Wat je even kwijt wil #20

Haha thanks voor t advies

Wat schrikken zeg! Veel sterkte!

1 like

Och jeetje, wat erg! Heel veel sterkte en een knuffel!

1 like

Ik krijg altijd zo veel energie en voel me super vrouwelijk als ik naar de albums van Beyoncé luister of als ik haar concerten kijk bijvoorbeeld. Of is dit meer iets voor in het opbiecht/onpopulaire meningen topic? :stuck_out_tongue:

Ik heb afgelopen 3d totaal 11u overwerk gehad. Kwam om 3u thuis uit werk en nu klaar wakker :tired_face:

Jeetje gaat her wel? Is er iemand bij je? En heb je medisch personeel gezien?

Sterkte!!

Ons brandalarm ging anderhalf uur geleden af. Het is een Nest Protect dus die zegt letterlijk: “er is rook in de gang, dit is een noodgeval.” We stonden allebei direct naast ons bed, ik stond al klaar om de baby uit bed te halen, maar het bleek vals alarm? Vet kut, want we waren beiden echt klaarwakker met een enorme stoot adrenaline door ons lijf. En nu wil de baby natuurlijk niet meer slapen. :persevere: Maar goed liever dan brand natuurlijk.

1 like

Ik ga donderdag naar end game in de bios, maar nu bedacht ik me ineens die verhalen hier over muizen in de bios :confounded:

Lol, dit is toch gewoon ieder jaar het geval? Of je doet het de week erna op vrijdag, dan heb je ook een lang weekend ivm Pinksteren.

2 likes

Ok never mind, ben net wakker en dacht de tip van de dag te hebben. Ik ben zelf zo slecht in die dingen en altijd te laat met aanvragen

1 like

Ik vergeet steeds een beetje dat ik vanmiddag met iemand heb afgesproken. Misschien als ik het hier neerzet dat er dan niks mis gaat. Pak om 12 uur de trein pretty!

1 like

Wij krijgen die dag van werk als extra verlof dag :slight_smile:

Even een first word problem: ik moet vandaag voor werk naar België, maar toen ik vorige week ging boeken was de thalys al vol, dus nu moest ik een trein van een uur eerder en deze duurt langer :sob:

Voor moederdag, denk ik?

1 like

Ik snap Je! :slight_smile:

1 like

Heb tot 2 uur snachts liggen woelen omdat ik stress heb, nu maar een uurtje of 4 kunnen slapen. Wilde eigenlijk nog naar een guest lecture van een ander vak, maar gok dat ik rond 3 uur al knikkebollend in de klas zit.

ohh ik dacht dat dit die impossible burger was haha. maar ga hem toch proberen! ookal is het €6 voor 2 haha

Voor de inspiratie/creativiteit van vandaag:

**De Vlaamse Gwenny Blanckaert en Marino Vaneeno uit Staden hebben onlangs hun negende kindje verwelkomd. De kleine Xale werd op 19 april geboren in Ieper en is het zusje van - hou je vast - Alex (11), Axel (10), Xela (8), Lexa (7), Xael (6), Xeal (5), Exla (3) en Leax (2). **

https://www.ad.nl/buitenland/creatief-met-a-l-e-en-x-negen-kinderen-met-dezelfde-vier-letters~aabb06d3/

28 likes

Ik ben zo moe in de trein naar werk. Zelfs blijven liggen om een trein later te nemen, doe ik normaal nooit want als die vertraging heeft ben ik te laat…

Laat deze dag snel voorbij zijn.

3 likes

Ahhh, dit snap ik heel goed en klinkt ook heel jammer :grimacing:

1 like

En iedereen in de trein loopt te snotteren, stop! Ik wil niet ziek worden.

1 like