Wat je even kwijt wil #23

Hahah, ik zat ook heel vreemd naar germ te kijken en kon er even niks van maken, maar och arme ken ik wel gewoon.

2 likes

Hahahah dat laatste stukje over dikkie dik.
En nu kan ik nooit meer als iemand knutseld INIMINIES KNUTSELCLUUUB roepen want niemand weet dan waar ik het over heb… :frowning:

Ik schrijf het ā€˜altijd’ (want meestal zeg ik het gewoon haha) als gerum, maar nu ik dat zo zie staan is dat ook een beetje gek

3 likes

Ik heb deze gekocht naar aanleiding van een tip van dit forum, ik vind hem echt top! Mijn vriend heeft een secrid en na een jaar zijn zijn pasjes daarvan echt enorm beschadigd (vanwege dat schuiven steeds), dus ik kan je deze echt aanraden.

1 like

Ik kan prima Engels hoor maar net belde ik de klantenservice van een winkel en toen namen ze onverwachts in het Engels op en toen klapte ik ff dicht. Dus ik zei ā€œja it’s kapotā€ en toen maakte ik het nog een tandje erger met ā€œno it’s stuckā€ (op z’n Nederlands dus) omg op mezelf. Gelukkig ben ik er uiteindelijk uitgekomen maar jemig dat was awkward :thumbsup:

32 likes

Ik ken het als och germ.
Vindt het wel lief staan eigenlijk!

2 likes

Ik ging net een contract ergens tekenen en er stond dat piercings niet mogen ivm representativiteit op de werkplek. Ik heb een neuspiercing en ik ga die gewoon laten zitten (kan ik ook niet zelfstandig er uit halen). Representativiteit mn hol!!!

2 likes

heb door het forum echt zin gekregen om naar de zeeman te gaan dus raad wat ik zo ga doen

Pizza met ananas eten?

11 likes

Omg vandaag was er ren klant die er ook omvroeg ik dacht @Banananana is that you? Maar nee zelfs in het magazijn zijn die niet meer. Tip als je een limited ediyion lekker vind sla die dan in levensvoorraad in.

Ps ik heb ze nog wel WHOEHAHAHAHA

Ugh ik voel me al dagen zó angstig. Terwijl er niet eens echt een reden is. Weet alleen dat ik sad en onrustig ben.:roll_eyes:

1 like

Net mijn scriptie verdedigt en meteen cijfer gekregen, dus nu weet ik dat ik cum laude geslaagd ben voor mijn bachelor! Zo blij! :partying_face::partying_face:

75 likes

33 likes

& banaan ja

2 likes

Culinair hoor

1 like

Mijn lieve konijntje is afgelopen week ingeslapen, hij heeft net de 11 niet gehaald. Nu ben ik ongesteld en ook nog eens takkechagrijnig en meh. Dat lege hok ziet er zo sneu uit. Echt bah.

2 likes

Wow echt? Ik word echt nooit zo gestalkt haha, wel eens vergeten door te geven dat ik 10 maanden in het buitenland zat en kreeg in die 10 maanden ƩƩn oproepkaart en dat was het hahaha. Maar ik heb A- dus volgens mij hebben ze daar gewoon niet zo veel behoefte aan.
(mini-biecht aanvolgend: ik heb later 8 maanden in het gebouw van Sanquin gewerkt en geen enkele keer bloed gedoneerd, oeps).

1 like

Ja lukt mij gewoon niet. Ik heb hem er vorig jaar voor een baan uit moeten halen en dat kostte me 20 euro en een retourtje piercer en veel pijn en ongemak. Voor een dagje werken ga ik dat niet doen… maar ik ga ze maar even bellen of dat een probleem is.

Hahaha bedankt dit glitterplaatje is de kers op de taart

Nou parkeren ging best oke, de rest ging niet zo :see_no_evil: Heb binnenkort examen dus wilde liever niet afzeggen, maar ben helemaal op nu haha. Ben blij dat ik nu achterin mag zitten in elk geval.

1 like