Wat je even kwijt wil #23

Nee dat is een ander beest.

Aids vogeeel aids vogeeel kijk wat tie doet.

6 likes

Ziet er mooi uit! Maar snap idd wel dat je volgende keer korter wil. En dat kan idd misschien ook, gewoon niet bijwerken maar eens in de zoveel tijd doen wanneer je weer zin hebt. Hoop alleen niet dat het dan raar gaat staan ofzo na verloop van tijd. Is het trouwens vrij prijzig of valt dat mee? :yum:

Ik heb vandaag al best ongezond gegeten en nu ben ik van plan om door de mcdrive te gaan :thinking:

2 likes

Zeker doen! Gewoon een klein badje en als je niet al te erg in het zicht wil dobberen zet je er toch een parasol naast?

1 like

Heyyyy zullen we stoppen met de aids grappen?

37 likes

Spoorpark in Tilburg is fijn. Helaas is er nauwelijks schaduw. Ik kan echt geen zon verdragen :joy:

3 likes

Mooi geworden he! Ben benieuwd hoe het helemaal af eruit gaat zien

1 like

Ja misschien wel fijn of niet? Of in elkaar even rusten, ogen dicht.

Zou ik wel doen, lekker nog een paar uurtjes slapen of iig uitrusten

Raam open of als je een ventilator hebt die aanzetten. Dan kan je rond half 12, 12 uur wel slapen denk ik. Mijn kamer was niet te doen. Maar heb nu m’n raam open en het begint al minder warm te worden. Succes! En fijne vakantie :hugs:

Ik ga beginnen met inpakken voor m’n vakantie :smile:

4 likes

De goedkoopste tickets bij een concert, zullen die nou voor zitplaatsen zijn of juist staanplaatsen? Stomme vraag waarschijnlijk, maar ik ga voor het eerst naar een concert :hugs:

Vieze wc

2 likes

Ok deze zag ik niet aankomen. GATVER

1 like

Ik zal even een waarschuwing erbij zetten hahahaha

2 likes

Wie vond het een goed idee om vandaag te verhuizen in de hitte? :raising_hand_woman:

Maar nu zit ik wel op mijn nieuwe bank in mijn nieuwe studio in een andere stad! Zo maar slapen want ben kapot haha.

18 likes

Ja ik herken dat wel. Ik kan er dan helemaal in weg zakken, algeheel gevoel van rottigheid. Muziek helpt wel vaak. Wandelen ook. Kun jij bij jezelf ontdekken wat je ertegen kunt doen?

1 like

Hele leuke dag gehad. Hele dag door mogen optreden (dansen), zo leuk en gezellig en fijn :blush:
Morgen weer een dag :grin:

Voel me ook echt best gelukkig dan op zo’n dag, echt genietonn!

9 likes

Meestal voor (slechte) zitplaatsen. Maar staat er meestal ook wel bij, zo’n soort plattegrondje van de venue.

Een deurpost is best wel hard, vooral voor je kleine teen. :weary: