Ik ga toch maar eens testen denk ik…
Hahaha man man, nee geboren usa maaaaar hij heeft wel enkele familieleden die daar wonen. OMG, ben zo bang nu.
Die willen niet neuken die willen alleen maar vechten
In Rotterdam is er bij De Doelen nu een reizende foto-expo te zien over hiv en ik had daar gisteren best een interessant gesprek over met de fotografe die vanwege de opening aanwezig was.
Toen ze zelf hiv kreeg werd het gezien als doodvonnis maar inmiddels slikt ze dagelijks een tablet en daarmee kan ze als gezond door het leven en is de hiv niet eens aantoonbaar in haar bloed.
Nou ja lang verhaal kort ik merkte dat ik zelf maar weinig weet over hiv en ik denk dat dat voor veel mijn leeftijd of jonger zo geldt, en dat het oude beeld over hiv als doodvonnis nog steeds heel levendig is.
Griekenland is wel dicht bij afrika ja…
Ja als de wind verkeerd staat waait die aids rechtstreeks je tzatziki in.
Het zijn ook altijd dezelfden he
Werken wordt echt een drama vandaag. Ik ben nog nooit leidinggevende geweest over de drukste dag van de week en sta ook nog eens met 2 nieuwe meisjes die nog lang niet weten hoe alles moet. Dat wordt kruipend naar huis vanavond denk ik.
ik heb exclusief seks met mensen die er respectvol op reageren als ik vraag niet met kanker te schelden
Zonde van de tzatziki
Ik heb in de afgelopen paar dagen een zonnebril, een geurtje, twee jurkjes, drie lange jurken, drie blousejes en een kimono gekocht.
Opeens was alles wat ik paste leuk en zat ik helemaal in de vibe.
Bankrekening zit iets minder in de vibe nu
He wacht eens even was jij niet ooit irmand die iedereen besmette met het Grace virus… DAT WAS DUS GEWOON AIDS
Ik zit bij een vriendin dus heel hard te lachen om dit gesprek
“Wat is er zo grappig”
“Aids”
Ze snapt het niet
Nu kan ik tijdens een gevecht wel mensen vragen om respectvol te schelden want “ik ken iemand met die ziekte”.
Nouja gelukkig ben je geen “asbakrasje”!
Ik wil even jullie advies. Ik moet zo werken. Moet ik nu condooms meenemen voor mn collegas zodat ik ze niet besmet?
Maar het is ook bijzonder als je iemand hebt moeten WEGBRENGEN die kanker heeft.
Het Zwitserleven gevoel. Of ziekte.
De afgelopen drie weken heb ik geen alcohol op en gezond gegeten, gisteravond heb ik dit wel allebei gedaan en word gelijk gestraft. Heb al heel de ochtend diarree, hoofd zit onder de puisten en voel me gewoon ellendig. Het enige voordeel is dat mijn buik super plat is nu en ik vanmiddag als ik me goed voel in het park in bikini ga liggen