Wat je even kwijt wil #23

Liep net over het marktplein met best zware boodschappentassen te zeulen, en toen begon ineens vlak voor 10 uur de kerk hier met klokluiden. Maar i.p.v. de normale klokgeluiden het James Bond themanummer. Werd er helemaal vrolijk van.

8 likes

Wel met mijn leidinggevende. Het stomme is dat hij verder wel tevreden is maar dat ik de tijd moet nemen voor dingen. Maar de laatste tijd zijn het voor mijn gevoel zo veel (inschattings)fouten dat het me echt heel onzeker maakt over mijn kunnen. Ook omdat ik het idee heb dat dit bij andere collega’s beter gaat. De druk neemt toe in het werk en ik kan daar minder goed mee omgaan dan ik zou willen.

Ga je dr eindelijk geld voor vragen

20 likes

Ik word ge-triple-attacked door de processierups, muggenbulten en een droge huid :triumph: de jeuk is killing

Meh ik zou zaterdag gaan zwemmen bij een soort van dagstrand want dan wordt het hier weer dik 33 graden of meer. Maar nu is degene met wie ik zou gaan ziek. Ofja wel al beter maar diegene vindt het niet verstandig om te gaan zwemmen en nu gaan we dus niet. Op zulke momenten haat ik het serieus zo erg dat ik bijna geen vrienden heb. Iedereen doet leuke dingen in de weekenden maar ik kan constant thuis zitten of me alleen vermaken en daar heb ik ook geen zin in. Ik had zelfs al een luchtbedje gekocht :disappointed:

1 like

Lief! Maar dat is wel heel ver weg voor mij helaas.

1 like

Nee ze wil helemaal niet mee. Ik had al voorgesteld om een parasol mee te nemen. Vorig jaar zijn we daar ook geweest met 35 graden en toen hadden we die ook mee en dat was echt heel goed te doen. Had nog een andere plek voorgesteld waar nog meer schaduw is en ook voorgesteld om dan niet te zwemmen en wat anders te gaan doen. Mja ze wil dus niks.

Ik ga vanmiddag praten met de baas van een andere afdeling. Staat namelijk een vacature open daar.
Ik ben zenuwachtig. Terwijl dit niet eens een gesprek is.

Maar moet wel gaan nadenken wat ik wil vragen.

Ik haat het dat mijn nek niey bruin word. Ik zie dr uit alsof ik te donkere foundation gebruik…

2 likes

Heel lief. Ik woon in de provincie van de vlaaien dus Gelderland is best wel ver hier vandaan :no_mouth:

2 likes

Helpt dit? Nooit geweten, dacht dat je het alleen tegen onkruid gebruikt

3 likes

Zometeen een fruitsalade maken van aardbei, banaan, peer, gele kiwi en druiven. Mjum

En daarna werken :sob:

3 likes

Huh die provincies liggen aan elkaar haha. Kan nog steeds ver zijn en ver is ook subjectief, maar ik ben binnen 40 minuten met de auto in Gelderland en kom ook uit Limburg.

Raar dat haarelastiekjes altijd verdwijnen he

3 likes

schuifspeldjes zijn bij mij nog erger!

Haha ja maar ik denk dat jij een stuk noorderlijker woont dan ik. Vanuit hier is dat wel heel wat langer reizen (meer dan 1.5 uur) en met het ov nog veel langer.

Met vlagen denk ik wel eens dat ik een ‘hobby’ zou moeten hebben en ondernemender moet zijn. En met ‘hobby’ bedoel ik een typische hobby zoals muziekles, een sport, een moestuintje bijhouden of een boekenclub o.i.d… Maar daarna wordt het vaak weer windstil bij mij en dan vind ik het wel prima om in mijn vrije tijd gewoon te Netflixen, simsen, forummen en lekker te cocoonen.

7 likes

Dat is natuurlijk ook wel zo. Maar ik moet al heel veel alleen doen dus dan is het best wel shit dat als ik dan een keertje wat afspreek het niet doorgaat.
Misschien dat ik anders in mijn eentje ook wel naar een waterplas hier in de buurt ga. Of ik ga thuis maar een beetje diyen in de tuin ofzo.

Ik heb zo’n lekker productief dagje vandaag. :ok_hand:t3:

Heb al het hele huis gestofzuigd, wc’s geboend, 2 wassen gedaan, bedden verschoond, naar de kringloop en het tuincentrum geweest… kinderen zitten nu een wrap te eten en straks gaan we naar de bloemenzaak voor een vleesetende plant en ga ik ze verrassen met een ijsje van de chocolaterie. :grin:

13 likes

Mijn vriend heeft weer een boete gereden met mijn auto. En er komt nog 1 uit het buitenland waarschijnlijk.

Wel fijn dat tijd ed erbij staat dan weten we het iig zeker haha.
Wel irritant steeds op mijn naam.