Ik ging net bikini’s passen en de eerste die ik aantrok was gewoon raak!
Vroeger resulteerde bikini-shoppen altijd in dikke tranen en het gevoel dat ik een zeekoe ben. Nu heb ik gewoon de eerste beste uit de sale.
Ik ging net bikini’s passen en de eerste die ik aantrok was gewoon raak!
Vroeger resulteerde bikini-shoppen altijd in dikke tranen en het gevoel dat ik een zeekoe ben. Nu heb ik gewoon de eerste beste uit de sale.
Ja kennelijk, heb gegoogled en veel raden het wel aan. Dus vandaar m’n nieuwe experiment. Hoe zijn jouw verhoudingen? Daar kan ik ook niet echt een eenduidig antwoord op vinden.
Er zat op het Egf wel iemand die de marketing deed van een bepaald merk van een supermarkt. Ik kan me helaas niet herinneren wie dit was, maar misschien weet iemand anders het door mijn cryptische omschrijving
Ah thanks! Heb t nu iets minder sterk maar ik ga dit onthouden.
Kom er net achter dat ongeveer driekwart van mn planten gratis was, of van de rommelmarkt of kringloop. Ben zo’n gier eigenlijk.
Oh ik heb iets dubbel afgesproken voor aanstaande vrijdagavond en dat vind ik echt kut van mezelf.
M’n kat wil ook wel mee! Allebei echte aandachtshoeren.
Hahahahaha mn contact persoon van mn uitzend bureau appt dat ze een paar daagjes naar spanje gaat en dat we nu even een week een ander contact persoon hebben. Ik wou bijna muchos plezieros terug appen hahaha.
Het is wat arbeidsintensiever maar je kunt ook cold brew maken met een filter als je een filterhouder hebt? Gewoon steeds koud water overheen gieten.
Of voor je French press inderdaad grove maling kopen/laten malen. Als je met bonen begint moet je echt zelf een koffiemolen hebben, ik weet uit ervaring dat het met een keukenmachine niet zo goed werkt.
Aaaaaah ondanks last minute stress om cijfers heb ik zojuist cum laude m’n master gehaald
gefeliciteerd!
Ik word gek: de verbouwingen zijn uitgelopen en wij kamperen in ons huis momenteel. Alles blijft maar vies en stoffig worden. En in plaats van te genieten moeten we nu tijdens ons verlof nog alles gaan schilderen en verven dus zal moe zijn in plaats van uitgerust eens verlof voorbij is. Voor een goed doel natuurlijk maar ik heb het even gehad.
Kun je niet thuis laten bezorgen via bol/xenos/decathlon oid?
teletubbies heeft een 3.7 op imdb
Ohjee. Nouja we gaan het zien! Op sich vond ik wel dat de bonen wel klein werden.
Ik heb ook een bladblazer, is toch wel een vorm van successful adulting
Ik had me vanochtend verslapen en geen tijd meer voor make up. Dus 100 x de vraag gehad ‘ben je moe??’ Ja levensmoe inmiddels
Mega knap!! Gefeliciteerd zeg!
Een collega vroeg: ‘wat heb je nodig?’ en ik: ‘een vrije dag.’ Dat antwoord was niet wat ze verwacht had, geloof ik.
Oreo ijsje you made my day