Mijn (leuke) afspraak gaat niet door en dit ben ik nu
Veel succes! Door de spanning zal je de vermoeidheid in eerste instantie misschien niet eens voelen
Ik vind het echt heerlijk om the Hills New Beginings te kijken omdat ik vroeger best wel erg tegen deze mensen opkeek en ook best onzeker werd door al die knappe vrouwen (ik was 12-15 he) en nu zie je dat het allemaal nep was en dat ze allemaal niet echt ergens terecht zijn gekomen. (Want ze moeten weer meedoen aan zo’n show om een beetje te verdienen.)
Heb net dertien kilometer hardgelopen (zo chill om al vóór half negen meer dan 10.000 stappen te hebben gezet). Maar toen ik klaar was, had ik helemaal geen honger of dorst? Voordat ik ging, had ik wel een halve liter water gedronken. Voor de hardlopers: hebben jullie dat ook weleens?
Ik vind mijn moeder veel leuker dan mijn vader. En dat vind ik heel erg? Ik voel sowieso altijd mega veel guilt tegenover mijn ouders, ik weet niet waarom, maar hier kan ik me zooo slecht over voelen. Het is geen slechte vent, maar een beetje zo’n typische mopperende, iets te rechtse, wat doof wordende vader met slechte grapjes en mijn moeder is gewoon de beste moeder van de wereld. Herkent iemand dit?
Ja.
Heb het andersom
Stom gevoel hè? Ik vind het dan ook heel zielig voor m’n vader, terwijl ik helemaal niet weet of hij het merkt.
Soms voel ik medelijden en soms voel ik ‘ja eigen schuld’
Mn pa en ik denken veel meer op dezelfde golflengte
Nou ik ga denk ik maar zo’n telefoon houder voor op de fiets aanschaffen. Ik heb vaak Google maps nodig en hoe moet ik het anders doen.
Ik vind het zo grappig dat ze nu Hema spullen bij Walmart in de VS gaan verkopen haha. Zo’n oerhollands merk in zo’n typisch Amerikaanse winkel. Heerlijk.
Ja hier dacht ik ook aan en met alleen die gesproken aanwijzingen kom ik er niet. Die zijn soms zo onlogisch, moet echt dat kaartje erbij zien
Ja! Ben best verbaasd over deze stap maar wel leuk om te zien hoe ze er echt een merk van proberen te maken. Klinkt ook als een best grote stap gelijk. Lijkt me zo grappig om dan ergens in Canada in een winkel te lopen en dan ineens een Hema shop in shop te zien
Ik wil zo graag zo even derde oorgaatjes bij laten schieten, maar nog steeds als ik na een langere tijd weer een oorbel in m’n tweede gaatje doe, begint hij weer een beetje te ontsteken? Ik ben één wandelende ontstekingsgevoelige trien
Hij was vast niet als reactie op mij bedoeld haha, maar wat irritant zeg! Kan het misschien aan het materiaal liggen van de oorbellen? Dat je daar allergisch voor bent? Ik kon nooit ergens tegen in mijn oren dus uiteindelijk ben ik maar gewoon gestopt met oorbellen dragen, want ik kreeg om de haverklap een ontstoken gaatje. Wat bij mij dan nog het minst irriteerde was titanium.
Omg. Mijn fiets heb ik 3 weken bij het station laten staan (ja stom weet ik, heb er zo mn redenen voor). Ik ging net voor de zekerheid toch even kijken, staat ie er nog gewoon . En ik had alleen zo’n standaard slot er op, niet eens een hangslot ofzo. Zal wel goede karma hebben opgebouwd ofzo, want heb echt zoooooooveel geluk gehad hiermee. Echt blij dat ik hem weer heb
Oh oops hahaha. Het vreemde is dat ik nooit last heb bij mijn eerste gaatje, dus ik denk niet dat het daar aan ligt. Ik ga zo ook maar gewoon eigenwijs een derde laten schieten en gewoon een potje desinfectie erop gooien elke dag haha
Mijn oma heeft het uitgemaakt met haar vriend en ik vind het heel moeilijk dat ze nu zo vaak alleen is. Voel me schuldig, ook al probeer ik er vaak te zijn en blijf ik dan slapen etc maar toch.
Mijn tweede en derde gaatjes hebben echt meer dan een jaar na het schieten nog lastig gedaan. De laatste maanden gaat het eindelijk goed. Ik draag nu goldplated dingen, bij sterling zilver ging het altijd weer ontsteken
Ik dacht eveb dat je het over anna maluma had