Wat je even kwijt wil #23

Ik had vandaag trouwens een klant die vroeg of onze advocado’s hetzelfde waren als bij de djumbo.

:expressionless:

9 likes

weg

Geweldig! :smiling_face_with_three_hearts: Lang leve het forum!

Wat leuk, geweldig zo’n nieuw wondertje. Geniet er maar van.

1 like

Kutdag dus mezelf naar de winkel gesleept en troostvoer gekocht: crispy m&m’s, bugles, een grote fles ice tea, pizza, chocolade cornflakes en tompoucen. Meisje voor me aan de kassa (met allemaal groene gezonde dingetjes) keek afkeurend :unamused:

8 likes

Fak het meisje voor je aan de kassa. Lekker je kutdag wegeten. :sparkling_heart:

12 likes

Ik moest net in de wind met mn maxi jurk met een brief in mn hand een stukje fietsen… ik heb iedereen geflashed. Dit was ik :

Samenvatting

101 likes

@MevrWillem In aanvulling hierop: iemand hekelen betekent iemand bekritiseren (andere synoniemen: afgeven op, afkammen, berispen, de les lezen, de mantel uitvegen, een standje geven, een uitbrander geven, gispen, kapittelen, kritiek leveren op, roskammen, terechtwijzen, vermanen, veroordelen).

Er staat dus eigenlijk: ik bekritiseer ook alleen maar de mensen van personeelszaken.

4 likes

Ik mag geen online dreigementen maken maar man man man.

We hebben nu een half jaar t.elfor.t internet en tv.
Maar alleen maar gezeik gehad, 1000x gebeld voor storing, nieuwe kastjes, monteur, weer nieuwe kastjes etc.

Nu van de week een nieuw kastje gehad en dat ding heeft nu weeeeeeeeer storing.

Ik.ben.er.klaaaaaar.mee

Staat dat ding op een plek waar het warm kan zijn? Daar hadden wij in t begin problemen mee.

Oef, ik zou allang zijn overgestapt. Al die energie… hopelijk kan je of een goede korting afdingen voor al het leed of zonder boete overstappen

Misschien had ik gewoon pech hoor! En is die van jou wel heel mooi! Laat je het weten?

Ik vind het stiekem fijn dat bepaalde mensen niet kunnen komen op ons knutsel feestje haha. Want zij kunnen niet zo goed tekenen en ik wil niet dat zon prutser mij gaat natekenen en dat ik dan iets moois maak en dan iets lelijks krijg hahHaah.

1 like

Ja precies dat inderdaad! Hoop dat het snel over gaat :upside_down_face:

Ik ga zo met mijn vader ff naar de IKEA maar hij loopt van nature altijd heel hard, dus ik zie me er alweer achteraan rennen.
Ik zoek overigens altijd mannen uit die heel hard lopen. Maar echt overdreven hard.

2 likes

Na 10 jaar studeren ben ik afgestudeeeeerd! Dus vanaf nu Dokter Aithre!! Kan het nog niet echt geloven :smiley:

:champagne:

155 likes

Proficiat! Ga je het vieren?

1 like

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd !

1 like

Ohh ik zag net zo iets zielig. Ik zag al een ekster op de grond zitten en die krijste op een hele zielige toon. Zat hij naast een dode ekster zo te schreeuwen. Leek net of hij erbij zat te huilen :sob:

5 likes