Lekker denigrerend toontje zo.
Ik word echt heel moeilijk bruin en natuurlijk, uitgerekend als ik hoge sokken aan heb, besluiten mijn benen te gaan bruinen. Nu heb ik standaard witte sokken op mijn lichaam
Zuuucht, we kwam er pas na 6u achter dat we echt alleen nog maar karig avondeten in huis hadden en de winkel is dus al dicht. Dus we hebben ieder een gepofte aardappel en 4 vega nuggets op. En nu heb ik echt alweer honger, maarja winkel dicht.
Bestellen. Met honger naar bed kan ook niet!
Ik heb me liggen niesen net in het park, niet normaal. Nu vraag ik me af of het iets allergisch/hooikoortsachtigs was, of dat ik verkouden ben/word. Vorige keer dat ik 1001 niesaanvallen had, kreeg ik griep (koorts en dagen naar) en ik wil dat echt niet
Oeeff, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Die verleiding is wel heel groot nu
Ik heb 3 uur geslapen vannacht daarna een hel dienst op mijn werk gehad maar de hele dag heb ik me verheugd op de vadsige kant-en-klaar lasagne van de jumbo die ik nu eet
Hoe was het afgelopen met je opgelegde dienst gisteren?
Het is me eindelijk gelukt om de afwas te doen. Is een vaatwasser voor 1 persoon acceptabel? Of ben ik gewoon lui…
Nee dat kan gewoon hoor
Die heb ik gewoon gedaan. Kwam erachter dat er niet eens iemand van mijn afdeling ziek was en dat de bezetting dus eigenlijk normaal was.
Ga morgen naar de locatiemanager om het te bespreken en te vragen in hoeverre zij dit normaal vind.
Maar morgen is mijn leidinggevende er ook weer, ben wel beetje nerveus voor de confrontatie
Nee dat is sowieso niet te doen, ze gaan niet echt rustig zitten eten als er iemand te dichtbij komt. Maar de meeste duivenmelkers pakken ze gewoon met één hand en geven een injectie o.i.d. met de andere. Dit ding is handig als je met twee handen iets moet doen, twee injecties geven en tussendoor een dopje ergens af moet draaien of zo.
Mijn vader is duivenmelker, als iemand nog vragen heeft let me know Ik vroeg overigens eerder vandaag of ie wel eens van kipduiven had gehoord, antwoord was ja, en toen vertelde ie ook nog eens dat hij ook kingduiven heeft gehad
Kingduif
Deze dingen kun je echt niet per 1 stuk eten . Zelfde geldt voor Twix ice cream (vooral totdat ze er van die choco/krokante bolletjes in gingen doen)
Die zou ik geen stukje brood durven voeren. Ben bang dat tie mn hand er bij op eet.
Vandaag knipoogde hij naar me en zei ik ‘hoi’
heeft iemand nog leuke duiven funfacts?
Ik zou het ook leuk vinden om fotos van baby duiven te zien.
Zoooo genoten dit weekend
Kunnen ze wel ver van huis werken?
Ugh ik ben zo hangry, ik had vega roti besteld, wordt het na een uur geleverd, is het roti kip en nu wacht ik al weer een uur op nieuwe roti en ben ik echt buitenproportioneel BOOS wat nergens op slaat maar ik wil gewoon eten