Ik moet een motivatiebrief schrijven voor een functie. Maar jeetje dat is me toch een partij moeilijk.
Onze angstige asiel poes is gisteren avond vertrokken tijdens een intense huil sessie van onze babyâs. Begrijpelijk, maar ze is nog steeds niet terug. Normaal komt de meteen als ik haar roep of met haar brokjes schud. Ik denk dat ze me verlaten heeft na het verraad van de babyâs. Ga haar zo weer zoeken buiten, maar ben echt super ongerust
Waar heb je die gehaald?
Mijn baarmoeder heeft er geen zin in vandaag. Ik ga dood.
Fijn om te horen dat het gewoon moet lukken, was al een beetje in paniek!
Wat was er ook al weer met pannenkoeken⊠bakte hij die voor elk meisje ofzo?
Mijn vriend moest het uitleggen en we weten nog steeds niet of we het doorhebben
Nog maar even toch, want studio?
Samenvatting
Is het hoe je de pen vasthoudt?
Ik heb een paar slippers (geen teenslippers, maar gewoon met van die brede banden) en ze lopen helemaal niet lekker. De rand snijdt steeds in mijn voet. Iemand toevallig een tip? Iets dat ik kan doen of kan laten doen zodat ze niet meer snijden?
Samenvatting
Wij dachten, of okĂ© mijn vriend dacht want ik werd dus gefrustreerd, dat het âgoedâ is als je het niet vragend opzegtâŠ
Samenvatting
Oooh ik dacht als je met de achterkant van de pen naar jezelf wijst doe het verkeerd
Wat ik NOU toch heb gezien⊠een man die zân kinderen ALLEEN achterlaat buiten bij de AH.
Kind 1 is 3, Kind 2 is 1 jaar en zit in zoân zitje voorop.
In de volle zon.
Wat als die fiets valt met dat kind erin?
Wat als iemand kwade bedoelingen heeft?
Wat als dat oudste kind gewoon wegloopt?
HOE DAN? Ik ben erbij blijven staan tot die oetlul terugkwam, maar durfde niets te zeggen. Echt mega stom van me, I know, nu al mega veel spijt van. Zat eraan te denken om de politie te bellen maar dat voelde ook overdreven?
Ik krijg enkel een zinnetje te zien?
âIf you figure it out, dont spoil itâ
Ben nu wel benieuwd wat het is dan
Noooo dat zou super irritant zijn. Zoek dat eerst uit voor je iets in de openbare verhuur zet, kleine moeite lijkt me
Ik kom er net achter dat Robbie Williams vlogt en hij noemt de vlogs⊠âVloggie Williamsâ
Ik hoorde een jongen mompelen tegen zijn vrienden over mij, want âze zit me zo aan te starenâ maar eigenlijk keek ik naar de Pringles die hij vast had.
Heb dit ook vaak met mannen die denken dat ik naar ze lach terwijl al mijn aandacht op hun hond is