Ik heb net met mijn vriend ongeveer 1.5u gebadmintond in het park, het was fantastisch hahaha
Waarom worden grappen over (ernstige) ziektes ineens geaccepteerd hier?
Hier werd ik ook benieuwd naar maar ik word er niet echt vrolijk van
edit: de ontwikkellijn van de babyduif
Ik vind het ook best kwetsend dat er al het hele weekend grappen gemaakt worden over aids? Ik snap dat het komt door die vraag, maar als het over kanker ging dan kwamen er denk ik ook geen lullige grappen over.
Ja, dit inderdaad. Heb niet meegekregen hoe en waarom dat zo is, maar het komt ineens in meerdere topics terug? Vind het vrij vreemd.
Ik lig een uur in bed als een hoopje ellende. Keel doet ook opeens pijn en er komt snot als water mân neus uit. Wtf is dit. Heeft oppaskind me weer aangestoken :@
Ugh extra balen met mooi weer. Dat voelt dan zo krom. Beterschap !
Ik heb dit ook alleen met Mars ijs. Die eet je dan ook per doos en niet per stuk
m a j e s t i c
Aromantisch zijn is volgens mij een âsubcategorieâ van aseksualiteit. Je hebt mensen die niet van seks houden/geen seksuele gevoelens hebben maar wel verliefd worden/relaties willen en je hebt ook mensen die aromantisch aseksueel zijn en die hebben ĂŒberhaupt geen romantische gevoelens voor anderen.
(Je hebt overigens ook vast mensen die aromantisch zijn maar wel seks willen maar zo heb ik het in ieder geval âgeleerdâ van iemand die dit is.)
(Weet niet of hier veel wetenschappelijke studies over zijn maar het is âgewoonâ een geaardheid zoals hetero of homo.)
Morgen weer werken na 2 weken vakantie en voel me bijna een beetje down haha. Lang naar uitgekeken en nu is het weer voorbij! Ik mis het relaxen en dobberen in het zwembad nu al
Nickelson duif
Duiven kennen geen angst daarom overleven zo omdat ze risicoâs nemen. Ook omdat ze te dom zijn om die risicoâs te zijn, maar de laten we de durf van de duif benadrukken.
Ja goed idee. Ik zal er eens naar kijken
De Johnny Bravo duif
Ze mag zich zeker identificeren zoals ze dat wil, dat gedeelte is up to her. Maar ze heeft zichzelf al met ongeveer zestien dingen âgediagnosticeerdâ zonder ooit een psycholoog/huisarts/maatschappelijk werker/psychiater/praktijkondersteuner of wie dan ook gesproken te hebben, dus sommige van haar uitingen neem ik eerlijk gezegd wel met wat korrels zout.
Daarom vroeg ik me af of het al in de literatuur aangetoond was, of dat er nog weinig onderzoek naar gedaan was.
Bovendien is ze nu wel in een romantisch/seksueel spel beland met één van mijn beste vrienden, dus ik denk dat mijn interesse gerechtvaardigd is. Maar goed dat je ervoor opkomt dat iedereen zich mag identificeren zoals hij/zij dat wil, daar kan ik me ook goed in vinden.
Zou je eens willen kijken of jij meer vindt dan ik?
Het kan niet nooit gaan passen. Maar je kan wel verkrampen omdat je er in je hoofd zo een ding van maakt.
ZIj zal dan aromantisch zijn, maar niet aseksueel denk ik? Want ze heeft een heel uitgebreid seksleven. Naja ik ben nieuw in deze materie. Bedankt voor je uitleg! Ik wist ook totaal niet dat je het als geaardheid kon zien.
Omdat iemand haar collega er van verdacht aids te hebben gebaseerd op keihard bewijs: hij werkte niet in zijn woonplaats, zag bleek en hoestte.
Daarop werd de grap dus op alles: je hebt waarschijnlijk aids. Om die reactie te kakken te zetten, niet de mensen met de ziekte. Maar zoals dat op een forum gaat kan het de ene dag heel grappig gevonden worden en valt de volgende dag de andere helft erover.
Het waait wel weer over deze fase.