Ik schrok vanochtend wakker vlak voordat m’n wekker ging en ik had zo’m moeite met opstaan. Ben ook de hele dag nog moe geweest. Ga denk ik extra vroeg naar bed vandaag.
Ik ben vorige week op een eerste date geweest met iemand en nu heb ik vannacht gedroomd over babys, trouwen en zwanger zijn Beetje overdreven allemaal
Hè wat vervelend! Ik hoop dat het snel wordt rechtgezet.
Wow ik ben moe
En ik heb zin in ijs, maar niks in huis. En ben te lui om naar de ijssalon te gaan
Nieuwe maand, nieuwe week, ik ga poging 3947 doen om het 8 uur journaal dagelijks te kijken. Wish me luck
@Lentex Altijd van die ijslollies in je vriezer leggen!!
dat was ik ook niet van plan hahaha hij ziet me al aankomen
Haha de likes, relatable dus. Fijn dat ik niet de enige ben met een hekel aan belerende tandartsen.
Ik heb een bruiloft deze zomer en vroeg aan mijn moeder op whatsapp wat voor schoenen ik onder mijn jurk aan moet.
Ik: Wat zal ik eronder doen? Sandalen?
Zij: Ballerina’s of gewoon slippers kan ook.
Ik: Ballerina’s kunnen echt niet meer hoor, haha.
Zij: Oeps. Nou ja, kijk dan maar even bij een influenceer ofzo op Instagram misschien heb je daar wat aan
Miauw. Wist niet eens dat ze wist wat dat was hahaha
De hemel! Heel mooi terras ook bij mooi weer.
Of brownies & downies zegt mn zusje maar daar ben ik nooit geweest.
Edit: had niet door dat dit een oude post was, sorry
Ik ben echt opgevreten door de muggen. Niet normaal. Ik heb echt nog nooit zóveel muggenbeten gehad. Op mijn armen, benen, billen, rug. Tot mijn collega’s na mijn klaagzang zeiden: ‘Is het niet van de eikenprocessierups…?’ Het is te vroeg in het jaar voor zulke fanatieke muggen blijkbaar.
En toen kwam ik thuis vanavond en zag ik op de buitenmuur van mijn appartementencomplex een hele grote, harige (ze zijn echt heel groot, man!) eikenprocessierups zitten. Kut. Dus toch die rups. Moet ik ook gaan föhnen zoals @anon65426728 en met aloë vera in de weer…
Ik zou er achter aan gaan als ik jou was. Zij zullen toch ook wel snappen dat je het niet kan missen.
Ik ben nu bezig met m’n scriptie lezen voordat ik hem ga inleveren, maar het liefst zou ik het gewoon inclusief spelfouten en niet kloppende paginanrs inleveren
Zooooo klaar hiermee
Euh weetje wat ik nog heb (ja bedenk ik nu) marsijs omg
Misschien kan dit beter in Waar je laat achter kwam maar ik wist dus helemaal niet dat Djumbo echt een promotiestunt van de Jumbo was? Kwam daar laatst achter
Wist nog wel dat ze hadden opgetreden bij de opening van de Jumbo hier in het dorp, ik was erbij maar legde de connectie zo’n 15 jaar later haha
Je kunt het!! Het ergste heb je gehad, je bent er bijnaaaa
Dankjewel voor de aansporende woorden ik ga NU een browserblocker aanzetten en geconcentreerd lezen
Inmiddels ben ik ervan overtuigd dat niemand, inclusief ikzelf, iets geeft om de resultaten van mijn onderzoek dus het is even bikkelen maar ik ben er BIJNA
@Chesirecat ja ze waren ook best succesvol, viel niet echt op dat het een supermarktinitiatief was dus ik snap je haha
Maak het af! Je kan het (dan heb ik ook een goede reden om een gif te maken) .
Omg deze topjes van de CoolCat wilde ik altijd maar mocht niet van m’n moeder (heel gek)
Yes I will! Denk dat je wel pas vannacht tegen 5 uur een gif kan maken