Zoontje valt bovenop Dochter
M’n man: ‘voorzichtig he, met je zus’
Dochter: ‘ja, ik ben net nieuw!’
Ik heb er nu ren van garnier en die meurt!!! Zo’n sterke parfum geur. Totaal niet lekker zomers.
Het bestaat gewoon
Wow echt exact dit ging vandaag door mijn hoofd. Dat ik mezelf in de spiegel best prima vind, en spontane foto’s echt denk queee???
Omg het is dat je een beetje ver woont maar anders wilde ik wel mee.
Van links naar rechts
Sorry voor de dubbelpost, was terug aan het lezen.
Maar heb je niet het verkeerde kanaal? Probeer hem anders eens op een andere hdmi te zetten of het kastje van de ontvanger een minuut van de stroom te halen en vervolgens weer te starten. Dan reset hij zich vanzelf als het goed is
en dit ook 0_O
Ik roep al mijn hele studententijd dat ik afwassen écht niet erg vind en dat ik de vaatwasser van mijn ouders totáál niet mis maar nu ga ik volgende week verhuizen naar een studio met vaatwasser en ik kijk er zo naar uit haha.
ja heerlijk je hoeft alleen je vieze spul in dat ding te flikkeren en het is bij wijze van spreken al schoon
buiten een wasmachine mis ik dat echt in m’n huis
haha leuke profielafbeelding
Ik draag in de zomer sun van Jil Sander en die heeft niet 100% zonnebrandgeur maar wel een beetje (al het goede ervan zou ik zeggen) + zomer
Ik ga morgen naar een andere auto kijken. Heb deze pas net een halfjaar maar maak me druk over diesel en rendabiliteit over een jaar of 2. Dus toch maar benzine dan
Elektrisch zou beter zijn maar sorry, da ken ik nie betaleeee
Ik heb zulke leuke portretten gemaakt van kattenmannetjes en vrouwtjes en ik vind het zo jammer dat ik het niet kan laten zien. De serie is net af en het is zo grappig en leuk geworden
Wow ben 31 jaar en kom hier nu pas achter. Ga het zaterdag proberen.
heb jij als scriptiebegeleider dan 2 maanden zomervakantie ofzo? Bij ons werkt iedereen op de uni gewoon de hele zomer door (behalve dan gewoon een weekje vrij oid)
Ik heb vandaag gehoord dat ik ben afgestudeerd en het voelt zo gek?! Heel onwerkelijk, alsof ik nu echt ‘volwassen’ ben, terwijl ik me zo helemaal nog niet voel
Wat super fijn, gefeliciteerd!
Wat fijn! Gefeliciteerd!
oh ok dan snap ik het!! wist niet dat dat zo ging bij de hogeschool