Je kunt ervan genezen. Als je dichtbij huis gaat werken.
Ik vind olympisch stadion heel relaxed maar van tevoren zou ik wel goed kijken of er ruime beschikbaarheid is (anders moet je wachten en je kan dan niet meer omkeren). Arena vind ik daarom ook wel een aanrader, je bent er zo (vanaf Utrecht A2 ideaal), vrijwel altijd plek en makkelijk de metro of trein naar het centrum pakken.
Volgens mij is vanaf Utrecht P+R Zeeburg het chillst. Vanaf daar kun je tram 26 naar centraal station nemen. Ohja anders arena idd
Rai is top nu met opening van Noord / Zuid lijn, sta je met 10 minuutjes in Pijp of op Rokin. En nog nooit gedoe met geen plek gehad.
Ik ben van de week bij Julietteās bar geweest, was echt heel lekker!
wooow ik kijk ook even een avondje niet op het forum zeg en mis gelijk alle sensatie.
@Otzi jeetje wat een narigheid zo, met beide ouders ziek. Ik ga voor je duimen voor goed nieuws volgende week!
Er was net aan de andere kant van de weg een kat doodgereden :(. Zo zielig. Ben er echt naar van.
yay! suikervrije karamel?
Sorry ik heb nog even een laatste huizendilemma. In optie 1 heb ik altijd alleen gewoond en daar zouden we dan gaan samenwonen. In optie 2 gaan we dan samen ergens opnieuw beginnen zeg maar. Ik weet dat er hier geen goede of slechte keuze is, maar ben wel benieuwd naar wat jullie zouden doen
- Heel goedkoop middenin de binnenstad huren, klein appartement, slecht onderhouden, gehorig. Maar wel veel kunnen sparen (studieschuld/koopwoning in de toekomst)
- Net buiten de binnenstad huren, heel ruim en mooi appartement, rustige buurt. Alleen elke maand veel geld overmaken (het dubbele)
0 stemmers
Mijn oma en tante vroegen net beiden of ik was afgevallen en een buurvrouw had het ook al aan mijn tante gevraagd Volgens mij niks aan kg kwijt, maar toch leuk om te horen!
Gebruiken jullie een app om te parkeren en zo ja: welke raden jullie aan?
Parkmobile! Geen idee waarom het beter is dan andere apps want heb nooit een andere geprobeerd maar ik vind het prettig werken. Het is duidelijk en je ziet een ā1tjeā bij de app staan als de timer loopt.
Ik was net bij de HEMA en ik wil gewoon al die schoolspullen hebben.
Heb het nu kunnen beperken tot ā¬4 maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik niet nog een keer terug ga.
Thanks! En hebben jullie ook zoān sticker om aan te tonen dat je daarmee parkeert of kunnen eventuele parkeerwachters dit zelf zien? @Nachtburgemeester @Okapi
Kan iemand mij even geruststellen dat je voor 90 euro prima 3 weken boodschappen kan doen voor 1 persoon?
Nee geen sticker oid. Ik gebruik het als ik de auto van mān vriend leen of hij parkeert bij mij in Amsterdam dus er zullen vast al wel controles zijn geweest haha. Nooit iets gehoord.
Ben net op t werk en ineens begint mn aids op te spelen.
Ja dat kan! Veel bulk eten zoals pasta en rijst maken. Maak een lijstje vooraf, gebruik al je restjes. Moet kunnen