Wat is eigenlijk het nut van spoilers gebruiken als het niet echt een spoiler is of een plaatje van iets heel engs? Komt het dan niet in de zoekresultaten van Google oid? Ik heb geen idee.
Ik gebruik het wel eens voor totaal niet boeiende informatie bij een berichtje.
Ik gebruikte het hierboven omdat filmpjes soms automatisch gaan afspelen als je er langs scrolt en dat is irritant, dus voor zekerheid even zo gedaan.
Ik heb ijskoffie ik heb choco aardbei taart ik ben gelukkig.
Weet iemand toevallig of er airco is in de trams in Amsterdam? Want dan ga ik met de tram ipv fietsen
Weet het niet zeker. Ik zit in ieder geval altijd in bloedhete trams.
Mijn swapfiets is vandaag gejat tussen 13:00 en 15:00 voor m’n eigen voordeur. Wie doet dat nou?? Hij is knal oranje
Ik ben gister mijn pinpas verloren (ben er net pas achter) en er is gisteravond 2x €23 euro van mijn rekening afgeschreven door contactloos betalen . 1x bij een AH en 3 minuten later bij zo’n winkeltje naast een tankstation. Net maar aangifte gedaan. Pas ook meteen geblokkeerd.
In de rust van het vrouwen voetbal de kwalificatie van f1 kijken. Ideaal.
Ik las op Twitter over een Facebook groep die “a group where we all pretend to be boomers” heet en daarin doet iedereen dus alsof ze baby boomers zijn. Ik ga stuk
@anon39978576 jij bent echt een influencer. Ben op vakantie en heb al elke dag een ijskoffie gedronken door jou!
Ben zo verbaasd maar het is koel genoeg bij mij in huis dat ik in een legging en sweatshirt zit op de bank terwijl ik gewoon m’n rolgordijn naar boven heb en de zon op m’n raam schijnt Blijf dus ook mooi binnen vandaag.
Trots op jou!
Ik zit in de hangmat, voeten in een enorme emmer koud water, bier in Mn hand en voetbal op de iPad
Het is helemaal niet heet in de tuin. Ideaal
Topdrukte bij gratis spinners in Eindhoven - https://nos.nl/l/2291197
wat is de mens toch ook een mooie soort
Omgg ik ga binnen kort met 3 vrienden in de tuin van 1 vriendin film kijken met de beamer op een grote muur. En daarvoor gaan we samen koken en elkaar nna schilderen. Lof mn vrienden
de Tatta
Ben je er al blij van geworden?
Ik zie nu al grote hoeveelheden spinners te koop staan op Facebook