Echt hè. Laat me tenminste even wakker worden voor je t ene verwijt na t andere naar mn hoofd slingert. Het gaat nu wel weer hoor! We hebben t enigszins uitgepraat en ik ga straks met een vriendin zwemmen.
Nouja ik vind het hierdoor ook heel lastig om het af te maken. Meestal lukt het me wel om me eroverheen te zetten of om mezelf keihard te pushen, zodat ik het zodanig kan verbeteren dat ik mij er goed over voel. Maar nu lukt dat dus niet. Het voelt nu als een kwestie van ‘redden wat er te redden valt’. Ik denk dat ik moet proberen om er nu niet teveel over na te denken en hopelijk kan ik achteraf dan het resultaat en proces accepteren ofzo?
Guys I need your help!
Ik zoek een artikel of website over dit onderwerp: een psycholoog had gezegd dat het niet realistisch is om honderd procent aan gewenste eigenschappen in je partner te vinden. En dat je bijvoorbeeld genoegen kunt nemen als diegene voor 80% aan jouw eisen voldoet en dat je die overige 20% dan in vriendschappen kan vinden.
Heb al op allerlei termen gegoogeld, maar ik vind het maar niet. Het zou ook in die Cosmo van afgelopen maand gestaan kunnen hebben.
Mijn vriend heeft voor mijn verjaardag allemaal Harry Potter-versiering gekocht en opgehangen. Zo schattig. En daarnaast hebben we Harry potter 1 gekeken, HP-trivial pursuit gedaan en nog even rondgelopen met het spel.
Volgens mij had ik hier laatst iets op het forum over gelezen. Misschien in leed dat een relatie heet zoeken?
Dat zou ook nog kunnen inderdaad, dat ik het daar las! Thanks, ik ga direct zoeken
Ja heel herkenbaar en ik weet helaas ook niet zo goed wat ermee te doen. Maar je bent iig niet de enige <3
Hoe gaat het nu met je?
Ik zou hem denk ik vandaag nog een bericht sturen dat jij je er absoluut niet prettig bij voelde en er niet van gediend bent hoe hij deed. Dat dronken zijn geen excuus is om aan andere mensen te zitten. Hopelijk denkt hij er de volgende keer dan even over na, voordat hij dat doet.
De ene keer lukt het beter dan de andere keer. Ik ben ook wel eens in bed gekropen. Gewoon omdat ik alles om me heen zo zat was. Soms is je eigen warme cocon zo heerlijk en troostend. Je hoeft niet altijd te presteren. Doe maar gewoon wat lekker voelt. Niks doen is ook lekker.
Ik weet niet of de gewone winkels open zijn waar je woont maar iets als een Bruna of een boekenwinkel die ook tijdschriften heeft? Volgens mij heeft de Appie de Linda meiden vaak wel trouwens
Ik ben me daar even moe geworden van een uurtje fitness. Heb echt niet zoveel gedaan vind ik. Maar ben ca 5 weken niet geweest. Wat is bewegen toch vermoeiend. Ik ga op de bank hangen.
@croissant @Fenayi @Rozecoupeschaar @Pendule @anon39978576 @Mhysa @TheOne @anon42289517 @anon44972210 @Lentex Ahh ik kan maar 10 mensen taggen in een bericht Ik wil iedereen die ook nog een berichtje heeft gestuurd bedanken voor de lieve woorden en steun
Vandaag gaat mijn vader een dagje naar huis dus ik ga zo naar ze toe om gewoon even gezellig bij elkaar te zitten en ze even wat afleiding te geven, dus ik hoop dat we er een leuke dag van kunnen maken ondanks alles wat er gaande is
@Cadeaupapier @Masterchef @GrumpyHarry @Chuckie @Madam-Mikmak @kali En jullie ook nog bedankt voor de lieve berichtjes Ik hoop echt dat ik wat goed nieuws kan komen posten volgende week.
Ja die hebben een hoekje tijdschriften! Bij afwasmiddel en andere saaie producten. Rij net voor melk en ijsgang. Bij de Coop zit die helemaal links in de hoek. En denk zeker bij Dekkers van de Vegt(?) in de Marikenstraat.
Zo lief. Mijn tuin is best een ravage en er moet best wel wat gebeuren om het netjes te krijgen dus ik raakte al beetje in paniek maar ik heb nu al allemaal vrienden die willen helpen volgend jaar met de tuin leeghalen, tegels leggen, conifeer omhalen etc. Omg waar verdien ik zulke lieve mensen aan.
Ik zie het echt niet gebeuren dat mijn tuin er volgend jaar helemaal tiptop uitziet maar mijn vrienden wel dus ik moet ook maar wat positiever zijn haha.
Ik ben zo moe een uur of 5/6 slapen is niks voor mij. Bleggg ben er helemaal naar van.
Ik ging gisteren drinken met collega’s en het was echt heel leuk, maar we hebben zoveel gedronken, zal me niks verbazen als de rekening 50 op wordt😭 uiteindelijk gingen we ook over op cocktail, dus zal we in die richting gaan.
En in de nachtbus (een uur) viel ik de hele tijd in slaap en dan schrok ik weer wakker en dan viel ik weet in slaap. Haha. Ik snap alleen nu niet waarom ik niet gewoon tegen het raam ging zitten zodat ik chill kon slapen??
Haha, ik voel me nu een soort forumpsycholoog
Ik weet eigenlijk ook niet waar ik die 80/20 vandaan heb, denk dat ik het ook weer van iemand anders heb. Het helpt me soms wel om nuchterder naar een relatie te kijken en te focussen op wat er wel is.