Wtf. Net weer een half uur aan de telefoon gehangen met de afdeling verzekeringen van de bank om uit te pluizen waar die mysterieuze jaarpremie-afschrijving nou vandaag kwam, blijkt dat ik de verzekering van m’n broertje al 2 jaar betaal! Dat is ergens per ongeluk gegaan, m’n broertje is geen mafkees en we hebben supergoed contact, maar ik vind het zo raar! Ik vroeg hoe het kan dat mensen zomaar andermans rekeningnummer kunnen invullen voor automatische incasso’s, zo wordt het leven wel erg makkelijk want dan kan dus blijkbaar gewoon.
Haha ja precies! Ik woon in Noord-Holland dus is hem indd niet. Wel leuk, geniet van jullie appartement!
Zo dit is echt maandagmorgen. M’n ogen zijn nog steeds niet helemaal open
Omg ik zag ineens weer een filmpje van ome omar. (Rapper) kon niet meer op zn naam komen terwijl ik hem een x ben tegengekomen en vaak zn muziek luisterde. Zo vaag hoe mijn brein dingen totaal vergeet haha
Het kon niet gestorneerd worden maar ik heb m’n broertje al gebeld, die betaalt het me gewoon terug natuurlijk. Maar zo gek dat dat zo kan!
Dit forum is een slechte invloed. Ik vertelde een vriend over het forum en dat ik mijn titel heb vanwege een slet-hattrick (seks met 3 mensen op 3 opeenvolgende dagen) en nu is hij vastbesloten om dit ook voor elkaar te krijgen
Ik ben jarig!
Zo heb ik af en toe ineens Sinterklaas Kapoentje in mijn hoofd heel raar haha
Ja! Ben net wakker nu en heb voor het eerst in maanden geen verplichtingen vandaag, weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet haha. Ga ik netflixen? Ga ik eindelijk weer eens een boek lezen gewoon omdat ik het leuk vind? Ga ik wandelen of naar de kinderboerderij of naar de stad of alles of niks? Vrijheiddd
Er is een fout gemaakt met mijn salaris waardoor ik minder heb ontvangen en ik heb zo veel stress hoe we deze maand door gaan komen, heb er gewoon amper van geslapen vannacht. Het wordt uitgezocht, maar de kans is groot dat de betaling pas met de volgende salarisronde mee gaat en als dat zo is dan moeten we van mijn ouders wat lenen en dat wil ik echt absoluut niet. Ik haat geld echt zo erg, het is altijd wel wat.
Gefeliciteerd!
Ik ben net voor het eerst in anderhalve maand weer naar yoga geweest (gotta love afstuderen) en het was zo fijn! Had het onbewust echt gemist. Viel wel bijna in slaap bij de eindontspanning maar toen schrok ik uit m’n bijna-slaap doordat de persoon naast me begon te snurken :’)
Gefeliciteerd @kerselaar!
Ik ga nu als een malle schoonmaken, want ik wil naar de stad. Maar dat kan alleen als het huis schoon is, dus goede motivatie hahah.
Weet iemand wat ‘ik hekel ook alleen maar de mensen van de HRM-afdeling’ betekent?
Dat je alleen een hekel hebt aan de mensen van de HRM afdeling (personeelszaken)
Weet iemand waar de optocht in de stad voor is? Zit in de bieb en zie een hele parade voorbijkomen
Welke stad bedoel je?
Amsterdam! Maar heb het gevonden! Het is het keti koti festival, veel muziek en mensen in vrolijk gekeurde kleding
Is het niet een lapsnuitkever?