Wat je even kwijt wil #20

Ik heb laatst ontdekt dat baking soda echt helpt.
Weken in azijn doet bij mij niets, maar een papje van baking soda met water een paar uur laten zitten, dan uitspoelen en gewoon wassen zoals anders werkt erg goed bij mij!
Ik had gelezen dat het vlekken kan geven, maar ik heb het op een blauw shirt gedaan en dat ziet er nog prima uit

1 like

Wat vreselijk :pensive: was hij/zij ziek?

1 like

Aah nee, wat erg! Heel veel sterkte :heart:

1 like

Onee wat een nachtmerrie :disappointed: heel veel sterkte :heart:

1 like

Ik heb echt een super chill weekend gehad, zo veel gedaan ook.

4 likes

Ik dacht dat ik wel een wijntje kon drinken tijdens het studeren, ik ben er 4 verder en nu lees ik mijn samenvatting met 1 oog dicht :roll_eyes:

21 likes

Ahhh nee wat kut :frowning_face: Gelukkig ben je weer op weg naar huis. Heel veel sterkte!

1 like

Het internet op mijn telefoon is zooooo traag. Alsof ik het jaar 2000 weer opnieuw beleef :sob:

3 likes

Ik ben al de hele dag op internet aan het zoeken naar een eventuele gelekte aflevering van game of thrones, nu is er iets gelekt en vind ik het stom dat ik dingen al weet. Ja, logisch.

Wat ontzettend naar :frowning_face: heel veel sterkte :heart:

1 like

Is er ook een ā€˜grappige uitspraken van bejaardenā€™ topic? Ik werk met dementerende ouderen en moet soms zo lachen om wat ze zeggen

Ziek niet zozeer, het was een hele oude grote hond en hij kon niet meer zelfstandig in de benen komen/zich voortbewegen. Hij hijgde al na 5 stappen, piepte de hele nacht en zijn hartslag was torenhoog. Overdag was hij nog wel een soort van vrolijk, maar het was beter om zijn lijden te eindigen. Hij heeft veertien supergoede jaren gehad

4 likes

Ik ben in de UK en t water is zo goor in het hotel waar ik nu ben. Waarom is het kraanwater in andere landen zelden drinkbaar? We boffen maar in NL

Ik heb nu mijn tweede nachtdienst en ik kon vanmorgen maar drie uur slapen, waardoor ik me nu echt een hoopje ellende voel. En de nacht duurt nog zooo fucking lang.
En morgen ga ik wel nog leuke dingen doen voor mijn volgende dienst dus ik ga echt huilen als ik weer maar een paar uurtjes slaap pak :sob:

:heart::heart::heart:

1 like

Rustig wakker worden met een hartslag van 80 (normaal ongeveer 50/55 in rust) omdat ik droomde dat ik aan de andere kant van de stad was, moest terugrennen naar mā€™n fiets (die bij de dokter stond - km of 3) en daarna naar huis nog moest fietsen (1 km). Zo goed is mā€™n conditie niet hoor, zelfs niet in mā€™n dromen.

4 likes

Mijn keel is zo opgezet :frowning: hoop echt niet dat ik keelontsteking krijg, dan word ik geeeek.

Heb jij je cardio in ieder geval al gehad voor vandaag! :rofl:

1 like

Deze week is nu al vermoeiend

6 likes

Heee ik was even aan het teruglezen en zag toen je berichtje. Wat denk ik helpt: het bespreekbaar maken! Ik snap dat je je een rupsje nooitgenoeg voelt, maar iedereen heeft een andere behoefte aan liefde/lieve dingen horen en dat kun je maar beter gewoon zeggen. En je kunt misschien even lezen over ā€˜liefdestalenā€™. Klinkt zweverig haha, maar gaat over dat mensen verschillende manieren hebben om liefde te uiten. Mijn vriend doet bijv vaak klusjes voor me of ruimt het huis op, en ik zag dat eigenlijk nooit als ā€˜liefdeā€™ ofzo, maar toen we het erover hadden bleek dat ie dat echt doet voor mij. Ik doe dat soort dingen dus nooit, en dat vond hij ook wel jammer. Andersom geef ik hem vaak complimentjes, en hij mij weer minder vaak. Dus dat is dan mijn liefdestaal zeg maar. Vond het wel een verhelderend inzicht (en dat na 7 jaar hahah dus met 6 maanden heb je nog helemaal veel te ontdekken van elkaar!)

5 likes