De zon is zo fel jeetje heb de hele dag de zon vermeden maar ik ben toch rood
Om 10 uur kom ik je ophalen. Om 8 uur gaat de telefoon āmama kom me alsjeblieft ophalenā. Ik: āIk zei 10 uur!!! Wacht nog maar 2 uurā
Bedankt voor de cold brew koffie influencers hier!! Mān leven is hierdoor significant beter geworden.
Hebben jullie ook wel eens dat je niet tevreden bent over jezelf en je weet dat je het veel beter kan en dit ook heel graag wilt, maar dat het tegelijkertijd niet lukt om dit ook echt te doen/ je hier toe te zetten.
Ik vind dit zoān kutgevoel. Zoān innerlijke strijd en gevoel van falen/teleurstelling in mijzelf. Ik word daar echt verdrietig van.
Ligt eraan he. Als ze ver weg nootjes zoeken kan het.
Ik wil morgen naar een (moderne) kunst museum maar ik ben even niet zo goed op de hoogte. Welke exposities moet ik zien? Iemand tips?
Ik vind het gemeentemuseum in Den Haag heel leuk, ik weet niet of je ook van fotografie houdt maar de tentoonstelling van Erwin Olaf vond ik supermooi:
Eens! En love 't gebouw ook haha.
Echt beste idee ooit om mān haar zo kort te laten knippen, het stylen gaat nu veel makkelijker en heb echt de helft minder conditioner nodig
Ga morgen spontaan shoppen in Amsterdam met mān mams en broers. Appt mān mams opeens jullie krijgen elk 200 euro om iets leuks uit te zoeken. love her zo lief
Ik weet niet wat de zomer met mij doet. Maar ik denk dat ik deze zomerfeesten 3 soorten aids op ga lopen.
Ik heb al ruim 4 uur lang ontzettende hoofdpijn, zelf na 2 paracetamol en 2 ibuprofen en een uurtje slapen ontploft mijn hoofd nog. ik wou zo graag weekend vieren maar ik kan mijn ogen amper open houden.
Ik heb vandaag een X bedrag van mijn ouders gekregen en ik heb echt gehuild als een baby. Zo lief van zeš
Ik heb de hele dag in een badje in de tuin gelegen
Dat is een goeie! Thanks.
Omg ja een militair
Oeh leuk! Ik zit er ook al een tijdje aan te denken om ze te nemen, maar ik durf het nog steeds niet (ben vooral bang voor dat het zo vaak bijgewerkt moet worden en daar heb ik geen zin in)
Ik hoor dat sesamstraat misschien stopt. Als dat zo is dan wil ik het pak van Pino. Dan ga ik bij mensen over te schutting kijken en als ze me dan zien roep ik GAGAGAAAA.
Aidsvogel
Ik ga volgende week ook maar gewoon een kinderzwembadje kopen om zelf in te liggen denk ik. Een kleintje moet wel passen als ik de tuinmeubels aan de kant schuif. Vind het vooral kut omdat ik in een rijtjeshuis woon dat alle buren me gewoon vanaf boven kunnen bekijken en dus opeens een blobje vet met haar benen en armen over de zwembadrand zien liggen. Vind het ook anders als je nog familie hebt die ook gezellig bij je zitten in de tuin, maar ik ben 80% alleen thuis dus dat vind ik ook een beetje raar. Maar miss moet ik gewoon schijt hebben, ik wil ook in een fucking zwembadje liggen.