Nog 1 week werken en dan heb ik vakantie!!!
Ja ik denk het wel!
Wth, ik ben blijkbaar extreem slecht in inschatten hoe goed/slecht ik een examen heb gemaakt. Ik heb 18/20 , totáál niet verwacht.
Ja kan!
Pff ik had vrijdagavond een feestje en ben gaan afteren tot half elf ‘s ochtends. Toen we thuiskwamen kon ik niet slapen tot negen uur ‘s avonds en ben toen gaan slapen tot zondag half elf. Gister als een dooie mus op de bank gelegen maar ben nog steeds zo ontzettend kapot maar ik doe het iedere keer weer mezelf aan omdat het zo gezellig is en kijk er nog steeds met een glimlach op terug maar aaah ik weet nu niet wat ik met mezelf aan moet.
Ik zat om 6 uur precies klaarwakker rechtop in m’n bed. Op m’n vrije dag! Wel al 2 dingen van m’n todo lijstje afgestreept en nu met taak 3 bezig, ik voel me net Cynthia.
Ik ga zo voor het eerst naar mijn nieuwe werk, maar bij de sollicitatie zag ik dat ze uit plastic bekers drinken (?). Nu twijfel ik of ik m’n thermosfles zal meenemen en daar gewoon thee in doe, ik vind uit plastic beker drinken niet fijn + ook niet echt milieuvriendelijk. Is het heel raar als ik een eigen beker meeneem?
Nee gewoon doen!
Ik heb lang zal ze leven in mijn hoofd.
Niemand thuis is jarig…
Misschien zet je wel een trend. Bij ons drinkt iedereen uit een eigen beker!
Hoop het, ik vind het voor een overheidsinstelling ook wel een beetje bijzonder al dat plastic als ik een beetje geïntegreerd ben, maar eens aankaarten.
Dat is een goed idee! Het is een kleine moeite om even een eigen beker mee te nemen en daarnaast staat het nog eens veel gezelliger (vind ik).
Aromantisch zijn wordt regelmatig als een subcategorie van aseksualiteit worden gezien, omdat veel mensen denken dat het altijd aan elkaar gelinkt is, of dat je aseksueel moet zijn om aromantisch te zijn, maar vooral het laatste jaar wordt het steeds meer als zijn eigen ding gezien, en ontwikkelt het een eigen community.
Ik identificeer zelf als aromantisch en bisexueel, wat betekent dat ik mij wel sexueel aangetrokken voel tot mensen, maar eigenlijk geen romantische gevoelens ontwikkel voor mensen. Ik ontwikkel wel platonische gevoelens, en redelijke diepe ook, maar geen romantische.Voor mij is het daarom ook niet persé een subcategorie van aseksualiteit maar een op zichzelf staand ding, want ace ben ik niet, haha. Ik zie dat hier ook al dingen zijn gedeeld over het split attraction model, waar ik voor mezelf niet echt comfortabel mee ben, maar wel een cool model is.
Het is zo vreemd om hier over in het Nederlands te praten, ben te veel gewend aan engelse termen, haha
Ik probeer me al een uur ziek te melden bij werk, maar er wordt gewoon niet opgenomen en het moet voor 9 uur. Heb al 6x gebeld en geappt, super irritant als je je al ziek voelt. Nu maar ook een voicemail nog achter gelaten en maar nog een keer geappt met dat het zo niet voor 9 uur lukt maar hopelijk wel zo ok is. Ik krijg hier echt stress van.
Ohh wat irritant. Veel beterschap!
Dankje!
Normaal heb ik nooit zo’n zin om te gamen als mijn vriend erom vraagt, want ik ben echt waardeloos erin. Maar gisteren gingen we Grand theft auto spelen, en echt ik had gewoon tranen van het lachen
Gefeliciteerd! Wij hebben gisteren mijn appartement opgeleverd en nu ben ik meteen benieuwd of jij de nieuwe huurder bent maar die kans is wel erg klein denk ik.
Ik moet maar accepteren dat ik nooit goed ga zijn in zelfbruiner aanbrengen. Vorige keer hele vlekken op de binnenkant van mn bovenbenen, nu loopt er een witte streep over mn bovenbeen omdat er een straal water over mn been is gelopen ofzo nadat ik die bodylotion had aangebracht
Nee, volgens mijn vriend zijn dat niet de beestjes die wij hebben.