Wat je even kwijt wil #23

Slaap al de hele week zo slecht. Zo irritant.

Haal de deur eruit

1 like

Ah echt? Neeee wat stom :disappointed: vond dat altijd zullen leuke boeken! Die film is ook echt de bom :raised_hands: Wel gek hoe ik me daar nu dus totaal niets van kan herinneren, laat maar weer zien hoe belangrijk bewustzijn van zulke zaken is om het überhaupt waar te kunnen nemen.

3 likes

Ben ik een avondje afwezig, mis ik een hele aidsepidemie.

BƔlen

17 likes

Ja die idd! Vond ik ook heel grappig vaak

1 like

Oh ja! En hoe ze dat ene meisje haatten omdat ze ā€œsletterigā€ was :open_mouth:

1 like

Ik ga dit weekend weer een aantal keer optreden (dansen), heel veel zin in :smile::smile:

9 likes

oh man, 32 graden en een festival. Als ik het niet overleef, ik ga het forum missen.

De Pelgrim bij brouwerij de Hemel. Heeeeel lekker

1 like

Vanaf hoe laat is het op een zaterdag geoorloofd om een pakketje bij de buren op te halen?

10.00 uur?

2 likes

Tsja, moet ik met mogelijke lange nachten van anderen rekening houden? Denk dat ik de 10 uur van @Lula aan ga houden haha

Zeker waar, sorry! Had alleen zo laat niet verwacht haha.

Vind ik niet zo gek aangezien ze jou helpen door je pakje aan te nemen.

35 likes

Ja frwsca heb ik een x gehigh tea(d???t??tiet??) En is zrker een aanrader

2 likes

Traditioneel wel

1 like

Is helaas een appartementencomplex dus kan niks zien. Maaar afgaand op reacties hier, denk dat ik dan wat meer rekening moet houden met een mogelijk zware nacht, dus ga vanaf 11 proberen!

3 likes

Ah nee wat een rotnieuws! Heel veel sterkte voor jou en je ouders :heart:

1 like

Aan de andere kant, het word warm dus misschien gaan ze er al.vroeg op uit. En loop he ze mis als je wat later gaat.

Weet niet of je het snel nodig hebt?

Ik ben echt onredelijk chagrijnig. Mijn vriend werkt onregelmatig dus we leven op het moment een beetje langs elkaar heen. Als hij savonds dan eens thuis is valt ie als een blok in slaap op de bank. Vandaag was het voor het eerst in 3 weken tijd dat we eens samen wakker konden worden, heeft ie afgesproken met iemand om 8 uur om te gaan klussen. Hebben we elkaar weer niet gesproken. Hallo, ik wil ook wel eens aandacht?! :rage: :rage: