Wat je even kwijt wil #23

Ja is natuurlijk zo! Aan de ene kant heb ik de luxepositie dat ik wel oké zit. Aan de andere kant zoek ik nu al weken, komt er weinig aanbod voorbij dat voldoet aan waar ik naar zoek en daar reageren 100.000 mensen op haha. Dus het is nogal een stress steeds. En kost ook veel tijd om alles steeds te regelen en naar bezichtigingen te gaan. Dus ben er ook wel klaar mee :thinking:

Oh ik had ‘nee’ gestemd omdat ik dacht dat het koop was. Huur zou ik sowieso doen als het verder is wat je zoekt. Makelaars/huisbazen zijn best wel vaak shady dus daar zou ik het niet vanaf laten hangen

4 likes

Rijst met hotwings en citroenknoflook sperziebonen (even googlen, is van AH geloof ik maar spreekt nogal voor zich haha)

2 likes

Ah nee daar heb je inderdaad ook helemaal niks aan. Zeker wanneer je er achteraan moet lopen. Als je haar niet tegen was gekomen had ze misschien wel helemaal niet geappt.

Wel fijn dat je aansluiting hebt gevonden bij de aanhang van de vrienden van je vriend. Zo te horen heb je nog meer vrienden dan ik haha. Maar ik snap wel dat je alsnog iemand mist om gewoon mee op de bank te hangen in plaats van altijd buiten de deur. Thuis zie ik hier ook nooit iemand. Dat mis ik ook wel. Altijd ergens anders afspreken maar gewoon een keertje gewoon hangen en niks doen met iemand is, in tegenstelling tot vroeger, echt zeldzaam

1 like

Ik heb er vandaag 2 gehad

En met de kleine leer je vast ook weer nieuwe mensen kennen! Misschien actief naar baby groepjes gaan? Is ook mijn plan :wink:

Heb ook vooral vrienden/vriendinnen die niet in de buurt wonen en dus niet gewoon even een kop koffie komen drinken ofzo. Maar goed, ga proberen een paar ‘baby’ activiteiten op te pakken en misschien komt daar wel wat uit :slight_smile:

2 likes

Ik ga morgen op schoolreisje :blush:

Snoepjes, broodjes en rugzak staan klaar :joy:

(Nu nog ff zin maken, want ik ben toe aan vakantie hahaha)

14 likes

Ga je dan op het einde je verstoppen in de bus zodst je ouders denken dat ze jou vergeten zijn?

22 likes

Hahahaha sowieso!

2 likes

Like voor de herkenning en voor een steuntje in de rug, je kan het! Nog even :muscle:

1 like

Goed gedaan! Lijkt me beest spannend om zon bericht te sturen dus fijn dat je er ook een goede reactie op krijgt en zij waarschijnlijk een fijn gevoel.

1 like

Ben aan bijlezen dus weet niet of het gezegd is, maar kijk hier aub mee uit. Als jij dan een keer een overtreding begaat worden de straffen hoger (en komen er eerder rijontzeggingen om de hoek kijken).

1 like

Haha dit doet me er iedere keer weer aan denken dat mijn groepje echt een keer op schoolreis werd vergeten. En al onze ouders maar denken dat wij gewoon te lang plat in de bus bleven liggen :sweat_smile:

6 likes

M’n scriptiebegeleider ging helemaal met haar handen in de lucht en riep “YEAH, LEUK!” toen ik zei dat ik volgende week wat in zou leveren. Ik weet niet of ze mij op die manier probeert te enthousiasmeren of dat ze het echt zo leuk vindt haha

28 likes

Ben vanmiddag bij de gynaecoloog geweest vanwege al een tijdje bloedverlies ( ook voor zwangerschap)

Nu dus een uitstrijkje en hpv test gehad, nu 2 weken wachten op uitslag.

Baarmoedermond zag er wel goed uit zij ze dus dat is een goed teken.

Maar ik ben een beetje klaar met alle stress en spanningen, ik wil van mijn kleine baby kunnen genieten :sweat:

Onze hond springt alleen in de auto als er kunstgras in de kofferbak ligt. En nu eet hij zijn brokken alleen nog maar als je het gewoon op de grond gooit ipv in een bak

Dus @Loxodonta als je nog een casusje nodig hebt voor een training

11 likes

Ik zie net m’n huisgenoot het kopje van m’n overleden oma kapot heeft gemaakt. En het maakt me zo verdrietig. Hij is zo’n ongelooflijke klootzak met nul achting voor anderen of spullen van anderen. En dan juist dit kopje maakt hij kapot.

1 like

Misschien heeft google een handleiding.
Ik denk niet dat mrnsen hier zonder te weten wat voor tv , provider, en afstandbrdiening jij hebt je even kunnen helpen.

3 likes

Fijn! :smiley: Gelukkig had je niet nog een paar gekocht, haha.

1 like

Ik hou zoooo van de geur van sun screen!!! (Sorry weet nooit de naam in het Nederlands ik noem het zonnebrand maar volgens mij klopt dat niet). Vind ik echt heeeeerlijk, die geur. Van die van garnier en nivea enzo.

12 likes