Hahahahaha love dit!
Helaas ben ik nog niet helemaal klaar #RIP nu even de inhoudsopgave maken en dan zit ik goed volgens mij
Ik nu:
Hahahahaha love dit!
Helaas ben ik nog niet helemaal klaar #RIP nu even de inhoudsopgave maken en dan zit ik goed volgens mij
Ik nu:
Ben je echt bang dat iemand je gaat herkennen aan deze hele algemene vraag? Sowieso, volgens mij word hier nooit geciteerd. We zijn EGF niet
Werd vanochtend wakker van berichtjes van mân eerste internationale klant, ze had helemaal blij 10+ fotoâs gemaakt van dâr hanger die eindelijk is aangekomen. Zo leuk!
Maybe dit of als je zoekt op time-on-site (Google Analytics metric) of bounce rate verlagen.
Ik was vergeten dat ik dit hard nodig heb in mân leven. Hier kun je dan zelf water/fruit/yoghurtijs mee maken en ik vind dat altijd geweldig :â)
Nee. Met pizza.
Als dat wel mag ivm privacy.
The fresh prince of bel-air staat op Netflix zou het nog net zo leuk zijn als vroeger?
HET IS INGELEVERD!
en mijn wil om deze dag door te komen is dat ook!
Hahaha zo mooi dit
Ik moest vandaag 09:00 beginnen met werken, nou heb me dik verslapen en ben er nu pas 11:00 omdat ik een uur reistijd heb. Echt erg dit schaam me ook kapot want het is gewoon een grote mensenbaan
Edit: sorry Luzarl, het was niet de bedoeling om op jou te reageren
Geeft niks!! Succes met de reis en werkse en schaam je niet teveel, kan gebeuren
Thanks Ik had dus geen wekker gezet, was in bed gaan liggen en was meteen weg. Ik werd ook een beetje gedesorienteerd wakker, ik was me eerst aan het afvragen welke dag het was :â)
Ik vind spaghettibandjes en strapless eigenlijk gewoon te bloot en totaal niet mooi, ook niet als het 30+ graden is.
Ik bedoel niet dat ik mensen er om beoordeel in de zin van âte bloot is sletterigâ o.i.d. want dat vind ik totaal niet, maar ik vind het gewoon lelijke kledingstukken.
Heel soms draag ik het zelf ook maar dan vind ik het ook totaal niet mooi.
Ik vind winter/herfstkleding ĂŒberhaupt mooier.
@tukker @Chesirecat @nox Gewoon doen! Of een openbaar bericht, al is het wel ongemakkelijk. Wellicht zit hij zelf op FB en contact jou, of ze geven je bericht door
Ik ga zo op de fiets 6 canvassen en verf en penselen enzo halen⊠wish me luck. Ik trek wel een broek aan dus dat scheelt
Zet het op de Facebook pagina âhartstocht in de treinâ!
Ja ik vind veel zomeroutfits toch wel wat weg hebben van de kleding op van die marktjes in Italië of Spanje of wat dan ook. (Komt het misschien ook wel vandaan.)
Een short met een trui erop vind ik dan wel weer cool, maar wanneer draag je dat nu?
Ik denk dat het voor mij ook de combi is; en topjes met spaghettibandjes én een kort broekje is too much of zo.
Ik ben vorige week toen het 35 graden was toch echt in mijn short en topje met spaghettibandjes boodschappen gaan doen. Wat een zweetschijtweer. Dan ga ik me niet meer bedekken dan nodig hoor.
Ja moet je ook vooral lekker doen hoor. Ik zeg alleen dat ik het lelijke kleding vind. Bij mezelf ook overigens hoor en bij zowel dikke als dunne mensen. Het is echt puur het kledingstuk dat ik stom vind.