Wat je even kwijt wil #23

Heb nog niet verder gelezen. Maar ik had dit probleem ook. Ik heb nu al meer dan een jaar een kinderbeveiliging opgezet. Kan je de koelkast gewoon door mee sluiten. Zoiets

Soms vind ik het echt jammer dat ik niet meer vriendinnen/vrienden heb. Ik heb wel een paar vriendinnen/vrienden maar die wonen totaal niet bij mij in de buurt. Ik vind het ook gewoon heerlijk om alleen te zijn en mijn eigen ding te doen, maar toch mis ik het soms wel.

6 likes

Same! Hou ook echt van me-time, maar mn vriend is sinds vanmiddag tot morgenavond van huis en ik weet nu al niet wat ik met mezelf aan moet :sleeping:

1 like

Zit in de trein en ben al vier keer binnen de coupe verkast naar een koelere plek. Zit nu heerlijk onder de airco, aanhouder wint :sunglasses:

1 like

ik wil jouw vrienden

3 likes

Wie heeft ooit het woord ongie (:face_vomiting:) bedacht.

11 likes

We hebben nu nog meer mensen uitgenodigd dus het word een groot feest. Gewoon naar binnen lopen en doen of je er bij hoort.

Ik kon niet meer op t woord cappuchino komen dus heb net aan een colpega gevraagd of ze scapino melk mee neemt

7 likes

Oke wacht, ik wil jou zijn!

1 like

Zo leuk ben ik niet. Ben alleen rijk aan leuke mensen om me heen haha

2 likes

In een moment van verstandsverbijstering je schoonouders uitnodigen is bekend symptoom van hiv.

25 likes

Bijna gesmolten maar gelukkig zijn we eerder gestopt met werken vanwege de hitte, het was niet te doen. Daardoor kon ik doorsjesen naar een plantenwinkel die op m’n vrije dagen altijd dicht is om een ficus elastica en een flinke scindapsus te scoren!

Nu lig ik in het zwembad en heb net m’n vriend gebeld, die zit binnen met de airco aan, of hij m’n zonnebril even wil komen brengen. I’m a princess baby.

12 likes

Ik weet dat het een luxeprobleem is maar ik verveel me zo erg met dit weer? Ik kan me nergens toe zetten want: te warm. Besluit dan maar thuis te chillen maar ik ben zo rusteloos dat ik ook niet kan ontspannen. Meh, zo toch maar weer even naar buiten dan.

5 likes

Iedereen vraagt steeds of ik afgevallen ben en ik zie het zelf ook. Alleen ik vreet voor 10… nja nu niet meer zoveel maar echt actief dieeten doe ik niet.

1 like

Ga naar de allergrootste supermarkt bij je in de buurt. Lekker airco en ik vind dat altijd een uitje

1 like

Omg

HAHAGAHAHAHAHAHHAHAHAHAGAHAAAAAAA.

Ik lach wel maar ik heb wel veel meer symtomen… ik had ook nooit in arnhem moeten gaan werken.

21 likes

Ik ben helemaal gaar van een tuinfeest. Hopelijk ben ik niet verbrand. Ik blijf de rest van de avond binnen

Wat is het toch heerlijk om single te zijn. Al heb ik wel verdriet over het verlies van de relatie. Maar toen ik net boodschappen deed kon ik kopen waar ik zin in had. Hele dure kersen en chocolade helemaal alleen voor mij.

15 likes

Wat gaaf!

1 like

Ik was vanmiddag bij een zwemplas en er zat een groepje en die hadden ballonnen bij zich met lachgas… waarom zou je dat s middags doen waar allemaal kinderen bij zijn ook :confused:

1 like