morgen is het weer een vet dode cavia
@Lisbon @Noomie ik herken jullie struggle volledig, bij Mars ijs voldoet 1 gewoon niet. Veel te lekker om het bij 1 te laten
Mijn kipduif is doder dan jouw cavia hoor
Ohja nu heb ik er eenmaal ƩƩn gevonden en kan ik lekker doorklikken, thanks! Ik las net dit, dit makes sense: aromantic, i.e. no āromance driveā, no desire to find a partner
Het rare is dat ik het tot nu toe puur en alleen tegenkom in combinatie met aseksualiteit, maar die vriendin is niet aseksueel en wel aromantisch. Ik vraag me vooral af hoe dit in het brein werkt en of dit iets is wat je voor het leven hebt, of waar je later misschien anders tegenaan kan kijken.
Waarschijnlijk zit ik weer eens teveel in het zwart/witte spectrum te denken, terwijl ik het allemaal wat meer in het grijze zou moeten zoeken. Thanks iedereen!
Ik vond dit ook nog online, miss heeft iemand er ooit iets aan:
"The split attraction model is the idea that there are several different forms of attraction that appear independently of each other. And being independent of each other they can be directed at different genders.
To make that a little easier to understand you should know that there are multiple forms or ways that you can experience attraction. I believe the most important are romantic attraction and sexual attraction. Other forms of attraction include sensual, aesthetic, and platonic.
Romantic attraction is the desire for a romantic relationship directed at certain people.
Sexual attraction is the desire for a sexual relationship or to have sex directed at certain people.
Your orientation is the genders of the people you experience that attraction towards. Such as heterosexual or heteroromantic.
The split attraction model says that your romantic orientation doesnāt have to be the same as your sexual orientation.
For example, you can be bisexual and homoromantic. Or you can be aromantic and heterosexual. Or any other combination.
DIFFERENT ORIENTATIONS
Homosexual - experiencing sexual attraction directed at people of the same gender
Homoromantic - experiencing romantic attraction directed at people of the same gender
Heterosexual- experiencing sexual attraction directed at people of the opposite gender.
Heteroromantic - experiencing romantic attraction directed at people of the opposite gender
Bisexual** - experiencing sexual attraction directed at people of all genders
Biromantic** - experiencing romantic attraction directed at people of all genders
Pansexual** - experiencing sexual attraction directed at people regardless of gender
Panromantic** - experiencing romantic attraction directed at people regardless of gender
Asexual - experiencing limited to no sexual attraction to any gender
Aromantic - experiencing limited to no romantic attraction to any gender
** Not everybody agrees on the exact definition or distinction between the bi orientation and the pan orientation. This is how I personally choose how to define them."
Ik lees telkens aromatisch terwijl ik onderhand zou moeten weten wat er wƩl staat.
Ik ga dus vrijwilligen op woo hah en ik zag net een betaalde vacature, dus ik was een beetje ja, boos? omdat ik dacht ja die mensen krijgen geld, is niet eerlijk. Maar toen zag ik dat hun dienst van 14:00 tot 02:00 is. Met andere woorden: ze kunnen helemaal niet lekker het terrein op. Ineens voelt mn dienst van 15:00 tot 23:00 niet meer zo erg, haha
Heb zooveel zin in deze zomer. Vooral alle feestjes hehe
Ik heb de laatste tijd steeds kleine bruine kevertjes/torretjes in huis. Ze zijn heel hard en als je ze pakt, plet je ze niet. Ze zijn er steeds ineens. Ik weet niet waar ze vandaan komen en hoe ik er vanaf kom. Maar vind er iedere dag wel twee.
Beterschap ellegirltalk, hoop dat je snel weer opknapt
Er klopten net mensen op mān deur en ik heb niet open gedaan (hallo het is zondagavond en ik ben alleen, veel te eng) maar ik zit op mān bed met de ramen open een serie te kijken dus ze hebben me sowieso gehoord/gezien hahaha
Dit verklaart je legging-biecht. (grapje)
Ugh, ik moet eigenlijk nog een opdracht maken voor morgen maar ik heb nu echt geen motivatie meer.
Omg, een duif met krullen!!
ik hoor Defqon vanaf hier en dat is toch echt een goede 25 kilometer verderop, wtf
Hahahah lachen in mijn bed
Die laatste heeft echt een tros aambeien als snavel
Ik vind dit duif-shaming. Arme duifjes.
Ff serieus, ik voel me er altijd naar bij om een dier naar/vies/raar/gek/eng te noemen, kan hij/zij/het het helpen.
Ja met je eens! En doorgaans komt het ook nog door mensen dat ze er zo idioot uitzien. Dat hadden ze zelf liever ook niet gehad denk ik dan.
Dit zijn echt de type duiven die in amsterdam ronde de febo lopen.
Zijn het misschien broodkevers?