Voor mijn gevoel post je relatief vaak over ziek- zwak- en misselijkheden. Is jouw gezondheid verder helemaal ok?
Ik heb net voor het eerst in tijden weer eens geyogaād en ik voel me weer helemaal ZEN
āā
Lof steenkolen engels. Mijn collega zei laatst āI see that you have your email outā
(Iemands email stond geactiveerd ofzo en we moeten vragen of ze dat willen zodat wij mails kunnen sturen enzo)
Ik heb net collega zijn pen gemold en nu zitten mijn vingers onder de inkt. En hoe maak ik die pen ?
Ik moest mn hep b vaccinatie halen. Vroeg ze of ik ziek of zwanger was. Ik wil dan altijd het grapje maken: āik hoop het nietā. Maar de vorige keer werd dat iets te serieus genomen. Dus dan zeg ik maar āNeeā.
Kwam straks de straat ingefietst en zag de bezorger me tegemoet rijden. Ik bleef recht vooruit kijken omdat ik geen contact met Ā“m wilde maken. Wat denk je, stopt ie zĀ“n bus plots zodra ie mij ws zag (op die plek stopt ie ook nooit voor pakketjes, maar op een inkeping paar meter verder. Is ook een doorlopende weg). Was zo blij dat ik op de fiets was en dus gewoon snel door kon rijden. Normaal ben ik echt altijd te voet (heb toevallig afgelopen 2 weken een paar x mān fiets gebruikt, daarvoor sinds juli-augustus niet), en dan was ik nooit snel genoeg geweest om hem te mijden.
Misschien is het gewoon voor iets āonschuldigsā als excuses hoor, maar ik wil niet dat ie überhaupt nog contact met me zoekt (ook aangegeven bij de klantenservice) dus voel me er wel weer ongemakkelijk bij. Laat ik niks meer bezorgen, voelt het alsnog wat āonveiligā ook nu Beter dat ie mij ook gewoon gaat negeren in het vervolg, rare vent.
Ik heb zo de neiging om de GoT topic aan te klikken en alle spoilers te lezen, omdat ik nog tot vanavond moet wachten tot ik kan kijken.
Donāt
do
it
Ohhh ik opende het topic net per ongeluk en gelukkig wel uit paniek meteen weer weggeklikt
Ik kwam hier om PRECIES hetzelfde te typen.
Must resistā¦
Ik klikte net uit gewoonte het topic aan en kreeg meteen een hartverzakking. Nog nooit zo hard iets weggeklikt, mijn collegaās zullen wel denken. Niks gelezen gelukkig.
Hahaha erg is dat he. Ik kom op instagram ook allemaal spoilers tegen. Dus ik durf niet meer te kijken. Het duurt alleen nog zo lang tot vanavond!!
Dit onveilige gevoel zal je denk ik nog wel een tijdje blijven houden. Tenzij hij een andere wijk krijgt of jij verhuist. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt maar ik kan je gevoel van onveiligheid zo begrijpen. Ik heb dat een beetje in andere situaties. Sterkte!!
Mijn engels is een mix van " Hoi iām pretty and ik speak ingels , Like the queen from England , you know bro sup? Ya know im sayingā¦"
Door je bericht bedacht ik me in eens dat ik ergens nog een foto moest hebben, van een collega van mijn vader.
Let op, misschien tmi:
die met een ketting zaag zijn gezicht over de helft had gezaagd. Echt zijn neus in 2e en het was zo mooi weer gehecht daarna
Maar blijkbaar heb ik hem verwijderd
Nooooooooooo
Oh ik zette onveilig al tussen haakjes omdat ik niet echt bang voor hem ben verder hoor! (al wil ik hem niet meer aan mān deur, dat voelt wel onprettig en wat onverstandig/onveilig ook wel). Dus sterkte wensen is ook niet nodig hoor haha. Heb voor flink wat hetere vuren gestaan. Maar meer zo van: jeetje, zelfs nu probeert ie me nog te benaderen?! Nadat ik het hem duidelijk heb gemaakt, zijn werkgever (incl melding + ontslag aan zān broek als ie er nog ƩƩn krijgt) en ik ook niets meer laat bezorgen (daarom wellicht op deze manier nu?). Het is vooral gewoon irritant en ongemakkelijk. Ik wist dat ik hem vast en zeker nog in de buurt zou tegenkomen, gezien dat hiervoor ook altijd zo was, vind ik ook niet eng (wel vervelend) en ik negeer hem dan gewoon, maar het zou wel zo fijn zijn als ik er vanuit kon gaan dat ie dat andersom dus ook doet (vandaar dat ik āonveiligā zei nu ie dus de bus plots stopte toen ie me zag, gezien hij dat dus blijkbaar nog steeds niet doet ondanks alles). Ben nu ergens ook wel benieuwd wat ie gezegd/gedaan zou hebben straks als ik te voet was.
@Oizys Ja ik zal niet meer thuis laten bezorgen en wordt dus ook ongemakkelijk van hem en de situatie, was handig als ik een vriend had die hier ook woonde en dan de deur open zou doen, maar zo op jouw manier ga ik het niet aanpakken haha. De boodschap zou inmiddels sowieso wel duidelijk moeten zijn.
Ik had echt zin om wat te kopen, maar had vanmorgen al boodschappen gedaan. Dus dan maar naar de AH (vanmorgen was ik bij jum.bo) en action. Hoppa 16 euro armer en spullen gekocht die ik niet per se nodig had:
- alpacazeep (nog 4 flacons zeep staan hier)
- yoghurtjes
- smoothie
- paaseitjes (ook nog 3 kilo thuis)
- tissues (staan hier ook nog 2 dozen)
- sokken (why, zal jullie mn sokken stash besparen)
- mango (dat mag, want is fruit)
- thee (telt niet)
- een waterfles (want is leuk)
Waarom ben ik zo???
Het heeft wel geholpen voor mn humeur btw dus opzich goede therapie āā:innocent:
Ik ben blijkbaar verre familie van Philip Freriks
Ik wil niet de grammar nazi uithangen maar āmitsā betekent āalleen alsā. Ik weet niet of je dezelfde woorden tegen je vriendin hebt gebruikt maar misschien heeft ze je dus gewoon verkeerd begrepen
Dat is eigenlijk ook gewoon van de zotte ja en het blijft een nare situatie indd. Bedankt wel, lief!