Wat je even kwijt wil #23

Mijn vriend heeft vandaag zijn eerste werkdag bij zijn eerste “grote mensen baan” en ik heb als verrassing taartjes gekocht en ga zijn lievelingseten koken :tipping_hand_woman: Love dit burgerlijke leven

28 likes

Die droegen jongens bij ons op school. Met heel veel wax ook.

5 likes

Oh wow, ik zit Het echt leven in de dierentuin te kijken en ze verhuizen een ijsbeer naar het buitenland. Gewoon in een kooi zo in een bestelbusje geschoven en onderweg stoppen ze bij een tankstation om hem even te laten drinken en eten. Je zal daar maar geparkeerd staan, uit je auto stappen en ineens oog in oog staan met een snackende ijsbeer achterin een busje, lijkt me echt geweldig!

10 likes

Het internet wordt wild want Kendall is er mee gespot en Urban Outfitters verkoopt ze nu ook:

Dussss het zit er dik in dat we er volgend jaar allemaal weer zo bij lopen :thumbsup:
Groetjes van een Weegschaaltje die vorig jaar lachte om bikeshorts en er van de week 2 gekocht heeft

26 likes

Ik had me voorgenomen om deze week de hele week gezond te eten. Dus ik prima begonnen vandaag… komt mijn vriend net aanzetten met een eclair van de Franse bakker op de hoek. Zo lief, en zo lekker, maar aaaaah.

Ik voelde me vanochtend super misselijk en belabberd, dus heb me ziek gemeld voor mijn onderwijs dag.

Maar inmiddels gaat het eigenlijk al prima en voel ik me schuldig dat ik gewoon thuis ben. Zo stom.

Ik hoop het. De vorige keer waren ze iets vergeten te betalen en moest ik ook een maand wachten dus ik ga er maar van uit dat dat deze keer ook is.

Ik begrijp dat een geaardheid geen diagnose is, maar wist eerst niet dat aromantisch zijn als geaardheid bestempeld kon worden.

Precies dat wat jij beschrijft is dus mijn punt: als ze al zoveel stempels op zichzelf geplakt heeft, is dit dan niet de zoveelste? Sommige van haar eigen geplaatste stempels zijn denk ik wel juist, anderen vind ik niet bij haar passen. Maar dat is dan ook slechts mijn mening natuurlijk.

Ik vroeg me inderdaad af hoe dat in de hersenen zou werken, want ik dacht dat de behoefte aan een partner ook in onze natuur zou liggen. Dat kan ook een foute insteek zijn.

Yup ze doet niet anders dan spelletjes spelen met mannen en vrouwen. Eerst vond ik de verhalen wel vermakelijk, totdat ze binnen de vriendenkring mannen begon te bespelen. Misschien moet ik er eens anders op reageren, vind het moeilijk. En wilde eerst wat info hebben.

Volgens mij niet nee, gaat het echt om telefoon in de hand hebben.

1 like

Aan de ene kant vind ik het goed dat je geen telefoon meer in je handen mag houden tijdens fietsen maar er zijn uitzonderingen zou ik zeggen. Benieuwd hoe dit gaat verlopen!

Wat voor uitzonderingen denk je dan aan?

1 like

Een paar maanden terug werd ik midden in de nacht wakker gebeld door een nummer dat ik niet ken. Afgelopen weekend kreeg ik van dat zelfde nummer ineens een sms’je met: “Hey naam”, midden in de nacht. Echt, ga een leven zoeken ofzo?

Misschien heb je gelijk, maar bij mij overheersde eerst wel de skepsis toen ze hier mee aan kwam. Ze gebruikt het zelf namelijk wel een beetje als onderbouwing voor haar gedrag.

Ik ben niet vies van een beetje drama in het leven en ze is verder ook wel een lieve meid, maar het begon bij hypocriet genoeg dus tegen te staan toen ze een goede vriend van me om de tuin begon te leiden. Vanaf dat moment had ik wel het gevoel dat ik niet alleen maar toe moest kijken en mee moest lachen.

Naja ik ga het netjes verpakken en binnenkort eens bespreken, ben niet zo bang om het gesprek met haar aan te gaan. Die vriend weet ook van al haar ‘stempels’ en haar vertelde verhalen over hoe ze met anderen omgaat, dus op een gegeven moment houdt mijn verantwoordelijkheid wel echt op.

Ik ben geen messias :yum:

1 like

Iemand ervaring met krul en steiltang in één?

(werkt zoiets? https://www.bol.com/nl/p/babyliss-ms21e-multistyler/9200000011452559/?suggestionType=browse&bltgh=hBY9V9Gu-bGUdc2iPTpEvA.1.10.ProductTitle )

Helaas beheers ik die techniek (nog) niet :frowning: haha

Ik heb me ingeschreven voor een nieuwbouwproject in de buurt, maar ik moest aangeven wat mijn budget is en ik vind dit zo moeilijk. Ik heb een goed betalende baan, maar weinig eigen vermogen. Er is mogelijk een starterslening van de gemeente waar ik aanspraak op kan maken, maar ook dat weet ik niet zeker. Vind dit heel lastig.

Ja, heel erg herkenbaar. Ik heb telkens het gevoel alsof ik wel iets beters kan gaan doen, terwijl ik weet dat ik helemaal niks hoef te doen.

Ik zit bij de huisarts maar kom net van m’n werk dus ik ruik naar kaas :thumbsup:

8 likes

Ik zit al de hele dag in m’n maag met een opmerking die iemand gemaakt heeft vanochtend. Wat “sarcastisch” was maar ik geloof dat niet. Het zou me niet moeten uitmaken, want ik weet zelf wel beter.

En ik baal nu niet alleen van die opmerking maar ook van het feit dat ik het niet kan loslaten.

Ah, ik snap wel wat je bedoelt. Stom dat je je zo voelt! Is er niet een variant van de studie dichterbij?

1 like