Jaa kroket restjes
Die is daar wel door ontstaan! mijn werkbroek is echt enorm warm en zit opeens mega strak. En al mijn collega’s zijn door het warme weer creatief geworden met dienstkleding dus ik dacht fuck it ik koop gewoon een lekkere legging als werkbroek (en wit omdat zorg)
Ik lees terug en zie al wat tips voorbijkomen, maar BookTube (filmpjes op YouTube) is ook iets wat kan helpen om je enthousiast te maken.
Afgelopen dagen voelde ik me intens gelukkig en nu voel ik me weer zo kut.
Dat is toch niet normaal.
Hahahahahahahahahaa je hebt dus nu een witte legging aan als broek!!! Nog erger dan gewoon een witte legging kopen!!!
Love it Karl, jij kan het hebben
Heb het matras gedraaid en ligt weer even heerlijk. Jammer wel dat het in huis nog 40 graden is
Weet ik niet zeker. Ga morgen maar even de voorraadkast checken.
Vandaag te horen gekregen dat mn stiefbroer en zn vriendin een baby krijgen (eindelijk!!!)
Ik word gewoon tante yessss
Kleine wantsen misschien?
Ik denk dat menig huisarts, psycholoog, etc ook geen diagnose moet gaan geven over een geaardheid dat even terzijde, daarnaast zijn aseksualiteit en aromantisch nog altijd begrippen die relatief ongekend zijn. Dit label hoeft ze ook niet voor de rest van haar leven te hebben, als ze zich nu zo voelt maar over 5 jaar niet meer is het ook oké. Net zoals een biseksueel iemand soms ook ontdekt dat hij of zij eerder homoseksueel of lesbisch is.
Bij aro en ace personen kan het zijn dat ze zich voelen alsof er iets mis met hen is, omdat ze geen romantische en/of seksuele gevoelens ervaren. Dat iemand dan zegt dat het al de zoveelste identiteit is dat ze zich toe-eigent kan hier ook op inwerken. Dat ze zich comfortabel genoeg voelt om dit te delen met jou zal wss al een grote stap voor haar kunnen zijn.
Je kan aromantische en aseksueel zijn, romantisch en aseksueel, aromantisch en aseksueel of seksueel en romantisch (dit is het merendeel van de bevolking). Je kan het ook zien als een spectrum.
Naast het SAM-model is er ook nog esthetische attractie, dat is als je iemand heel knap vindt maar er geen relatie of seks mee wil.
Ik vond deze link op de website van de aromantische community die alle research oplijst:
En ook nog dit topic over een ander onderzoek:
Verder mag je me altijd een priveberichtje sturen hierover. Ik val zelf onder dit spectrum maar wil ook niet alles open en bloot hier neerzetten.
Elke zondagavond hetzelfde gezeik, kan gewoon NIET in slaap komen, heel de tijd zo’n zenuwachtig gevoel en de komende werkweek komt in gedachte alvast 100 keer voorbij.
Ik denk dat een duif niet heel erg bezig zijn met hun uiterlijk en zelfbeeld.
Vanaf morgen werk ik fulltime en ik moet echt even helemaal weer schakelen naar dat ritme. En vind het ook wel een beetje spannend aahhh
Jawel heb het wel naar mijn zin, al is het niet altijd ‘makkelijk’ werk. Ik denk vooral gewoon het omschakelen van weekend naar de maandag, want de rest van de week is het weer geen probleem om in slaap te vallen.
Ik heb zin in snoep
Ik ga mijn oude buurt missen omdat er letterlijk 24/7 bedrijvigheid is. Ben nu tegelijk met de buren grofvuil naar beneden aan het brengen, komen mensen ons spontaan helpen en voor de rest niemand die er commentaar over levert. En dat om half 2 's nachts. Heerlijk.
Ik heb mijn scriptie ingeleverd en geen idee of het goed genoeg gaat zijn maar ik ben ZO OPGELUCHT. Nu zit deze oma lekker portjes weg te tikken.
Wat fijn! Heerlijk gevoel lijkt me dat, lekker jezelf bezatten zonder schuldgevoel.
Is twintig graden blote benen weer? Ik heb een beetje kortsluiting over hoe ik me moet kleden als het onder de 25 graden is
Ik zeg ja!