Wat je even kwijt wil #23

Wie zingt ook alweer: you are you are, my reason… Jaren 90/00

De Backstreet Boys met I want it that way?

Het is Atomic Kitten met you are

1 like

Gvd al die trieste figuren die 's nachts in hun tuintjes herrie gaan maken zodra het boven de 20°C is. Ik wil slapen :angry:

3 likes

Toch genoten van mijn straat bbq, gezellig met iedereen gekletst, ook met mensen die ver studeren/werken zijn even teruggekomen hiervoor. Echt top avond gehad.

3 likes

Ik was met mijn vriend bij gezamenlijke vrienden. Een ex collega van mijn vriend was er ook bij en hij was zo dronken dat hij super irritant was. Op een gegeven moment ging hij dus naast mij zitten en een arm om mij heen slaan, heeft hij in mijn nek geknepen en in mijn bovenbeen. Ik gaf elke keer aan dat ik dat niet wilde en duwde zijn arm weg. Ik ben daarna ook meteen ergens anders gaan zitten (naast mijn vriend). Miijn vriend is nu ook superboos op hem en ik merk ook dat het mij niet lekker zit. En nu kan ik dus niet slapen omdat ik me er rot over voel.

Heeft iemand toevallig een kortingscode voor Zalando?

Ik werd vanavond naar m’n ID gevraagd toen ik een wijntje bestelde, dat is echt al 5 jaar niet gebeurd
Ik geniet iets teveel van die vraag :flushed: voel me echt gevleid haha

1 like

Misgunners! Ga lekker alleen eten haha

1 like

Ik zit nog even lekker in mn woonkamer met de deur open hoor ik nu al vogels???
Calm ya tittiessss is nog nacht hoor

2 likes

Ook niet 1 vogel maar gewoon duizend vogels jezus

Had zoiets raars vannacht. Mijn vriend en ik waren oa naar Duitsland gereden voor boodschappen etc, dus waren vrij laat thuis en zijn uitgeput gaan slapen. Word ik ineens midden in de nacht wakker van mijn vriend die op springt uit bed ‘KUT KUT Kut’ roept en echt keihard de slaapkamer uit rent. Ik dacht echt wat de hell is er aan de hand, maar blijkbaar deed hij dat in zijn slaap? Hij stond ook helemaal in de war op de gang en toen ik hem vroeg wat er was zei hij ook: ja, ik dacht, ik dacht. En hij kon geen antwoord geven. Gewoon vanuit zijn droom ineens gaan rennen. Ik ben ervan overtuigd dat hij droomde dat hij me in Duitsland was vergeten.

56 likes

Succes!!!

1 like

Ik en mijn vriend zouden vandaag lekker een dagje weg met de auto, wilden mooi een beetje op tijd vertrekken enzo.

Word ik wakker om 8.30, besluit mijn vriend om gelijk ruzie te zoeken. Echt ZO gezellig dit. Steek die dag weg maar lekker in je hol, ik ga wel alleen

Vandaag weer 3 shows dansen :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Hoornseplas?
En anders zwemadvies googlen dan krijg je een kaart met water in heel Nederland

1 like

Bij Reitdiephaven kun je ook bootjes huren om door de stad te varen, en anders bij het Leekstermeer ook. Dat is ook wel een mooi natuurgebied geloof ik. Hoornseplas weet ik niet of je een bootje kan huren, maar daar moet je het water nu echt niet in, er is zwemmersjeuk. MIsschien Paterswoldsemeer dan ook? Geen idee. Hemelriekje is wel mooi inderdaad.

1 like

Lauwersoog
Strandheem
Ronostrand
Botjeszandgat
Schildmeer
Oldambtmeer

1 like

Vroege ochtend ruzies zijn de ergste vind ik. Laat het slechte humeur van je vriend niet jouw dag ruïneren.

Ik lig op de bank (want in bed te heet) maar moet mijzelf er nu echt toe zetten om klaar te maken voor het hardlopen, anders is het straks te warm.

1 like