Ga je ook naakt naar je werk dan? Of mag je kleding dragen?
Dank je ! Ja, ik ga zo meteen boodschappen doen en alles inslaan wat ik kan bedenken, haha. En naar de bib om boeken te halen van de regio, misschien halen we daar nog ideeën uit. Ik heb al wel wat opties.
Het valt vast gigantisch mee en waarschijnlijk is het zelfs superleuk om weer een band met haar op te bouwen, dat zou ik superleuk vinden. Alleen is het nu even stressvol, haha.
Ahh de kassamedewerker gaf me net een compliment over mân portemonnee haha, zo random. Wel lief
En ik ben blij want ik heb net allemaal nieuwe kleding geshopt, nu hoef ik niet naakt naar het festival dit weekend
Ik ga eind van het jaar op vakantie en begin volgend jaar wil ik een beugel. Allebei vrij duur en nu vraag ik me af of ik het wel kan betalen
Heeft iemand tips waar ik vandaag lekkere cupcakes in Amsterdam kan halen vlakbij de dam/op het Rokin. tussen 17:30 en 18:30?
Hahaha mijn zusje werkte in een klimhal, en daar kwam ook een keer de vraag of men daar met een groep naakt zou kunnen klimmen. Ik snap het helemaal niet, want dat lijkt me helemaal geen activiteit die naakt leuk is (of er charmant uitziet in alle houdingen die je aanneemt) en het lijkt me ook best vies met het klimmateriaal dat ze wilden huren.
Het mocht ook niet, niet daarvan, maar vond het idee al zo raar.
Inderdaad, sowieso drie graefjes! Lekkerste taart en cupcakes
Aaaah superlief, ik mag mân omaâs auto 3 dagen lenen om naar festival te gaan. Zo blij mee, dan kan ik lekker mn hele dekbed en kussens meenemen en hoeven we niet met een tent, luchtbed, pomp, campingstoeltjes, koeltassen en eigen bagage in het OV te slepen. Ze heeft ook nog eens een ultra coole roze (!!) metallic auto, dus dat wordt de coolste auto van het hele festival parkeerterrein
Zon tuigje lijkt me ook niet lekker zitten naaktâŠ
Ik had echt snel gereageerd op een sociale huurwoning die voor de 1e persoon was die erop reageerde, maar ik ben het toch niet geworden en nu ben ik teleurgesteld.
Wil zooo graag verhuizen en ik dacht echt dat dit hem zou worden
Zo zou wat overuren opnemen want mn vader is opgenomen, dus zou rond 15 uur weggaan. Gaat er één pc kapot dus heb me opgeofferd en zit al in de trein haha.
Ben ziek en zit met koorts in de bus onderweg naar rijles. Ik wil nieeeeeet
Contemplating ur whole life.
Heel herkenbaar hahha.
Wowww sorry ik heb dit weer veel te snel getypt zie ik.
In de herkansing: zou rond 15 uur weggaan van werk om naar mn vader te gaan in het ziekenhuis maar er ging een pc op mn werk kapot dus eigenlijk geen plek voor het aantal mensen op mijn werk en nu allang thuis.
Lief, dankjewel!
Ik wil dit woord zo vaak gebruiken, maar dan besef ik me dat het inderdaad o.a. Limburgs is en dat niet iedereen dat woord kent
Ik vind deze best grappig. :â)
Secrid! Ik vind ze echt ideaal. En dan een tas erbij natuurlijk
Ik gebruik het ook best vaak, maar spel het meestal als ocherm, maar dat ziet er ook raar uit. Het zal wel van âoh, jij arm persoon ik heb medelijdenâ komen.
Ik zit in een groepschat met een Brabander en daar was laatst nog een hele discussie over. Had echt nog nóóit van germ gehoord, ik las het ook meteen als het Engelse woord voor bacil/ziektekiem