Een ballon volstaat ook. Let er wel op dat ze volledig biologisch afbreekbaar zijn anders krijgt je milieuliefhebbers achter je aan maar willen ze geen sex meer met je hebben.
Xx een ziek anoniempje
Beste hitkrant ,
Ik ken iemand die aids heeft⦠ben ik nu zwanger?
Xx respectvolle niet scheldende buitenlander
Nu moet ik denken aan die rubriek van Emile Ratelband in de Hitkrant.
Beide posts gemist helaasch maat dit is echt genieton
Ik hoop vooral dat die collega haar even goed op haar plek zet.
Ja. Niets meer aan te doen.
Wat een verschrikkelijk bericht. Ik hoop zo dat het goed te behandelen zal zijn. Hoewel we het allemaal wel eens moeilijk hebben, weet ik uit eigen ervaring dat een ziekte die levensbedreigend is, alles kan overheersen. Ik wens je alle sterkte en kracht toe.
Beetje spijt dat ik sandalen aan heb naar mijn werk. Koude tenen door de airco
Ik ga echt helemaal stuk om al die reacties hier. Laf jullie
(Ps, ik werk ook ver weg maar heb meer last van flatulentie dan boertjes @Krabsalade is dit terminaal?)
Ik was net sacherijnig omdat ik een koude/lauwe douche had. Nu ik 1 stap buiten heb gezet baal ik dat ik daar niet genoeg van heb genoten
Starbucks-kenners: kan je in nederland ook een frappuccino bestellen met magere melk en suikervrije siroop?
Ja! Maar alleen karamel en vanille zijn suikervrij. Dacht ik. Of vanille en hazelnoot.
Thanks! Hoop caramel haha
Je kunt ervan genezen. Als je dichtbij huis gaat werken.
Ik vind olympisch stadion heel relaxed maar van tevoren zou ik wel goed kijken of er ruime beschikbaarheid is (anders moet je wachten en je kan dan niet meer omkeren). Arena vind ik daarom ook wel een aanrader, je bent er zo (vanaf Utrecht A2 ideaal), vrijwel altijd plek en makkelijk de metro of trein naar het centrum pakken.
Volgens mij is vanaf Utrecht P+R Zeeburg het chillst. Vanaf daar kun je tram 26 naar centraal station nemen. Ohja anders arena idd
Rai is top nu met opening van Noord / Zuid lijn, sta je met 10 minuutjes in Pijp of op Rokin. En nog nooit gedoe met geen plek gehad.
Ik ben van de week bij Julietteās bar geweest, was echt heel lekker!
wooow ik kijk ook even een avondje niet op het forum zeg en mis gelijk alle sensatie.
@Otzi jeetje wat een narigheid zo, met beide ouders ziek. Ik ga voor je duimen voor goed nieuws volgende week!