Wat je even kwijt wil #23

Ben altijd vet judgend over mensen die op citytrip gaan en dan zo’n step huren maar stiekem wil ik het zelf ook doen

9 likes

Ik zit echt niet goed in m’n vel en dan stop ik altijd met eten dus nu lig ik met een zak wilde perzikken in bed zodat ik ten minste nog iets binnenkrijg. Aan de ene kant niet zo lekker bezig dus maar toch nog wel goede damage management haha

Vraagje. Als je een traject kaart hebt om een bepaald traject met de trein/bus/whatever te reizen. Van schubbekutteveen naar timboektoetoe via appelscha en je zou dit keer vanaf appelscha naar timboektoetoe reizen? Kan je er dan ook gewoon gratis gebruik van maken of moet ik dan opeens wel (extra) betalen voor die rit?

Volgende keer maar foto van m’n zweetschoenen plaatsen

1 like

Ik heb een nieuwe baan en ik ga ongeveer elke vijf minuten van ‘ahhh, zo spannend, kan ik dit wel :scream:’, naar ‘Omg, zin in!! :smiley:
Zo spannend… maar zin in!

47 likes

Weet iemand of er een app/site/manier bestaat waarop ik op mijn laptop een excel bestand kan maken met al mijn financiën, en via mijn telefoon dan een bedrag toe kan voegen als ik iets gekocht heb? Ik heb een 7 jaar oude MacBook die soms wat opstartproblemen heeft dus ik heb geen zin om elke dag mijn laptop te moeten opstarten ervoor.

Zijn er meer mensen die last hebben van die vlinders van de eikenprocessierups? Wij kunnen echt geen raam open doen en het huis zit vol met die krengen :sob: moest net wel lachen, mijn vriend krijst net opeens in bed: omg er poept iets op mij annie!!! Dus wij licht aan, zaten er dus 3 van die vlinders op het plafond ieeeeeh. Zouden die misschien ook eitjes leggen; dat hij dat voelde? :joy:

13 likes

Intens druk op m’n werk, heftig nieuws bij de tandarts, financiële tegenvaller, goed studiegerelateerd nieuws.
Net echt een mental breakdown in deze rollercoaster van emoties.

3 likes

Ja ik vind het ook mega confronterend, maar mijn maand is altijd langer dan salaris en elke maand weer denk ik waar de fuck is m’n geld gebleven dus hopelijk krijg ik zo overzicht waar het is haha.

1 like

Volgende week komt mijn achternichtje uit het buitenland logeren en ik vind het echt méga-spannend. Ik heb haar vorig jaar en het jaar daarvoor telkens 1 dag gezien, maar verder is het ruim 15 jaar geleden. Als kind/tiener spendeerden we wel vaker meerdere weken bij elkaar en we hebben daar allebei hele mooie herinneringen aan, maar ik ben heel benieuwd hoe dat nu zal gaan, 5 dagen lang.

Ik vind het ook spannend in hoeverre ik verwacht word haar te “entertainen” of de gastvrouw moet zijn. Ik doe dat namelijk nooit (letterlijk nooit, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst bv. vrienden over de vloer heb gehad) en heb ook geen idee wat ik moet doen :joy:. Onze moeders regelden vroeger alles, qua uitstappen en eten en het was altijd super warm en welkom, maar ik denk niet dat ik dat kan?

Dit doet me m’n hele bestaan in vraag stellen :joy:. Wat zal ik koken? Wat gaan we doen/bezoeken? Wat doen we 's avonds? Wat doen mensen normaal op een citytrip/vakantie? Ik voel me zo awkward :sweat_smile:.

5 likes

Ieeh, nachtmerrie! Drie op het plafond is ook echt veel. Wij hebben er helaas ook een paar in huis. Ik hoorde net wat geritsel in de kast op de slaapkamer. Dus ik ga kijken, vliegt er zo’n vlinder uit. Mijn vriend bleef gelukkig redelijk koel (ik niet) en heeft het raam open gedaan waarna de vlinder naar buiten vloog.

Morgen gaat er iets heel droevigs gebeuren voor iemand van wie ik heel veel hou. Die persoon heeft aangegeven dat hij met rust gelaten wil worden door iedereen. Ik heb gezegd dat ik aan hem denk en hij me kan vinden en sterkte te wensen. Maar ik vind dat heel moeilijk en eigenlijk om egoïstische redenen die super onrealistisch zijn. Maar je wil toch graag dat iemand je nodig heeft en blabla. Ik kan gewoon niet slapen van wat er te gebeuren staat

1 like

Oooooh mijn god dit meen je niet? Ik ben doodsbang voor vlinders het idee alleen al geeft me volledige paniek.

Heb duizend eikenbomen voor m’n huis. Dit kan een enorme nachtmerrie worden.

Ik ga emigreren denk ik.

1 like

4u geslapen en zometeen m’n eerste werkdag :thumbsup:

5 likes

Ik vind dit zo schattig! En herkenbaar want als m’n Amerikaanse nichtjes komen logeren schiet ik ook altijd in de stress, dat zijn echt van die high class tuttebelletjes die doorman service gewend zijn etc. Qua gastvrouw uithangen, zorg dat je voor 's avonds iets lekkers te drinken en te snaaien in huis hebt, een standaard ontbijtje van jus d’orange en croissantjes bijvoorbeeld en zorg dat je genoeg handdoeken en wc papier hebt liggen.
Check bij haar wat ze graag wil gaan doen en zien, en als ze het zelf niet weet laat je gewoon zelf je favoriete plekjes uit je stad zien toch? Voor koken of uit eten ga ik met m’n nichtjes vaak voor iets wat herinnert aan vakanties van vroeger, leuk om herinneringen op te halen ook.
Wat ik wel altijd doe is een beetje een globaal plan met ze maken zodra ze er zijn, zodat je niet elke dag begint met “nou wat zullen we vandaag eens gaan uitvoeren” maar dag 1 museum, dag 2 shoppen, dag 3 luieren etc.

Het valt vast allemaal mee!

2 likes

Zometeen 8 tot 11 werken… voelt echt zo nutteloos

En oja ik word echt gek van de hooikoorts, sinds gisteren zit ik midden in een grote aanval en nu doet m’n hele hoofd zeer

Is het al zomerstop voor de metro? Ik mis mijn puzzels :frowning:

Oh verschrikkelijk :expressionless: dit had ik maandag. Veel succes en sterkte dan!

1 like

Mijn zusje hoorde gister of dat ze geslaagd was voor haar examens of niet en zodra ze hoorde dat ze geslaagd was, stonden haar vrienden meteen aan de deur met taart enzo. Vond dat echt zo mooi om te zien :heart_eyes: Je zal maar zulke vrienden hebben.

Mijn zusje zit trouwens op het speciaal onderwijs en daar duurde de bekendmaking van de uitslag wat langer. Vandaar dat ze het nu pas weet

71 likes

Ulg werd wakker en dacht KAK ik heb mn kleren niet opgehangen gister avond. Dus moest ik mn werk kleren net strijken. Ulg deze dag begint al goed…

Ps : met vochtige kleren naar mn werk jeej…