Een hoes om ze te beschermen als je onder weg bent en ze even niet gebruikt.
Haha is dat niet voor als je geen BH draagt en je anders duidelijke tepels door je kleren heen ziet?
Mijn vader is al sinds vanmiddag naar een verjaardag toe en ik moet hem straks ophalen met de auto. Maar ik heb echt geen idee hoe laat, ik vind dit echt een heel vervelend gevoel. Hoe ga ik dit later met eventuele kinderen doen?
Het is zo heet en ik ben op de parade
Liters sangria helpen wel of niet?!
Vooraf afspraak over de tijd maken?
De zon is zo fel jeetje heb de hele dag de zon vermeden maar ik ben toch rood
Om 10 uur kom ik je ophalen. Om 8 uur gaat de telefoon āmama kom me alsjeblieft ophalenā. Ik: āIk zei 10 uur!!! Wacht nog maar 2 uurā
Bedankt voor de cold brew koffie influencers hier!! Mān leven is hierdoor significant beter geworden.
Hebben jullie ook wel eens dat je niet tevreden bent over jezelf en je weet dat je het veel beter kan en dit ook heel graag wilt, maar dat het tegelijkertijd niet lukt om dit ook echt te doen/ je hier toe te zetten.
Ik vind dit zoān kutgevoel. Zoān innerlijke strijd en gevoel van falen/teleurstelling in mijzelf. Ik word daar echt verdrietig van.
Ligt eraan he. Als ze ver weg nootjes zoeken kan het.
Ik wil morgen naar een (moderne) kunst museum maar ik ben even niet zo goed op de hoogte. Welke exposities moet ik zien? Iemand tips?
Ik vind het gemeentemuseum in Den Haag heel leuk, ik weet niet of je ook van fotografie houdt maar de tentoonstelling van Erwin Olaf vond ik supermooi:
Eens! En love 't gebouw ook haha.
Echt beste idee ooit om mān haar zo kort te laten knippen, het stylen gaat nu veel makkelijker en heb echt de helft minder conditioner nodig
Ga morgen spontaan shoppen in Amsterdam met mān mams en broers. Appt mān mams opeens jullie krijgen elk 200 euro om iets leuks uit te zoeken. love her zo lief
Ik weet niet wat de zomer met mij doet. Maar ik denk dat ik deze zomerfeesten 3 soorten aids op ga lopen.
Ik heb al ruim 4 uur lang ontzettende hoofdpijn, zelf na 2 paracetamol en 2 ibuprofen en een uurtje slapen ontploft mijn hoofd nog. ik wou zo graag weekend vieren maar ik kan mijn ogen amper open houden.
Ik heb vandaag een X bedrag van mijn ouders gekregen en ik heb echt gehuild als een baby. Zo lief van zeš
Ik heb de hele dag in een badje in de tuin gelegen
Dat is een goeie! Thanks.