Ah jammer! Ik ken genoeg mensen die hbo hebben gedaan met een vwo-diploma. Ik snap dat het stom voelt, maar als het op die manier haalbaarder voor jou is, zou ik het wel overwegen. Je zou dan ook na je hbo alsnog een master op de uni kunnen doen, in combinatie met een premaster. Of misschien kun je kijken of dezelfde opleiding met minder contacturen ergens gegeven wordt? Dan hoef je minder vaak te reizen. Als het via uni thuis kan, lijkt me dat ook een goede oplossing.
Nee mag ook niet. Alleen handsfree.
Ik heb een douchegordijn van junique, maar de kwaliteit is echt niet mooi (wat goud moest voorstellen was in het echt een soort gespikkeld beigeā:roll_eyes:). Toen ik aangaf hem te willen retourneren kreeg ik mān geld terug zonder dat ik hem terug hoefde te sturen (dus voor de service). Hij was ook aan de kleine kant (althans, kleiner dan de standaard douchegerdijnen bij karwei/Hema enz).
We zijn op vakantie in een vakantiepark en het enige schoeisel dat ik mee heb is: badslippers en mijn anwb wandelsandalen. Dat moest ik even kwijt.
@Huismus dit onder andere. Nu zullen mensen bijv ook meer met 2 oortjes in gaan fietsen en dat vind ik zelf dus ook levensgevaarlijk omdat je dan geen omgevingsgeluid meer hoort.
Haha dit doe ik ook zo vaak, heb daar nog echt niet over nagedacht. En het is toch ook vet gevaarlijk om steeds ineens langs de weg te moeten stoppen om naar mijn Google Maps te kijken? Ik snap de wet, maar vind ām ook gek en het zal mij benieuwen hoe lang ie zal bestaan.
Mag zon ding op je fiets waar je hem in kan zetten wel? Dan kun je met beide handen aan het stuur je navigatie bekijken. En heel snel je muziek veranderen.
Denk dat dat wel mee zal vallen. De slingerende en onoplettende appers kunnen toch niet met oortjes appen en met oordopjes kijk je tenminste nog. Mensen met de handen aan een telefoon kijken en horen niets.
En dichterbij gaan wonen een optie? Hoogstwaarschijnlijk trap ik nu een open deur in
O hahaha sorry, verkeerd geĆÆnterpreteerd!
Ah, die ga ik morgen dan even aanschaffen!
Ah oke, wat jammer, dat gevoel dat de studie anders wel meer kans van slagen had gehad.
Ik reis 2x per week anderhalf uur enkele reis naar mān studie en vind het ook KĆT
En begleid wonen of iets? Vgm zijn er ook oudere mensen (stellen enzo) die een kamer verhuren en dat je dan dicht bij school in een soort gezin situatie zit.
Wat raar! Maar hoe kan het dat jij dat 2 jaar lang niet ziet? Kijk je nooit op je rekening?
Ik had het nu dus meteen gezien en herkende het premie-nummer niet, vandaar dat ik ging bellen. Verder is die premie vorig jaar ook afgeschreven maar toen had ik net nieuwe verzekeringen afgesloten, en was het bedrag een stuk kleiner, dus ik heb er toen weinig aandacht besteed.
Oh het werd 1x per jaar afgeschreven? Dan snap ik wel dat je dat mist ja
Daarom.
Hey beetje laat, maar van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Morgen naar de tandarts en nu al geen zin in het commentaar. Ja, ik poets elke dag twee keer mān tanden. Ja, ik eet veel zoet. Ja, ik drink te veel frisdrank. Fix gewoon mān gaatjes als die er zijn daar krijg je voor betaald en verder hou je bek aub.
Ik had zoān fijne huisarts vandaag. Een die me gewoon serieus nam, terwijl ik dat zelf niet helemaal deed, en me doorstuurde voor een bloedtest enzo.
En nu vallen mn ogen dicht maar moet zo naar mn tweede baantje van vandaag. huilennn