Is gewoon niet mijn ding kleuren… maar dacht iedereen zo positief ik geef t een kans. Wil je m hebben?
Ik kon niet in slaap vallen en ben nu kapot
M’n hond is zo’n tuttebel he, ik heb een superdik nieuw kussen voor haar gekocht en ze heeft er eerst een dag uitgebreid aan gesnuffeld en omheen gelopen voordat ze er lekker op ging liggen. Ze ligt nu lekker te snurken na haar ontbijt en een wandelingetje.
Ik ben gewoon jaloers want ik moet fucking hard gaan werken vandaag en ik ben helemaal kapot van de afgelopen 2 dagen en nachten aargh.
Ik ga stuk om zoveel redenen hierom.
Ik had vanacht zo’n rare droom. Ik was bij een Maleis restaurant en ze hadden geen vega dingen op het menu staan. Maar ze konden wel een aanpassing maken. Dan kreeg je geen vlees maar in plaats daarvan een blikje redbull bij je bestelling? En ik wilde dat niet want ik drink geen energiedrank. Toen werd de eigenaresse boos omdat dat drinken meer waard zou zijn dan hun vlees. En buiten liepen allemaal eenden.
Nee, daar heb ik het geduld niet voor. Toch bedankt!
Ik had vroeger echt super veel ruzie met mijn moeder. Eigenlijk zo lang als we in 1 huis woonden was onze relatie echt heel slecht en konden we niets van elkaar hebben. Toen ik uit huis ging hebben we een periode gehad waarin we elkaar eens per 2 maanden ofzo zagen. Ik ben een paar jaar geleden dichter bij mijn ouders en gaan wonen en heb een dochter gekregen. Ik zie mijn moeder nu meerdere keren per week en we appen bijna iedere dag. Ik vind het zo fijn dat alles nu goed gaat en ze zo’n lieve oma is dat ik er nu bijna om zit te janken op de bank.
Wat fijn voor je! Ik snap dat je daar emotioneel van wordt, maar wees vooral blij dat het zo gelopen is
Ohhh bah. Ik moet echt afleren om tóch op spoilers te klikken, ook al weet ik van te voren dat het eng is. Geen idee verder trouwens.
Ik heb gedroomd dat er 4 keukens in ons huis waren geplaatst maar dus niet die we hadden uitgekozen. Hahaha, hoezo verhuisstress.
ik dacht door de driehoek van zijn vleugele een daas/paardenvlieg maar hij heeft geen priksnuit… geen idee!
Ik ben echt nog een beetje chagrijnig door de barbecue met werk. Ik had doorgegeven dat ik vegetarisch eet dus dan verwacht je op zijn minst dat er iets kleins geregeld is. Maar er was alleen brood en parelcouscous met tomatenpuree(???). Toen ik ernaar vroeg en ze mij eerst zalm aanboden (), werd er daarna gevraagd of ik dan een wortel van de barbecue wilde. Like, really?
. Overigens waren er meer dingen slecht geregeld en lag het echt aan de betreffende strandtent maar toch.
Lijkt echt of hij een bh-tje op zijn hoofd heeft
Bah, ik stel mijn collega’s voor mijn gevoel keer op keer teleur. Ik wil dingen goed en snel afhandelen en dan maak ik fouten. Ik wil het graag goed doen maar het loopt de laatste tijd steeds verkeerd af omdat ik een andere keuze maak. Word er moe en verdrietig van, heb het idee dat de werkzaamheden van tegenwoordig te hoog gegrepen zijn voor me. Het is allemaal veel commerciëler geworden dan toen ik er kwam werken. Ik zit nu echt op een lastig punt. Ik heb het wel heel leuk met mijn collega’s maar in het werk schiet ik voor mijn gevoel voortdurend tekort. Ik voel me zo onzeker nu.
De nieuwe aflevering van the handmaid’s tale zou toch online moeten staan? Dat gebeurde toch elke donderdag?
Haha ik ben echt precies zo. Altijd overal uren te vroeg.
Ik dacht dat je zou gaan zeggen dat je uiteindelijk toch weer helemaal bezweet aankwam omdat je moest haasten. Elke keer hetzelfde verhaal. Dat is ongeveer mijn leven namelijk :’).
Half uur! Jammer ik heb nu echt tijd over. Nouja misschien vanmiddag dan!
Er is iemand bezig in mijn huis maar die man meurt zo hard naar parfum.