Wat je even kwijt wil #23

Kijk in je spam of heb even geduld.

1 like

Hoe lang is het geleden? Bij mij komt de mail soms ook wat wel wat later aan!

Omg een meisje waarmee ik op school heb gezeten doet mee aan temptation vips hahaha wat juicy

9 likes

Ik heb dit ook een keer gehad toen was mijn bestelling niet doorgekomen en moest ik opnieuw bestellen.

Ja.

Verleidster!

1 like

Ja anders had ik daar nooit nog een keer besteld haha. Dr martens zijn niet goedkoop.

Waar heb je mee betaald? Met iDEAL toevallig?

iDEAL geeft heel vaak problemen, dus kans is best aanwezig dat je weer opnieuw kunt bestellen :slight_smile: Ik kies zelf altijd voor Paypal of creditcard en dat is totnutoe altijd goed gegaan.

1 like

Dat maakt het lastig inderdaad :slightly_frowning_face: Je hebt waarschijnlijk ook geen telefoonnummer van haar oid, dat je even een berichtje kan sturen? Als je je zorgen maakt of er een naar gevoel bij hebt, kan je het natuurlijk alsnog melden bij de studiebegeleider. Dat is meestal niet voor niks.

1 like

Wat vervelend om te horen. Dat lijkt me ook echt heel rot, al is het ook wel herkenbaar. Iedereen om mij heen heeft een relatie en daardoor zijn interesses en mogelijkheden voor een heel groot deel veranderd. Ik ben de enige zonder vriend dus min of meer ook een andere “fase”. Dat voelt een beetje als buiten de boot vallen. En ondanks dat we niet in dezelfde situatie zitten begrijp ik wel heel goed hoe dat voelt.

Kun je die gevoelens niet bespreekbaar met ze maken? Misschien begrijpen ze helemaal niet hoe jij je voelt. Ik kan me voorstellen dat wanneer hun nog nooit een zwangerschap van dichtbij hebben meegemaakt, zij het ook niet zo goed weten misschien? Ik zou dat ook best lastig vinden om eerlijk te zijn. Al zou ik er nooit iemand om buiten sluiten of dumpen. Zeker niet wanneer diegene het moeilijk heeft en niet eens naar buiten kán.
Sterkte in ieder geval, hopelijk draaien ze gewoon snel bij.

Volgens mij wel. Ik lees het wel vaker en heb nog nooit gelezen dat je het niet terug krijgt. Maar ik zag al dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice :slight_smile:

1 like

Er is iets heftigs gebeurd in de privesituatie bij een collega en ik kan het niet loslaten. Zo’n lieve vrouw en haar leven is helemaal verscheurd. Zo’n verdrietige situatie :pensive:

Rijst met kip

20 likes

Ja, dat is een lastige keuze. Zou sowieso eerst de klantenservice even afwachten, want ik lees ook weleens dat het soms wel goed gaat.

1 like

Dit is zo herkenbaar. Ik ben ook zwanger en mijn vriendinnen vinden het lastig dat ik in een andere levensfase zit. Wordt nu niet meer voor alles uitgenodigd, terwijl ik er wel gewoon bij kan zijn. Heb sowieso al niet veel vriendinnen, dus dat maakt het ook moeilijk. Je mag me trouwens altijd een pb sturen om erover te praten.

Ik zou in zo’n geval altijd zeggen: wie weet help je haar er enorm mee als je iets stuurt. En zo nee: dan heb je het in ieder geval geprobeerd.

Het maakt denk ik nieteens echt uit wát je zegt, alleen al: ‘hee je hoeft niet te reageren als je dat niet wilt, maar ik zag die mailtjes van X en ik wilde vragen of je oké bent’ is denk ik al heel goed

6 likes

Stel je hebt een huis bekeken wat op papier helemaal in orde is en waar je naar op zoek bent: veel ruimte, jaren 30, rustige buurt. Maar je gevoel zegt toch dat het het niet is. Alleen anderen zeggen dat je erdoorheen moet prikken. Al is de makelaar ook wat onprofessioneel.

Er is enorm veel interesse dus een tweede bezichtiging zit er niet in. Zou je de gok dan nemen?

• Ja
  • Nee
  • Anders…

0 stemmers

Edit: is huur

:frowning: lastig he, zulke dingen een beetje loslaten. <3

Hangt ook af van je huidige situatie denk ik? Ik zou zelf de gok wel nemen, maar dat is vooral omdat ik nu gewoon alleen 2 kleine kamertjes heb en geen woonkamer enzo haha, dus ik ben al snel tevreden :stuck_out_tongue:

1 like