Sterkte @Otzi
Er was net aan de andere kant van de weg een kat doodgereden :(. Zo zielig. Ben er echt naar van.
yay! suikervrije karamel?
Sorry ik heb nog even een laatste huizendilemma. In optie 1 heb ik altijd alleen gewoond en daar zouden we dan gaan samenwonen. In optie 2 gaan we dan samen ergens opnieuw beginnen zeg maar. Ik weet dat er hier geen goede of slechte keuze is, maar ben wel benieuwd naar wat jullie zouden doen
- Heel goedkoop middenin de binnenstad huren, klein appartement, slecht onderhouden, gehorig. Maar wel veel kunnen sparen (studieschuld/koopwoning in de toekomst)
- Net buiten de binnenstad huren, heel ruim en mooi appartement, rustige buurt. Alleen elke maand veel geld overmaken (het dubbele)
0 stemmers
Mijn oma en tante vroegen net beiden of ik was afgevallen en een buurvrouw had het ook al aan mijn tante gevraagd Volgens mij niks aan kg kwijt, maar toch leuk om te horen!
Gebruiken jullie een app om te parkeren en zo ja: welke raden jullie aan?
Parkmobile! Geen idee waarom het beter is dan andere apps want heb nooit een andere geprobeerd maar ik vind het prettig werken. Het is duidelijk en je ziet een ‘1tje’ bij de app staan als de timer loopt.
Ik was net bij de HEMA en ik wil gewoon al die schoolspullen hebben.
Heb het nu kunnen beperken tot €4 maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik niet nog een keer terug ga.
Thanks! En hebben jullie ook zo’n sticker om aan te tonen dat je daarmee parkeert of kunnen eventuele parkeerwachters dit zelf zien? @Nachtburgemeester @Okapi
Kan iemand mij even geruststellen dat je voor 90 euro prima 3 weken boodschappen kan doen voor 1 persoon?
Nee geen sticker oid. Ik gebruik het als ik de auto van m’n vriend leen of hij parkeert bij mij in Amsterdam dus er zullen vast al wel controles zijn geweest haha. Nooit iets gehoord.
Ben net op t werk en ineens begint mn aids op te spelen.
Ja dat kan! Veel bulk eten zoals pasta en rijst maken. Maak een lijstje vooraf, gebruik al je restjes. Moet kunnen
Ik heb straks een tuinfeest en heb er geen zin in vanwege het weer. Ik heb me van top tot teen ingesmeerd met zonnebrand, m’n haar vast gedaan en luchtige kleding aangetrokken. Hopelijk is er ergens schaduw daar
Ohjaaa, pasta is wel een goeie! Heb nog wel spaghetti en een pot tomatensaus staan dus dat is dan al zo’n 3 dagen avondeten inderdaad! Ik denk dat ik maar gewoon 100 euro pin, dan heb ik ook beter zicht op m’n uitgaven.
Ik heb de oldschool versie van Runescape weer herontdekt en ga dit lekker de rest van de dag spelen
Ik dacht echt serieus dat er een vliegtuig ging neerstorten en dat er oorlog was. Volgens mij ben ik ook even gaan bukken.
Het is veteranendag
Yes!
Ooooh dat verklaard een hoop! Hier vliegt ook al continu van alles over.