Handbagage koffer hebben ze altijd bij de Primark!
Ik zag bij Kruidvat handbagage koffers.
Zo blij dat ik m’n warmtekussen toch heb meegenomen op vakantie (en dat er stroom is in de tent). Heb het echt heel erg naar m’n zin en is erg leuk hier maar heb toch best wel veel pijn dus dit helpt wel
Ik vind ze heel gaaf en echt niet te glitterend!
Heel mooi! Zeker niet te glitterend hoor, leuk juist.
Ik had net een joggingsbroek aangedaan waar een mot in zat voelde wat kriebelen telkens op mijn bovenbeen en toen ik broek naar beneden deed vloog hij er uit. Trauma.
Oke mega first word problem, maar:
Mijn goede voornemen was om vaker eten t bestellen, omdat het me wel lekker lijkt, maar het is tot nu toe nog maar 1 keer voorgekomen(en toen was ik bij mijn zusje, hun idee) nu wacht ik op de trein en ben ik over 3 kwartier thuis en moet nog koken, maar julia’s lijkt me saai en heb al net wat patat op en heb gewoon vooral zin in het eten wat ik thuis ga koken(geroosterde groente uit de oven met een vega burger)
Omg dat is een letterlijke nachtmerrie, ik zou gehuild hebben
heel mooi
Vanaf nu altijd goed je broek checken!
Echt tof dat vrouwenvoetbal zo groot is in de VS
hahahaha dit heb ik ook een keer gehad. zo kut
Zijn ze een cadeautje of moet je haar terugbetalen (mocht dat iets uitmaken). Ik vind ze erg mooi en zeker wel 60 waard.
Een collega ging iets opzoeken op Google en toen was de derde site dit forum . Gelukkig klikte hij er niet op
Wat zocht ie?
Eeltsokken van de Action
Dode cavia’s?
Hahahaha nee we hadden het over oude dingen van vroeger en toen begon ik over een spel, maar dat kende hij niet en toen zocht hij het op. Toen kwam er het topic ‘Computerspelletjes van vroeger’.
Mn zusje is hier en gaat morgen en donderdag met mij mee naar school, omdat ze zich anders verveeld.
Prima. Kei leuk. En scheelt mij weer opruimtijd