Wat je even kwijt wil #23

Gefeliciteerd!

Bij mij was het ook een mega anticlimax. Ik had een presentatie en daarna werd ik zenuwachtig en ging ik naar de studieadviseur om te vragen hoe het precies zat. En toen kwamen we tot de conclusie dat, als ik die presentatie gehaald had, ik 186 punten zou hebben. Deze eeuwige onderpresteerder had dus een vak teveel gedaan :thumbsup:

22 likes

Hahaha jouw omschrijving, zo lief.

En dat beest. Ik ga van :flushed: naar :heart_eyes: naar :face_vomiting: naar :slight_smile: naar :sob:. Rollercoaster van emoties.

1 like

Hahahaha dat is nog een tandje erger. Heb je 'm gewoon al binnen zonder dat je het weet :upside_down_face: en dankjewel!

Ik ben heel arm, als in ik eindig in de min deze maand en het zou geen kwaad kunnen als ik wat afviel, maar ben net nog een kwartier voor sluit naar de winkel gegaan en 2 bakken b&j gekocht en ze heerlijk afwisselend allebei door elkaar smikkelend ongeveer 3/4e leeggegeten allebei.
En heb er zo geen spijt van en echt genoten en vind het leuk dat ik omga met mensen die dat gewoon accepteren en niet zeggen van goh raar ga je nu nog 2 bakken ijs eten of word je niet misselijk of andere saaie meningen.
Het was echt fucking heerlijk

Detail: ik had brownie fudge en peanutbutter oreo koekje

18 likes

Dat heb ik dus ook. Ik ben dan weer veel te antropomorfisch en dan zie ik dat kopje een beetje gebogen dan vind ik m zielig omdat iedereen hem haat.

3 likes

Gefeliciteerd! En heel herkenbaar hahaha
Geen luide muziek geen spontane applausjes en felicitaties
Ik heb het nog best lang voor me gehouden ook als ā€œmijn geheimpjeā€ omdat iedereen super hyper reageerde en ik dat nog helemaal niet voelde!! Maar komt nog wel :grin: supergoed in elk geval. Nu lekker genieten van welverdiende ONTSPANNINGS. Niet meer dat gevoel van oh ik zou eigenlijk… of ik kan nog wel even… gewoon pure rust nu. Dat is heel lekker

2 likes

Ohh dat lijkt me ook wel fijn ja! En ja dit is echt waar ik naar uitgekeken heb, moet nog een beetje aan het idee wennen maar zoveel zin in die rust :blush:

Ja dat is echt een gek besef maar nog wel fijner om nĆŗ van te genieten dan van het abstracte feit dat je ā€œeen diplomaā€ hebt!

1 like

Ik heb vandaag gehoord dat iemand plotseling is overleden en ik ben er hele dag al door van slag. Zo’n verdrietig verhaal.
Het zet dingen in perspectief. Aan de andere kant schrik ik me net kapot van het bedrag van een cadeautje dat iemand had voorgeschoten en nu terug wil. Wtf. En dan denk ik weer aan het eerste deel van mijn bericht en denk ik ?? Waar maak je je druk om. En toch, financiĆ«le shit kan echt diep voelen. Ofzo. Maar het is maar een ā€˜rekening’. Waardeer wat je wel hebt.

1 like

Ben je uiteindelijk nog gegaan? Ik vergeet soms dat beide kan…
Dus Ʃn sporten en daarna chips eten op de bank, en het gekke is dat je dan van beide meer geniet omdat er iets heel leuks tegenover allebei staat.
(Zegt diegene die niet is gaan sporten en wel 2 bakken ijs op heeft, maarja in de praktijk werkt het vaak anders en ga je niet snoepen na het sporten en niet meer sporten na snoepen vanwege een soort hersenkronkel maar het kƔn dus wel!!)

1 like

Gefeliciteerd!! Haha ik kreeg toentertijd een kaart van m’n studie met daarin allemaal confetti, dit wist ik niet toen ik de envelop open maakte, geloof me dat wil je echt niet :unamused:

7 likes

Hahahaha love it, zou daar wel een paar keer goed stofzuigen voor over hebben denk ik. En dankje!

1 like

Haha ik heb nog wel eens een dm op Twitter van hem gehad!

1 like

Diploma ophalen en rennen.

2 likes

Dien een klacht in! Echt doen hoor, ik hoor het hier ook zo vaak, die mensen moeten echt terecht gewezen worden.

Ik heb dit weekend 30.000 stappen gezet op mijn havaianas en nergens last van. Ik hoor vaak dat mensen daar niet op kunnen lopen maar ik vind het zo heerlijk.

2 likes

Ja net toch maar gedaan. Maar ze zullen waarschijnlijk niks doen eraan ben ik bang. Ze kunnen alles maken daar…

ā€œWaarā€ hoor jij het zo vaak?

1 like

Wil er niet teveel details over geven maar het is een deel van mijn werk :grimacing: Goed dat je de klacht hebt ingediend!

1 like

Ik moet vandaag mijn scriptie inleveren en ik heb nog zo veel te doen.
Hopelijk krijg ik het allemaal af. Ik hoop het zo erg.

3 likes

@Lavender95

19 likes