Wat je even kwijt wil #23

Ja nouja ze zijn de afgelopen week niet thuis geweest als ik aanbelde en de factuur moet over 4 dagen worden betaald en wil het daarvoor wel hebben gepast en ik moet om 12 uur weg haha. Maargoed, ga ‘t over een halfuurtje proberen. Compromis hahah

Ik helemaal haasten kijk ik op de klok… oh wacht moet een uur later pas beginnen.

Cash me outside, how ‘bout dah??!

4 likes

Het valt me op dat mensen steeds minder schaamte hebben over wat ze op het forum posten. Heel vreemd allemaal #jesuisaids #hetzijnookaltijddezelfde

13 likes

Maar ik vind 2 van zulke verhalen op dezelfde avond we frappant :thinking:
Waar is onze trollenvanger?

11 likes

Jaa quantum waar ben je?

1 like

Heel veel sterkte @Otzi

1 like

@anon42289517 @Vloeistof Waar heb ik overheen gelezen? @Jumpsuit

1 like

Iemand die denkt dat haar collega Aids heeft omdat hij ver weg van zijn werk woont en hoest. En een racistisch verhaal waarvan ik de helft heb gemist

5 likes

Een verhaal over een collega die aids heeft (jaja alle vage symptomen zijn opgezocht op internet waardoor het halve forum er nu achter is gekomen dat ze misschien wel aids heeft). En een verhaal over vechten met een bepaalde bevolkingsgroep terwijl ze haar baan kon verliezen hierdoor

4 likes

@anon42289517 @Vloeistof Thanks, het viel me al op dat er heeeel veel was gepost en als ik het allemaal niet kan bijlezen scroll ik meteen naar het einde voor een nieuw leesbegin en dan scroll ik wel nog naar boven om de laatste ±100 berichten te lezen. Maar het was daarboven al kennelijk. :grin:

1 like

Jaa en dat niet alleen, maar zelfs bijwerkingen van aidsmedicatie waren opgezocht. Een ijzersterke diagnose dit.

Ja maar je weey dat als iemand ver van zn woonplaatst werkt toch gewoon gelijk dat diegene aids heeft.

14 likes

Wauw lekker avondje drama gemist zo te zien…

@Otzi heel veel sterkte :heart:

2 likes

Ik moet hier zo hardop om lachen. Jij bent grappig.

Trouwens het is wel zo hoooor

3 likes

Geen idee. Waar ik net wel ben achter gekomen dat als je aan het vechten bent met een bepaalde bevolkings groep jr midden in het gevecht gewoon kunt vragen “Sorry zou u misschien niet met kanker willen schelden dat ligt nogal gevoelig” en dat ze daar dan gewoon begrip voor hebben. Zo erg zijn die vieze buitenlanders niet.

(Ben zelf een vieze halfbloed dus dit is sarcastisch)

42 likes

Ja mijn date/vriend, die van een ander continent komt en voor zijn werk ook in andere continenten moet werken heeft echt super aids! Echt de ergste vorm. Ik lig nu maar ver op afstand in bed van hem.

5 likes

Da’s wel bijzonder ja

18 likes

Nee dan moet je net als in de middeleeuwen als een melaatse kloppen met zo’n bel, dat maar even de hele bevolking weet dat jij ziekeling er weer aan komt.

6 likes

Had je huisgenoot weer eens een one night stand op bezoek?

7 likes