dat dat wel heel wat waard is.
Ik heb nu voor t eerst die eeltsokken van de action aan, maar ik had per ongeluk wat gemorst over de vloer. Wel direct natte + droge doek overheen gehaald. Shit, weet iemand of dit vlekken op laminaat gaat geven?
Ik wilde vandaag de oprit onkruidvrij maken, maar nu doet de buurman dat ook. Nu wil ik niet meer, want dan lijkt het alsof hij mij op dat idee heeft gebracht.
Dan morgen maarrrrr.
Goed bezig!!! 8 kilo is mega veel en moeilijk en ik vind het knap van je!
Succes!
Dilemma. Ik heb een trui gekocht in twee maten.
Ga ik voor de kleine maat die het mooiste zit, of voor grotere maat die het lekkerst zit (mouwen iets ruimer)?
#tallgirlproblems ââ
Grotere, vind ik altijd veel relaxter.
Grotere! Misschien krimpt het nog iets met wassen
Lijkt me ook best ongemakkelijk als je âsamenâ bezig bent haha
Volgens mij wordt ik ziek, moe en koud.
Nog paar uurtjes en de maandag zit erop.
Soms mis ik het fulltime studeren wel, gewoon lekker college over kunnen slaan.