Had echt een kut dag met veel ruzie maar net zaten m’n kindjes in hun stoel te dansen en neuriën omdat ze m’n zelf gekookte roti zo lekker vonden en nu ben ik weer blij♥️
Zo druk gehad op het werk vandaag. Niet te doen joh. Ik stond gelukkig wel in een filiaal met airco. Nu weer heel dit topic bijgelezen onder het genot van een cold brew blonde cappuccino😍.
Kut.
Aids: The gift That keeps on giving
qua forumgrappen dan hè, in het echt natuurlijk wel kut om te hebben
O jongens, deze meit dacht voor het eerst in weet ik het hoe lang ‘goh laat ik weer eens hakken aantrekken’. Dus heb van die met een bandje bij de tenen aan. Maar door die zweethitte zijn heel m’n grote tenen kapot geschuurd. Ga straks sowieso even slippers en pleisters halen maar iemand tips? Is overmatig teenzweten een teken van aids?? Heb dit nog nooit eerder gehad…
In Drenthe! Gebeurt dus op meer plekken blijkbaar. Daarna hadden ze ook de patronen laten liggen zeker?
Hahaahha
“Jongens hebben we alles? Handdoeken, eten drinken, opblaaskrokodil , gasfles…”
En koffie, vergeet de koffie niet.
Hahahhaa wat dat is wel next level
Normaal gezien vind ik dat ook. Maar het commentaar op mijn keuzes mis ik niet.
Nou, blije kindjes zijn altijd goed <3.
Waar dient een tepelhoes voor? Ik vind dit heel raar, waar is het nuttig voor?
Oké dat was dus inderdaad echt een drama, wat een dag… Ik ben helemaal nat van het zweet, eerste wat ik deed toen ik 5 min geleden het huis binnen kwam was mezelf compleet naakt strippen en nu ga ik ijskoud douchen
Je kunt het melden bij de politie?
Een hoes om ze te beschermen als je onder weg bent en ze even niet gebruikt.
Haha is dat niet voor als je geen BH draagt en je anders duidelijke tepels door je kleren heen ziet?
Mijn vader is al sinds vanmiddag naar een verjaardag toe en ik moet hem straks ophalen met de auto. Maar ik heb echt geen idee hoe laat, ik vind dit echt een heel vervelend gevoel. Hoe ga ik dit later met eventuele kinderen doen?
Het is zo heet en ik ben op de parade
Liters sangria helpen wel of niet?!
Vooraf afspraak over de tijd maken?