Wat je even kwijt wil #23

Work bitch van Britney doet het bij mij altijd goed. No shame.

5 likes

Er was net een vrouw naast me aan het bellen met de luidspreker aan. Kon heel het gesprek verstaan, maar ik had echt geen idee waar ze het over had. Het ging over is maken met een trendline en iets met een case. Ze ging iets zetten geloof ik. Maar echt geen flauw idee waar het over ging terwijl ze echt dezelfde taal sprak.

1 like

Ik denk meteen aan extensions. Omdat een lijn van ons merk ook ‘trend’ heet. En die moet je ook zetten.

1 like

Die ga ik toevoegen!

1 like

Dat zou kunnen! Ik kon er in ieder geval uit op maken dat het een praktisch beroep was. Ik vind dat echt fascinerend, beroepstaal.

2 likes

Over twee weken ga ik mn kamer uit en mn vader komt vanmiddag alvast wat spullen ophalen, maar ik vind het zo lastig om te bedenken wat ik nog wel en niet nodig ga hebben de komende twee weken
 heb mn winterkleren, schoolboeken en extra flesjes douchegel/shampoo enzo allemaal al ingepakt. Maar bijv kleren, ja ik weet niet of ik volgende week nog een blousje met lange mouwen aan wil? En of ik mijn nietmachine nog nodig heb??

1 like

Of voor het eten, dan hoef je ook niet naar zijn zielige smoelwerk te kijken

12 likes

Genoeg boter op het brood smeren, glibbert net zo goed naar binnen als soep.
Of je brood soppen.

2 likes

Ik moet 3 dingen doen

• was opvouwen en opruimen
    -Stofzuigen
    -pakketje dichtmaken en wegbrengen

Ik stel het al 2 dgn uit. Morgen ga ik het echt doen.

2 likes

waarom moeten sommige mensen altijd SCHREEUWEN als ze bellen

2 likes

Ik dacht ook strimmer! Weer wat geleerd.

Ik ben vanaf vanmorgen bezig om mijn kamer op te ruimen, ik echt van alles terug wat ik kwijt was maar ook dingen van vroeger. Maar hierdoor ben ik echt nauwelijks opgeschoten.

ik heb 5 dagen bezoek gehad dat ook bleef slapen en moest ik die 5 dagen gewoon werken. dus leuke dingen doen vóór werk en dan werken + ook nog een avond uit geweest en nu ben ik helemaal kapot. heb nu weekend en ga vandaag m’n huis niet uit :joy: heb nog een pizza voor vanavond en genoeg brood/yoghurt voor ontbijt dus ik ga de hele dag chillen en netflixen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik moet echt even wat minder zuipen op personeelsborrels. We plannen een weekendje weg en een collega gaat niet mee, maar zegt specifiek tegen mij dat ze wel open staat voor andere activiteiten.

Andere activiteiten? Waar hebben we het in godsnaam over gehad.

5 likes

Volgens mij ben ik bionisch
Ik heb vannacht doorgewerkt aan m’n scriptie, ingeleverd en toen was ik zo hyper dat ik ging sporten. Net kakte ik een beetje in maar nu ga ik m’n kamer schoonmaken?

Ik ben wel moe maar voel me verder prima terwijl ik gewoon een hele nacht heb overgeslagen

12 likes

Ik zit acht uur lang in een bus opgesloten. Mocht iemand nog interessante websites/podcasts of filmpjes weten let me know.

1. Het aanvragen van een second opinion is eenvoudig en snel gebeurt

Moet in deze zin gebeurd niet met een d? Het is snel gebeurd?

2 likes

Iemand hier zei laatst dat ze ook cold brew maakte, wie wasss t. Ik heb namelijk weer een nieuw experiment. Ik maakte het eerst met gemalen koffie maar dat vond ik niet chill. Heel troebel en er staat steeds koffie in mn beker omdat mn press niet zo goed werkt. Nu heb ik koffiebonnen klein gemalen in een keukenmachine maar nog wel dat er grote brokken zijn en die met koud water in de ijskast gezet. Ik hoop dat het zo wat chiller wordt.

1 like

I SURVIVED! wooohooo

7 likes

Gelukkige verjaardag! B-day twinz :partying_face:

1 like