Wat je even kwijt wil #23

Hahaha ja ik heb hetzelfde echt vreselijk, mijn nek is echt spierwit maar mijn gezicht is een en al sproet en twee tintjes donkerder… Als ik foundation met mijn nek zou matchen zou ik net zo goed witte verf kunnen gebruiken.

2 likes

Noooo zo sneu dit :frowning: stomme rupsen ook.

Heb net twee interviews gehad en ga nu naar mn derde… moet echt opletten met uitwerken dat ik niks door elkaar haal :sweat_smile:

Ja er zijn honden die echt vol met de neus in zo’n boom gaan.

Love it, m’n baas was vergeten te zeggen dat ze afspraken heeft vanmiddag dus ik ben onverwachts nu al vrij! En morgen ook, dus mijn weekend is gewoon al begonnen :heart_eyes:

13 likes

Voor t eerst shapingwear aan en echt :exploding_head: waarom heb ik dit nooit eerder gedaan. Het benadrukt al je goede punten. Wat voor lichaam je ook hebt. Ik vond mezelf recht en niet heel vrouwelijk qua ronde vormen en ineens heb ik extra heup en extra taille lijkt het :heart_eyes:

4 likes

Ik heb fucking veel zin in een sigaret maar ik rook niet eens?

4 likes

Ja, misschien moet ik dat eens doen. Ik heb net even mijn hart kunnen luchten gelukkig en dat scheelt al. Ik woon nu alleen en dan mis ik het wel om met zulke dingen even mijn gedachten kwijt te kunnen, ik maak mezelf er alleen maar gek mee :upside_down_face:

Edit: en dank je wel!

1 like

Vandaag heb ik niet mijn dag. Gedoe met 2 fietsen (oa een afgebroken kettingkast en een afgebroken sleutel in het slot (oké, dat was gister) en ik denk dat ik onder bultjes van de eikenprocessierups zit. Blijft ook maar jeuken gewoon. :hushed:
Wel een pluspunt: de sandalen die ik gekocht had, kwamen vandaag binnen en zitten gewoon goed :smiley:

1 like

Normaal ga ik al in mn werk kleding naar mn werk. Maar had geen zin om met dit weer all black door de zon te lopen. Dus nu heb ik een jumpsuit aan die doorschijnt en waar een tiet steeds uitvalt. Ready to schockeer mn collegas.

14 likes

Ik moet nu ergens heen en ik heb zo geen zin om langs een bepaald stuk te lopen want je wordt daar altijd nageroepen omdat er allemaal mensen rondhangen bier te drinken in de zomer. (geen humble brag, letterlijk Mn moeder ook) ik vind het niet eng, maar het kost zoveel moeite om mijn “ik negeer jullie” hoofd te doen.

Dat is het enige dat ik haat aan de zomer, dat dat stuk dan altijd volstaat.

7 likes

Pff ik ben soms echt nog een klein kind. Ik had voor morgen een soort van afspraak staan maar nog niet echt bevestigd, want ik zou nog even laten weten hoe laat e.d. Nu weet ik eigenlijk al de hele week dat ik daar geen zin in heb (ook al is het voor mijn eigen bestwil en kost het diegene tijd). Maar dit laten weten ho maar, ik stel het al de hele week uit om even een berichtje te sturen. En het is natuurlijk kut voor diegene want die heeft morgen vrijgehouden. Dus nu net eindelijk een berichtje gestuurd en nu ben ik bang voor diegene’s reactie en heb ik mijn telefoon kinderachtig uitgezet omdat ik bang voor de reactie ben. En dat terwijl diegene me al eens eerder heeft aangesproken dat hij het niet fijn vind kort van te voren afgezegd te worden.

Wel wat eerder dan gepland / de bedoeling was maar ben achter m’n eigen keuze blijven staan en m’n therapie is afgerond!!
Ergens ook wel verdrietig dat het zo heeft moeten lopen maar ook echt een opluchting!

11 likes

Ik ging net even langs de kringloop en er lagen allemaal enveloppen met ontwikkelde 8mm film. M’n vriend heeft toevallig pas een projector gekocht omdat hij zelf ook op dat formaat filmt, dus ik heb een envelop waar “aankomst in Göteborg” op stond, meegenomen. Nu al zin om vanavond te gaan kijken wat er op staat, vind het bijna spannend haha

22 likes

Ik heb bereikbare dienst en hoefde eigenlijk niet meer weg dus had mijn auto gewoon in de zon gezet. Nu moet ik onverwacht toch weg, dus moet ik straks in zo’n sauna auto :weary:

Ik zit in de laatste maanden (?) van een hele chille en vooral flexibele periode van m’n leven en ik weet gewoon dat dat niet altijd zo kan blijven, maar vind het wel jammer/spannend om die flexibiliteit te verliezen

2 likes

Is niet ranzig. Alles voor ijskoffie. Ben trots op jou :heart:

1 like

Ik zou haar vragen of het goed gaat met haar en aangeven dat je toevallig zag dat ze mails had gekregen. Vraag of ze het er met je over wil hebben.

Komen de mails van een klasgenoot?

27 likes

Ik zou aan haar zelf vragen of het oké gaat en aangeven dat je die mails zag. Ik zou nooit rechtstreeks een studiebegeleider oid hierover benaderen, omdat ik zelf heel boos zou worden als iemand dat bij/over mij zou doen :sweat_smile: Ik denk ook niet dat je iemand daarmee zou helpen.

6 likes

Hmm lastig. Misschien kun je wat vaker naast haar gaan zitten, misschien dat ze dan wat los wil laten.

1 like