Ik bedoelde meer dat ze geen enkele hulpverlener heeft gezien bij haar psychische klachten en eigen opgebrachte stempels. Maar ik vind het ook nogal vreemd dat iemand zonder de professionele blik van een ander talloze diagnoses voor zichzelf stelt. Sommige ervan kunnen waar zijn, bij andere denk ik ‘mwoah dit weet ik nog zo net niet’. Ik opper wel eens om haar te helpen bij psychische hulp vinden, maar daar heeft ze veel bezwaren tegen. Hoe dan ook, het is inderdaad mooi dat ze me dit vertelde, dat moet voor haar ook niet makkelijk geweest zijn. Ik hoop alleen dat ze een beetje uitkijkt met de gevoelens van alle mannen die ze wel een beetje ophitst. Aan de andere kant, die mannen weten zelf ook dondersgoed wat ze doen.
Echt interessant om nu eindelijk eens te begrijpen waar ze het over heeft. Ik ga me nog eens verder inlezen, en misschien kun je ooit een berichtje verwachten. Mijn seksuele en romantische voorkeuren zijn ook niet congruent.
Herkennen mensen dat je na je afstuderen heel erg moet wennen aan je ‘vrijheid’? Ik ben sinds vorige week klaar en werk (nu nog) parttime. Ik heb dus allemaal vrije tijd ineens maar ik blijf nog heel erg hangen in het ‘oh maar ik moet vast nog allemaal dingen doen’ gevoel waardoor ik niet écht rustig zit op die vrije momenten. M’n hoofd voelt nog vol terwijl het niet echt iets heeft om vol mee te zitten, ofzo?