Wat je even kwijt wil #23

Straks voor 2de keer deze week BBQ-n, ik ben een gelukkig mens.

1 like

Haha ja die zure kop. Vriend, jij had precies hetzelfde gedaan.

1 like

Mijn vakantie is morgen alweer voorbij. Het is zo snel gegaan maar wel echt leuk gehad. En ook wel weer zin om mijn kinderen te zien en te knuffelen maar niet om te werken

1 like

Dat weten we nog niet. Gaan er waarschijnlijk overmorgen of de dag erna naar toe. Als ik meer weet stuur ik je wel een berichtje! :blush:

1 like

Ik ken je niet maar ik hoor je verdriet in je verhaal. Daarom kan ik menoet voorstellen dat dit helemaal alleen aan jou ligt. Dit klinkt meer als mensen die geen interesse hebben. Waarom komen ze dan op bezoek? Jij doet heel erg je best. Voor wie doe je dat?

1 like

Weet iemand hier of ‘aromantisch zijn’ volgens de wetenschap bestaat of niet?

Heb wat research gedaan in wat uni databases, maar kan er heel weinig over vinden.

Een vriendin claimt dit te zijn.

Heeft iemand dĂ© tip om actief boeken te lezen? Ben al jaren van plan om dat weer op te pakken maar is me tot nu toe niet gelukt😕

Het opbouwen eerst bijvoorbeeld 10 minuten voor het slapengaan en ook geen telefoon in de buurt zodat je gauw weer wat anders gaan doen. En dan echt een boek kiezen dat je op dat moment aanspreekt en niet iets omdat je het toevallig nog had liggen.

1 like

Waarom moet je wetenschappelijk bewijs hiervoor hebben? Als zij als aromantisch wil dentificeren mag dat toch gewoon?
Of wil ze zelf wetenschappelijke studies lezen? Dan wil ik wel eens rondzoeken voor haar

9 likes

Ik heb zo’n heerlijk weekend met mn vriend, gisteren lekker in mn ouders huis/tuin gehangen en vandaag beetje wijntjes drinken in Noord.
En ik heb een ereader gekregen voor mn verjaardag en gisteren al 1 boek uit (Umami), echt zooo fijn en heel blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Mij helpt het ook om er echt voor te gaan zitten, wat lekkers (te drinken) erbij, telefoon uit en dan kan ik me uren in een boek verliezen. Maar ook tussendoor in het ov maak ik behoorlijk wat “leesmeters” lol

1 like

@vitaminwater @anon42392789 @grace Thanks! Denk dat ik inderdaad vaak de fout maak om boeken te lezen die me interessant/van 'kennis’waarde lijken in plaats van makkelijk door te lezen boeken haha. Telefoon uit is inderdaad ook wel een goede

5 likes

Krijg overigens een plaatsvervangend minderwaardigheidscomplex van Rahul in The Great British Bake off.

6 likes

ik krijg sowieso deze advertentie door het googelen naar de kipduif

21 likes

Het is heel nobel dat je zo je best doet. Maar als het jou alleen maar verdriet oplevert. Dan kun je vast wel leukere dingen doen. Samen met je vriend.

1 like

Heb even m’n research gedaan en is blijkbaar om ze makkelijk injecties te kunnen geven!

1 like

Er is toch ook zoiets als duiven melken? Maar melk je dan hun tiet voor melk of hun piemel voor sperma?

Hebben duiven eigenlijk wel geslachtsorganenen?

5 likes

Het is blijkbaar een substantie uit de darm wtf

1 like

De bekende radiodj van het reclamespotje van sus susstudio draait op het moment praktisch in mijn achtertuin dus ik sta volledig in sfeer achter de barbecue met 90s deuntjes. Oh en nu draait hij de spice girls, nog beter :star_struck:

4 likes

Ze hebben cloaca’s. Een ding voor sperma, plas, poep en eieren. Toch nog wat onthouden van de middelbare school :joy:

4 likes