Wat je even kwijt wil #23

Ik heb eindelijk ook die satisfyer die hier op het forum zo’n hit was besteld en ik ben gewoon zenuwachtig ervoor?!?

15 likes

Je mag mijne wel lenen! Die vindt alles leuk, school ongetwijfeld ook.

1 like

15 min pauze is gewoon te kort. Wie verzint dat.

2 likes

Waarom heb ik zo vaak hoofdpijn in m’n leven. Ik moet ook geen koffie drinken met hoofdpijn maar ja ik doe het toch :woman_shrugging:t2:
Toch maar even een ibuprofen nemen haha

Oooooomg Faithless heeft een comment van mij op fb geliked :sunglasses: fangirl to the max

13 likes

Door een bericht van iemand anders in het ‘leed dat single zijn heet topic’ moest ik ergens aan denken maar ik ben niet single dus ik dacht ik post even hier:

Ik vind het zo irritant dat als ik met vrienden van vroeger ben het alleen nog maar lijkt te kunnen gaan over huizen kopen, hypotheken, hoe succesvol iedereen is en hoe fantastisch iedereen zijn of haar werk vindt. Ik heb ook super leuk werk, daar niet van, maar kunnen we nu echt niet meer over iets anders praten dan dit soort oppervlakkige shit? Vroeger hadden we echt nog leuke discussies over politiek of kunst of wat dan ook maar nu zijn we burgerlijk geworden geloof ik.

20 likes

“waarschuwing”: wel heel weinig van dit spul gebruiken. Shea boter is heel vet, dat is meestal geen goed idee op dun en weinig haar. En je krijgt snel een build up dus na één keer aanbrengen zou ik er niet snel nog een dag achteraan plakken.

1 like

Ik voel me echt shittie. Mijn huis is een klere-zooi. Ik had net allemaal kleding in mijn handen waar ik niet gelukkig van word maar ook niet wil weggooien dus heb het weer in mijn kast gepropt. Er zitten overal fruitvliegjes en rioolvliegjes (en een kut vlieg én vannacht een mug) en ik weet niet wat er ik aan moet doen. Ik ben nog steeds rete-verkouden. En ik kan maar geen knoop doorhakken over iets dus zit vol in de stress en weet niet wat te doen. Zie straks mijn date met wie ik iets wil bespreken. En ik heb net zitten huilen om een sterfgeval in mijn omgeving. Niet naaste, moest vooral huilen om/voor de kinderen waarvan hun leven opeens op hun kop staat, maar het voelt niet als mijn verdriet dus voelde me er meteen ook schuldig om dat ik moest huilen terwijl ik op zo’n afstand sta. Ik zie die persoon steeds levend/pratend voor me en dan meteen de gedachte dat diegene er niet meer is??
Wat een kut dag.

Yeaaah heb alle spullen netjes in mn rugzak mee naar huis gesleurd. Ben klaar voor mn knutselparty.

5 likes

Wat een feest, ze zijn begonnen met het huisje boven mij opknappen. Zoveel herrie.:weary:

Gisteren hebben ze de woning van de buurman leeggehaald (hij is overleden). Er kwam echt een mega sigaren lucht naar buiten en alles was geel :confounded:
Hopelijk duurt het even voordat nieuwe mensen erin gaan wonen want met een baby die elk moment geboren kan worden zit ik zo niet te wachten op lawaai van verbouwen :sweat_smile:

1 like

Ik voel me nu echt Kees Momma, maar ik word echt al de hele ochtend krankjorum van alle bladblazers en andere herriemakers hier in de buurt. Ik heb al alle ramen dicht maar nog irriteert het me mateloos. Wat is er tegenwoordig mis met een bezem? Ik zie vanuit het raam nu alweer een overbuurman al 20 minuten rondlopen terwijl er echt niet zoveel blaadjes liggen. Het is niet eens herfst.

11 likes

Jup. Fietste net langs iemand dje met een blad blazer langs de garage deur ging… schrik me de pleuris.

Ik snap het nut ook niet van zon ding. Je blaast de blaadjes van hier… naar daar… en dan? Moet je ze alsnog met stoffer en blik oppakken.

4 likes

Je kan beter als een normaal mens gewoon je gazon stofzuigen inderdaad.

3 likes

Daarom hebben wij een bladzuiger. Maakt minder herrie en je hoef alleen te zak te legen. Is in onze tuin ook zo klaar.

2 likes

Maar met een groot erf val je niet heel de buurt lastig met je geblaas. Om in een postzegel tuintje te gaan lopen blazen is gewoon onnodig herrie maken.

3 likes

Als je een beetje handig bent blaas je ze de tuin van de buren in

2 likes

Aah ik ben zenuwachtig, omdat ik om 2 uur ga sporten. Ik ben al anderhalf jaar niet geweest en in de tussentijd 20 kilo aangekomen en het is een gigantische drempel geworden. Gelukkig gaat mijn broer mee. Daarnaast ben ik de hele tijd “girlpower” liedjes a la Lizzo en Blackpink aan het luisteren wat ook wel helpt

17 likes

Geloof me, komt helemaal goed!
Sporten weet oppakken is altijd een enorme opgave, maar als je er weer eenmaal in zit voel je je zo fijn. Geloof me.

1 like

Dankjewel! Je hebt ook zeker gelijk en hoop dat ik er snel weer een beetje in kom.

1 like